@Miepie80 Meis, dikke knuffel. Zullen we gewoon allebei in ronde 13 roze worden? (en de wetenschap bij deze verbazen )
Hoi Tijgertje, Wij hopen het beste! Miepie, wat balen. Zico een kanjer ei dat klinkt goed, hopen dat het snel raak is. Hier een gezellige wachtbanker. Iet wat zenuwachtig maar dat hoort erbij he. Heel veel goeds vandaag, liefs Elba
Goeiemorge allemaal, Ik ben ook eigenlijk best een beetje blij met mijn tempkaartje, ff showen; Nou vandaag wederom 36.7 en (nog) geen spotting, begint nu wel erug spannend te worden..... Tijgertje, ziet er goed uit meid! Ik ga heel hard duimen!
Goeie morgen! Hier vanmorgen 36.6. Ff geeft nog steeds een ei, maar ik denk toch dat ik eerst naar de 36.9 toe moet hoor. Spotting is nog steeds weinig, maar in combinatie met m'n temp denk ik toch dat het een ongi is of zo. Ik temp gewoon door! Zo lang íe niet weer zakt naar 36.3 ben ik al lang blij! Verder geen nieuws. @Tijgertje: ziet er veelbelovend uit hoor! @Wieffie: ook jouw kaartje ziet er goed uit! Nou hopen dat íe over 3 daagjes nog net zo mooi hoog is! Tot later! Liefs Tezzz
mogguh meiden.... jeetje..zie al hele mooie kaartjes ..toi toi toi..we duimen hier... maar daar in tegen ook naar nieuws over die verdomde ...dikke knuffel miepie en rainstarr..en natuurlijk voor alle meiden die de gezusters op bezoek heeft... voor de rest duimen we ook gewoon door...kom maar op met die verassings eieren..en een vette test...word tijd voor weer eens een roze vlaag he!
tijgetje een wieffie, jeetje ik ga enorm voor jullie duimen, dit moet goed komen. Zit met steekjes aan de eileiders, auw.... Temp is een beetje gestegen
Hoi Diaantje, ben je al lekker veel meidenspullen gaan kopen. Laat je ook iedereen weten dat het een meisje wordt of blijft dat jullie (en ons) geheimpje? Miepie, wat balen zeg. Maak maar snel een afpsraak bij de ha, dat zal ook wel zorgen voor wat rust. Dan weet je dat je in ieder geval actie ondernomen hebt. Mij gaf het idee dat ik de ha zou bellen al best wat rust. Dan hoef je niet moedeloos af te wachten. Tijgertje, een mooie tempstijging, hopelijk blijft hij nog maanden zo hoog. Wieffie, jij hebt ook echt een superkaartje. Weet jij ook hoeveel dagen je lf is? Je gaat morgen testen of nioet? Dan blijf ik nog even duimen. Julita, waar ga je auditie voor doen? Go4baby, hoeist nu met uwes, ga je weer op zoek naar een ei? Hier alles goed. Vanavond willen we iedereen laten weten dat ik zwanger ben. Ik heb nog geen echo of iets gehad, maar als het misgaat dan mogen ze het ook wel van mij weten, dat kan ik toch nooit stilhouden. Ik ben benieuwd naar de reacties.
He he...Beastie is online Nynke dikke knuffel...jammer dat je toch ongi bent geworden (ps. ik gebruikte altijd tampons...dus smeerboel valt erg mee en ik nam de thermometer af met sterilon..) Tijgertje en Wieffie, Spannend ladies! Jullie moeten voor de roze vlaag zorgen deze maand!! (heeft het blazen van gister wel geholpen tijgertje..) Leentje...leuk en spannend vanavond! Ben benieuwd naar de reacties! Nou ik vlieg nog wel eens langs! Zwaai zwaai! 8)
jawel, maar in stippellijntjes. Maar vorige cyclus ging ik naar de 36.9 toe na m'n ei en had ik eerst een hele poos op 36.6 gezeten. @Zico: misschien is je ei dan al gesprongen? Duim duim duim!
@ Leentje Spannend zeg! "de aankondiging" Ga je het nog op een speciale manier brengen? Of verwacht men het al wel een beetje? @Diaantje17 Thnx Maar ronde 13 gaat em worden.. ik voel het! haha Hoest met jouw mini-beeb? @Tijgertje23 & Wieffie Wat een pracht kaartjes!! Hoog houden die temp! Ik duim me gek voor jullie! (en ik ga natuurlijk kaarsjes branden )
@mupkuh; Oh je hebt bijna je ei! Ik hoop dat je em gaat vinden vandaag! Succes in ieder geval met nog even "ophouden".. ik ben daar suuuuuuuper slecht in!
@Leentje, spannend hoor! Lijkt me een heel leuk! Auditie voor een reclame gedoertje...ging vrij goed...Ik denk dat ik wel een kans heb. Nu wachten...
Spannend Julita...wat is het produkt...of event daar je reclame voor maakt!...ga je het nou helemaal maken in JApan?
Hallo, Ik heb de afgelopen dagen het al aan mijn beste vriendinnen verteld. Aan de rest gaan we het gewoon vertellen d.m.v. een sms met een leuk rijmpje. Iemand ideeen? Ik weet niet of iemand het verwacht, het werd wel veel geroepen toen mijn beste vriendin zwanger was maar dat was meer voor de grap. Onze ouders laten het de familie weten omdat ze het leuk vinden om dat te doen. Aan mijn moeders kant wordt het het eerste kleinkind dus dat is wel erg leuk. In de vriendenkring van mijn ouders is het ook de eerste, dus mijn mama glundert van trots en kan niet wachten om het te vertellen. Maar kunnen jullie mij helpen aan een kort rijmpje waarin we vertellen dat we papa en mama worden. Of dat we over een tijdje met zijn drietjes zullen zijn ofzoiets. Mijn inspiratie is een beetje weg.
Julita, kunnen we jou eigenlijk ergens op youtube ofzo bewonderen. Het lijkt me wel super om zo''n werk te hebben zeg. En om audities te doen.
Leentje.. Heb je het al gehoort dat (man van leentje) heeft gescoort dus (Leentje) is niet aan de lijn dat vind ze best fijn Net als dat ze in augustus met ze 3en zijn (echte namen invullen....maare eigenlijk ben ik er niet goed in..Tezzzzzzzz volgens mij wel!)