Tezzzzzz, in de takenbalk zetten dat je amerikaans toetsenbord heb ipv nederlands... staat rechts onderin vlak naast de tijd!
SMEPpers van s(m)eptember: Mielenl \/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) It's a surprise Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP) It's a girl!! WishfulDreaming \/ (ronde 5, 1x SMEP) It's a boy Pebbels \/ (ronde 8, 1x SMEP) It's a surprise Fiona23, \/ (ronde 2, 1x SMEP) It's a girl!! 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger * MOAS => Mother of all smeppers! ****************************************************************************************** SMEPpers van oktober: Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP) Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP) It's a girl!! Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP) It's a girl!! Erannick \/ (ronde 13, 1x SMEP) Mijntje, \/ (ronde 5, 1x SMEP) Ger78 \/ (ronde 2, 1x SMEP) Nin0 \/ (ronde ?, 1x SMEP) Daantje86 \/ (ronde 10, 1x SMEP) 37 SMEP - kandidaten 26 Ongi.... 10 Zwanger.... 2 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 2 mk ****************************************************************************************** SMEPpers van november: Beastie \/ (ronde 6, 3x SMEP) It's a surprise Liesje76 \/ (ronde 4, 1x SMEP) It's a surprise Pas getrouwd \/ (ronde 3, 1x SMEP) Silla \/ (ronde 21, 2x SMEP) Heidi77 \/ (ronde 4, 2x SMEP) Jeldou \/ (ronde 6, 1x SMEP) Diddl9 \/ (ronde ? 1x SMEP) 31 SMEP - kandidaten 23 Ongi.... 7 Zwanger.... 22.58% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van december: CynthiaB \/ (ronde 6, 3x SMEP) It's a surprise Linda78 \/ (ronde 9, 1x SMEP) Leentje79 \/ (ronde 10, 4x SMEP) 20 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 3 Zwanger.... ...15% zwanger ****************************************************************************************** Smeppers in Januari 2008: SMEPpers van Januari: 1. Lauwtje, ronde 6, NOD 1 jan 2008 2. Shedevil \/ (ronde 20, 3 x omgekeerde smep) 3. Klavertje44 \/ (ronde 9, 2 x smep) 4. Nyncke, ronde 4, NOD 6 jan 5. Go4baby, ronde 6, NOD 7 jan 6. Julita, ronde 11, NOD 7 jan 7. Marieke1610, ronde 13, NOD 8 jan 8. Tezzz, ronde 5, NOD 12 jan 9. Ellenk, ronde 3, NOD 15 jan 10. Miepie80, ronde 12, NOD 17 jan 11. Wendy1983, ronde ?, NOD 17 jan 12. Nynke1980, ronde 6, NOD 18 jan 13. Wieffie, ronde 8, NOD 18 jan 14. Flo1975, ronde 5, NOD 19 jan 15. Sookie, ronde ?, NOD 19 jan 16. Jikke27, ronde 6, NOD 20 jan 17. Tigger84, ronde 9, NOD 20 jan 18. Mouse, ronde 8, Nod 26 jan 19. Elba, ronde 8, NOD 26 jan 20. Tijgertje23, ronde ?, NOD 27 jan 21. Jes1, ronde 5, NOD 28 jan 21 SMEP - kandidaten 6 Ongi.... 2 Zwanger.... 1 Negatieve test... 0 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Februari: 1. Zico, ronde te veel, NOD 1 feb 2. Imke, ronde 2, NOD 2 feb 3. Nony, ronde 8, NOD 5 feb 4. Marieke1610, ronde 14, NOD 8 feb 5. Go4baby, ronde 7, NOD 9 feb 6. Ellenk, ronde 4, NOD 11 feb 7. Wannabemommie, ronde ?, NOD 15 feb 8. Rainstarrr, ronde 14, NOD 19 feb 9. Tezzz, ronde 7, NOD 29 feb 9 SMEP - kandidaten 0 Ongi.... 0 Zwanger.... 0 Negatieve test... 0 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger ****************************************************************************************** Aangepast!
Hoi Tezzz, inderdaad als mijn eitje maar springt En ik mag zeker niet klagen met mijn cyclus als ik soms zie dat sommige een nog langere hebben Nou ik hou jullie op de hoogte en zal duimen voor degene die binnenkort hun NOD hebben, er zijn nog maar weinig zwangeren deze maand, dus dat gaan we maar even inhalen!
@Elba Thnx voor de aanmoediging. Laten we maar zeggen dat ik ook ooit een keer aan de beurt ben inderdaad.. (hopelijk) Hi Go4Baby! Ik zie dat je mini-trip goed is gegaan? Ik zit trouwens de smep lijsten door te kijken en zie dan dat ik alweer in ronde 13 zit.. wel confronterend hoor.. Heb trouwens besloten dat als ik niet zwanger ben voor mijn 25e verjaardag, ik daarna naar de HA ga om het een en ander te testen.. Ben alleen zo bang voor dat hele proces wat er dan gaat komen.. stel het ook steeds weer uit. Nieuwe deadline is in ieder geval dan juli 2008... :S
Respect!...dat je zo lang kan wachten!! (had ik niet gekund) Maar misschien ook wel goed ivm het promoveren wat je graag wil... KNUFFF!!!
Ik wil misschien wel eerder naar de HA, maar ik hoop dat ik het niet nodig heb. Dan weet ik gewoon niet wat komen gaat en lijkt het net alsof ik het zelf allemaal niet meer in de hand heb. Lijkt me een vervelend gevoel. ben ook een beetje bang voor de teleurstelling.. hahah
ben er ook weer even... @Rainstarrr, dat is DE maniet hoor. Gewoon jezelf ruim de tijd geven... Je bent gelukkig professioneel heel druk en goed bezig dus dat helpt enorm. Het komt helemaal goed met je!
Snap ik hoor...al die mensen die dan zeggen wat moet en aan je kluppen en trekken (geestelijk!) We gaan gewoon vanuit dat het voor Juli 2008 goedkomt! **slaat vuist op tafel!**
Rainstar, je hoeft toch ook niet gelijk de mmm in. Je zou bijvoorbeeld eerst een paar "kleine" testjes kunnen laten doen zoals het zaad laten testen van je mannetje en kijken of je hormoonwaardes goed zijn. Dat kan al veel rust geven en dan kan je altijd nog een bepaalde tijd op eigen kracht door gaan... 't is maar een ideee...
speaking of which...Go4baby! Hoi! Heb jij jou mannetje al laten testen? Was je een tijdje geleden best bezorgd over....
Thnx lieverds, Ja Wieffie, dat zal de eerste stap zijn wanneer we nog steeds "aan het klooien" zijn tegen juli. Het klinkt stom, maar ik wil het de tijd geven om zaad of uberhaupt vruchtbaarheid te testen. Het klinkt allemaal zo zwaar allemaal. En misschien is het ook wel mijn kop in het zand steken. Maar zolang ik nog geen 40 ben, hoeft het nog niet snel-snel. Vind het gewoon ook een beetje eng.
helemaal goed, je moet niet naar ons kijken en gewoon zo door gaan! Je hebt ook nog ruim de tijd! En je zit zometeen op die wolk voordat je er erg in had!
Hij had dat al een keer gevraagd bij de huisarts en die zei (edit) toen dat we samen moesten komen. Ik ga deze kans nog even benutten (voor een oktober baby) en daarna wel langs voor doorverwijzing. De gyn die ik had na mn MA zei toen ook al, we kunnen nu ook al een afspraak maken hoor, zetten we zo alles in gang. Maar ik heb het liefst, ik denk net als rainstarr eerst even een paar kleine testjes. Dus die gaan we dan aanvragen. Voorlopig SMEPpen we er lustig op los Ik ga deze maand niet tempen en geen ovu testen doen (zeg ik nu). Gewoon even rust en SMEP wanneer we zin hebben (en da's tot nu toe vaak zat om het SMEP te blijven noemen )!
Ja ik kan het me ook goed voorstellen hoor! En ik zie dat je ook nog maar 24 bent! Dan heb je idd nog tijd. Ik wilde ook liever niet naar de gyn maar met die lange cyclussen van mij was het gewoon nodig. Als ze meer regelmatiger waren had ik het ook nog niet gedaan hoor!
Middag! @beastie: thnx voor de tip! Hij stond al op amerikaans, maar toen ik 'm verzetten naar nederlands en toen weer naar americaans was alles opeens weer goed! @rainstarr: ik snap heel goed dat je het eerst zelf wil proberen. Dat heb ik zelf ook. Mijn cyclus is in al die jaren al zo vaak van slag geweest, dat ik gewoon de hoop hou dat het wel weer goed komt. Ben alleen een beetje ongeduldig, omdat we voor het eerst eigenlijk bewust voor een beebje gaan. En nou wil ik niet meer wachten. De eerste twee keer was het al raak voor het goed en wel was doorgedrongen dat we zwanger zouden kunnen zijn. (wij noemen het graag 'onbewust gepland' ). Nu gaan we er voor en schiet het niet op! Is frustrerend. Misschien gaat dat voor mij dus wel op wat ze zeggen: niet zo mee bezig zijn, dan lukt het wel. Maar dat kan ik dus ECHT niet he! Ik denk dat het wel goed is dat je jezelf nog even de tijd gunt. Geeft toch wel wat rust vind ik. Nou moet ik zeggen, dat ik juist eerst heel erg gejaagd werd door het feit dat ik met m'n man had afgesproken dat we uit zouden gaan van een jaar en anders er maar niet meer aan zouden beginnen. Maar nu het al even duurt, merk ik duidelijk dat mijn man ook zoiets heeft van 'het komt, als het komt, wanneer het komt'. We zouden allebei het liefste hebben dat we een derde erbij hadden voor mijn zoontje 5 wordt, maar volgens mij maakt hem een paar maandjes later ook niet meer uit! Haalt voor mij de haast er wel uit. En da's maar goed ook als je cyclus al 69 dagen oud is ! Nou zit ik dus weer achter de compi. Had vanmiddag vanalles op het programma staan (vooral shoppuh ), maar helaas is m'n dochter ziek thuisgebleven vanmiddag. Toen ik 'r tussen de middag ophaalde zag ze er lijkbleek uit met blauwe lipjes! Zo zielig! Ze heeft hoofdpijn, keelpijn, buikpijn en oorpijn. Verkouden dus met een beetje koorts. Heb 'r thuis maar meteen in bed gestopt met een videootje. Heb m'n zoontje nog wel ff naar peuterspeelzaal gebracht, snel boodschappen gedaan en langs m'n man geweest. Toen weer snel terug naar huis. Ik vind het niet leuk dat ik m'n dochter even alleen heb moeten laten, maar kon 'r toch ook niet achter op de fiets zetten eigenlijk. Soms moet je wat he... Zonder boodschappen geen eten! En voor mijn zoontje was het de laatste gewone middag op de psz. Vrijdag is íe jarig en is het zijn laatste keer! Dat kan je toch ook niet voorbij laten gaan. Ik hoop dat m'n dochter morgen wel wat beter is, want anders moet mijn zoontje wel naar de 'grote school' en z'n zus niet! Da's raar! Sorry, weer heel verhaal. Ben ook zo'n kletskous... ach, hebben jullie weer wat te lezen he Liefs Tezzz
@ Tezzz je bent inderdaad lekker aan de klets! Maar dat vind ik alleen maar erg gezellig. Wat sneu nou dat je dochter ziek thuis zit. Moet je d'r maar lekker vertroetelen zodat ze stoer samen met d'r broer naar school kan! Ik vind dat echt super schattig klinken hoor, van de psz naar de "grote kinderen school". hihi Spontaan zwanger worden heeft bij mij een kleine kans lijkt het wel. haha, ben verschrikkelijk veel aan het smeppen en hou de dagen goed in de gaten. (ok de afgelopen maand had ik een dip en ben ik halverwege gestopt met de ovu-testen) Maar deze maand ga ik het weer helemaal goed bijhouden. Samen met de menstruatiekalender waar ik net een linkje van op het forum zag staan. Verschillende theorieen toegepast op een kalendertje. Wil nu echt mijn ei weer vinden, want dat is me pas 1 keer gelukt. Ben nog steeds bezig met de Puur mama pillen, maar dat vind ik echt giga units om naar binnen te werken. @wieffie, ja 24 is nog jong. Dus er komen vast nog wel wat kansen. Ben alleen wat ongeduldig hahahaha. Heb een leuke baan met vast contract, dus financieel kan het helemaal. Leuke vriend sinds 3,5 jaar. En ik voel me er goed bij! Nou moet mijn ei nog meewerken.
ben heel benieuwd naar de roze donderdag. ik hoop dat het echt zo mag zijn. en wat de mmm betreft, doe waar jij je goed bij voelt. de een wil meteen verder en de ander heeft er nog wat tijd voor nodig. als je je maar prettig voelt. hier vandaag vruchtbaar slijm, steken in mn rechterzij. puistjes en een bijna positieve ovutest! eitje here they come! ik weet niet of een echt positieve ovutest mogelijk is bij mij ivm met mn medische rommel. dus we gaan er gewoon maar flink voor vanaf vandaag. ik herken mn ei gewoon vrij goed. maar is dan mn cyclus ook automatisch korter? ik was eigenlijk uitgegaan van zaterdag mn ei. dit is dan denk ik 3 dagen eerder. dus een cuclus van 30 dagen. heeft iemand hier een antwoord op? gr imke