heb niet zo'n inspiratie vandaag...heb koppijn en buikpijn en ongigevoel, maar weer bijna geen spotting wat bij dit gevoel hoort! En moet de tent opruimen, waar ik geen zin in heb. Heb beetje een bah-dag. Toen ik van mijn zoontje in verwachting was en het na 3 maand aan mijn ouders kon vertellen, waren ze op vakantie. Toen heb ik ze dus ook ge-sms't. Ik heb gewoon geschreven: NIEUWSFLITS! Laila krijgt er een broertje of zusje bij! Werkte prima Kreeg meteen allemaal smsjes terug!
Dank je wel! Heeft geholpen want het is gelukt. En.... ja hoor positief! Kan het zo zijn dat hij na die 10 minuten weer gaat vervagen.
Of: de man van Leentje heeft goed geboord hahaha. Oh nee, nu word ik ook plat. Ik krijg het van je over Beastie hahaha.
Spannend leentje dat je het gaat vertellen! Ben niet zo goed in rijmen ben ik bang Maar vind het idee van beastie wel grappig! Hier nog steeds geen roze terwijl ik vaak nu al wel spotting zou hebben... Heb ook geen ongikrampen meer. Maar ik heb weer voldoende pijn aan mijn kies Heb de morgen alweer bij de tandarts doorgebracht. Na de wortelkanaalbehandeling van oudjaarsdag zat er vanmorgen ineens een dik abces op mijn tandvlees bij die kies en dus weer een dikke ontsteking Tandarts heeft alles losgehaald en schoongemaakt en afgewerkt. Nu heb ik ab en een heleboel pijn Ik ga nog ff een beetje werk doen... 't is hier echt verschrikkelijk druk, maar das ook wel fijn... Tezzz, idd als ze op vakantie zijn is een sms ook wel grappig idd!
Tezz, balen zeg, een bah-dag. Wat bij mij dan goed heltp is lekker muziek opzetten als ik aan het opruimen ben. Leuke meezingers, daar word ik echt vrolijk van.
bij mij staat de tv aan op de bzt show...voor de kids...vinden ze zo leuk... getsiedakkie! Weet iemand nog een leuke mop of zo? Ik ben een beetje sjachie! Moet nodig opgevrolijkt worden!
Er zaten eens twee kikkers in een vijver. Zegt de ene kikker tegen de andere: je veter zit los. De andere kikker duikt omlaag om zijn veter te strikken, terwijl hij dat doet springt de ene kikker bij hem achterop en neemt hem flink. Dan springt hij er weer snel af. De andere kikker komt weer omhoog en zegt: ik heb helemaal geen veters. Zegt de andere kikker: 1 april, kikker in je bil. Dit is een van de weinige moppen die ik kan onthouden. Maar als je hem verteld is hij volgens mij leuker.
Haalt het niet bij deze...pas op voor lach stuipen! http://nl.youtube.com/watch?v=-adI7I_bYVc 8) en deze... http://nl.youtube.com/watch?v=3qubCT2f8L0
ik ga tóch maar eens even aan het werk dan. Misschien als alles opgeruimd is, dat ik dan ook weer een stukje vrolijker wordt! Wie weet... Tot later! Liefs Tezzz
heheheh...toen de kat van mijn ouders nog klein was, klom ze ook altijd aan onze broekspijp omhoog het aanrecht op. Helaas probeerde ze dat ook als we geen broek aanhadden Ik heb trouwens 2 katten, maar de oudste heeft hele slechte heupen. Die valt dus regelmatig van tafels, kasten en banken! Ik zie dit soort Filmpjes dus bijna dagelijks! Maar hij doet zich niet zo zeer hoor, dus we kunnen er wel om lachen Hij is wel heeeel sterk in z'n voorpoten, dus kan heeeel goed klimmen. Maar als íe dus op het dak van de schuur klimt, moeten wij hem er weer afhalen, omdat hij dus niet naar beneden kan springen! Onze jongste kat kan dat wel. Die springt zo van de dakgoot naar beneden schrik me altijd wezenloos als hij voor het raam naar beneden 'valt'. Kijk altijd ff voor de zekerheid of íe nog leeft... Onze oudste kat zit trouwens ook altijd op de loer om de jongste te laten schrikken (of ons). Maar wij zien hem natuurlijk altijd, dus zeggen we hem gewoon goeiedag. En dan kijkt íe altijd heeel sip! (*PROEST*) Maar hij 'pakt'ons altijd weer terug hoor! Gaat íe op de kast liggen en alle dingetjes er met uiterste precizie (?) er 1 voor 1 aftikken. Wij hebben best een rare kat. De jongste is een echte knuffelkat en de oudste is een rare, maar wel superleuk!
hmmm vandaag weer een 2e streepje dat veel lichter was dan gisteren. heb nog maar 2 testen liggen. morgen en overmorgen. ik had echt het idee dat ik mn eisprong kreeg. kan het ook zijn dat hij m dus nu niet meer aangeeft? ik dacht dat mn urine nu geconcentreerd genoeg was maar het verkleurd ook door het gebruik van ijzertabletten. lastig bij mij.... ach ik smep gewoon even vrolijk verder. we zien wel. gr imke