Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Imke, kijk maar eens bij mij in mijn album. Ik heb een keer iets later een eisprong gehad en heb toen ook best lang getest. Op een gegeven moment dacht ik bijna een eisprong te hebben maar toen werd hij ook weer lichter. Een paar dagen later was hij wel positief.

2. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Wijffie dank je wel meid. Gaat zeker wel lukken.

3. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Goeiemiddag!
    Julita, succes met je auditie (of ben ik te laat ;)?)
    En Mupkuh, smep ze :)!
    Wieffie, spannend hoor.... morgen roze hè?

Hoest verder met iedereen?

Nog geen rood, wel erge ongikramp en temp was vanmorgen al iets lager (nog net boven de rode lijn ;))... ga vanavond met mijn man agenda's naast elkaar leggen om een afspraak te maken bij de HA, hij wil graag mee :).

4. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Elba, ben je trouwens nog bij Anastasi geweest? Iets kunnen vinden?

5. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    O, en Tezzz, het is geen mop, maar wel grappig :oops:

Ik geef les op een behoorlijke "witte" kak-school. Bruggertjes zijn bij Nederlands bezig met moeilijke woorden. Collega vraagt aan de klas of iemand weet wat "allochtoon" betekent. Klein lief brugger-meisje steekt enthousiast haar vinger op en mag antwoord geven. Bloedserieus: "Dat zijn mensen met leerproblemen, meneer". :oops: Hoe bedoel je wereldvreemd?

6. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ miepie en wieffie ik zit morgen te wachten hoor op de roze koeken ;)

@ leentje hahaha ik vond die mop ook leuk om te lezen hoor!

@ beastie die kattenfilmpjes zijn inderdaad heel grappig!

nou ik ben er weer vandoor want morgen tentamen (de allerlaatste! )

7. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Hee Girlies! How's life?

Wat is er met die banners/ Ik zie ze niet meer!

Heb niet goed gelezen, alleen mopjes en leuke filmpjes ;)

Hier een beetje gekkenhuis. Vandaag de hele dag naar school geweest. En toen ik thuis was meteeen weer van alles te doen. Vriend heeft etentje met vrienden dus ik ben lekker alleen thuis en flink aan het puinruimen.
    Hoop dat een opgeruimd (nou ja, opgeruimder...) huis ook wat meer rust en overzicht geeft!
    Zit voor de tv met stapels papier om me heen alles uit te zoeken...
    Hoop dat als hij straks terug is alle tafelbladen, de bank, de vloer enzo weer helemaal leeg is!

Verder heb ik dus nog lichte ongi of spotting. Vandaag geen tampon in gehad dus lekker 'doorgelekt'... fijn weer! Mag nu wel over zijn vind ik zo!

Hoe is het met Wieffie? En Miepie? Ik duim me gek ;)

8. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    amaai heb net een positieve ovutest, 2 dagen vroeger dan anders, zou het door clomid en pregenyl zijn? Dit gaat wel echt snel.

Dus we blijven klussen.

9. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Jemig wat is het hier toch rustig :confused:

Nog steeds geen spotting hier, dus morgen waarschijnlijk toch maar testen... ben wel een beetje nerveus... ben gewoon bang dat ie negatief gaat zijn... nou ja, dan is er ook niets aan te doen. En als ie negatief is dan hoef ik hopelijk door de clomid volgende ronde niet zo lang te wachten, dat vind ik ook wel een erg prettig idee...
    Ik zit hier nog steeds met erg veel kiespijn :( Bah, wat irri... Ik kruip maar lekker in mijn bedje en dan is het ook al weer erg snel morgen :confused:

Zico aan de klus! Je ei zal idd wel eerder zijn door de clomid! Succes en veel smepplezier!

10. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Goeiemorgen!
    Sorry, was gisteravond echt maar even een flits.

Ik geloof dat Leentje dit vroeg: ik dans als ik daarbij moet acteren kan dat , maar het is niet waar ik het voordoe zemaar.
    @Beastie: YUP, ik ga het her helemaal maken!
    Als er iets op youtube te zien valt laar ik het weten!
    Nog niks van auditie gehoord... spannend.
    @Wieffie, klinkt goed goor meid! Ben benieuwd naar je test.
    @Tezzz, knuffel omdat je je niet zo lekker voelde.
    @Miepie, lekker dat je nu echt een afspraak gaat maken. Het zal je goed doen denk ik.

11. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    En, Wieffie? *met rode duimpjes* Al getest?
    Mielenl, succes met je allerlaatste tentamen vandaag! Heerlijk als dat straks achter de rug is ;).
    Zico, klus ze ;)
    Go4baby, nog geen rood hier, maar zal vandaag of morgen wel komen. Jij moet eens ophouden met rood zijn en weer lekker aan de smep kunnen hoor!

12. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    hehehe mieppie,

Het klussen is uiteindelijk toch gelukt, ventje vorlt de druk op dit moment van nu moet ik presteren en stak het een beetje in z'n kopke. MAAR IS GELUKT.
    Nu kunnen we niet meer dan duimen, had gisteren een posi test ovu maar de temp is niet gestegen vandaag, gisteren een klein beetje.
    Ben wel de laatste dagen doodop en lig ik al voor 23u te bed en dat is een wonder

13. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Moge...

En, en en en en en en...Wieffie? NOU? :D

@Zico..wacht maar ..straks als je zwanger bent lig je in bed om 20.45! :confused: ;)

14. rainstarrr

rainstarrr Niet meer actief

Spannend Zico!
    Tis hier trouwens wel heeeeuuul erg rustig 's morgens.
    Ik zit wederom op mijn werk.. dus kan niet altijd reageren. Maar 'klees wel mee hoor! ;)

@Julita ; ik ben net als beastie nieuwsgierig hoor! Wanneer ze je gaan youtuben moet je het inderdaad ff zeggen! En tsja, ik was diegene die vroeg of je nu naast het dansen ook moest acteren. :)

Ik moet weer ff werken ladies. Tot later!

15. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Wieffie! Waar blijf je nou?

16. rainstarrr

Joehoe Wieffie?

17. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Hey rainstarrr, je bent er nog.
    Sorry, ik wist even niet meer wie het vroeg. Ik dans dus voornamelijk!

18. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ik ben er! Maar helaas ik kan er geen roze donderdag van maken :( Mijn test was negatief. Mijn temp was nog wel hoog maar de spotting begint helaas nu ook een beetje... :( Ik ga dus over een paar daagjes beginnen met de clomid en hopelijk helpt dat een superei te produceren en kan ik volgende ronde beter nieuws melden. Ik straks maar ff nieuwe ovutesten bestellen.

19. rainstarrr

Haha, ja dat dacht ik al. Wel tof hoor. (en ook goed voor je figuur volgens mij ;))
    Moet je maar even laten weten wanneer je de uitslag van de auditie hebt.

20. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    &%$&%$$& Wieffie...we hadden zo goeie hoop! Nou dikke knuffel hoop dat de :evil: :evil: mee vallen en je niet te veel pijn doen.

Hoop zo dat clomid je dat zoooooooo gewenste kindje eens gaat brengen ;) knuff knufff

Deel Deze Pagina