He Julita, gefeliciteerd met je auditie! Miepie en Wieffie, balen zeg. Zico, fijn een posi ovu test! Smep ze! Tezz, hoe is het daar? Leuk Leentje dat je het er nu over kunt gaan hebben. Hier buikpijn en zo gehad en slappe borsten nadat ze een tijdje een beetje gespannen waren, denk dat ik over een paar dagen gewoon weer ongi ga worden. Helaas. Weer een ronde verder. Aan iedereen sterkte en succes, Veel liefs Elba
middagf! Heel klein berichtje van mij, banmiddag weer meer Temp vanmorgen slechts 36.4! Denk toch dat m'n spotting een of andere uitgerekte ongi is of zo hoor. Had gister zo'n buikpijn en hoofdpijn. Nu geen hoofdpijn of buikpijn meer, maar wel vlekjes voor de ogen (oftewel lichte migraine). Dus óf het is innesteling (dan moet m'n temp morgen omhoog schieten) óf (en daar ben ik bang voor) ben ik gewoon ongi! Ik wacht dus maar weer af... Wieffie nega getest? Baluh! Julita aangenomen op auditie? YESSSSS! Parrr zwanger? YESSSS! nog hoop te vertellen, maar moet nu eerst haasten. Tot later! Oja, miepie: da's toch wel erg zeg, dat ze niet eens weten wat een allochtoon is! Mijn kids gaan ook naar zo'n 'kakschool' (er zit maar 1 school hier in de buurt), maar dat soort dingen leren ze wel, op school of van mij! Laterrrrrrrrrrrrr! Liefs Tezzz
heb zo'n buikpijn, auw,dus weerom een ovutest gedaan. Moet je eens kijken zal eisprong nu pas hebben denk de teststreep is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel duidelijker dan controlestreep. Omdat ik zo'n groot ei heb heb ik wel pijn. m'n man zei nu voel je eens wat een kip voelt, ik he die krijgt elke dag een ei. Ik zei maar die krijgt elke dag haar ei wel eruit. Heb precies hele hevige menustruatiepijnen. Heb net de eerste pijnstiller binnen.
Ik ben nu ook ff een test aan het doen. Ondanks dat ik zo goed als zeker weet dat mijn ei gaat springen.
Mag ik ff bij jullie uithuilen? Heb net met mijn zusje gesproken en ze heeft net een miskraam Ik vind het wel leuk dat ze met een 2e bezig zijn hoor maar voel me ook verdrietig dat het gewoon allemaal niet zo loopt als we het het liefst zouden willen...
Heftig Wieffie, hoe lang was ze zwanger? Wel fijn dat je er met elkaar over kan praten. Mupkuh, ik was jou trouwens vergeten te feliciteren met je reuze-ei. Aan de slag! Julita, waar had je eigenlijk auditie voor gedaan? Weer voor een clip? Gefeliciteeerd!
@ Wieffie, dat is niet best meid. Veel sterkte met je zus. @ Leentje, dank je wel meid. Nu nog zorgen dat deze bevrucht word en innesteld.
ach wieffie wat naar... dat komt er ook nog bij...Ik hoop dat jullie snel allebei kunnen zwangeren gauw. @Leentje, het was deze keer voor een reclame!
@Wieffie: wat een naar nieuws zeg! Knuffel 'r maar goed van ons! (en geef jezelf er ook een of twee of drie! ) @zico: ik had gisteren zo'n buikpijn! Nu helemaal niet meer! @all: ben d'r weer! he he ff pauze
@Wieffie Jeetje meid wat vreselijk.. heel veel sterkte hoor. Hoop dat jij haar een beetje steun kan geven. @julita Commercials zijn toch wel heel relaxed ivm de buy-out?
hey hey hey! Dit is een openbaar forum! Wil je niet van die moeilijke woorden gebruiken? oftewel...waaheppiehetover?
Goeiemiddag! Wieffie, wat een naar nieuws Dikke knuffel voor jou én je zus... Julita, gefeliciteerd! En Tezzz, schiet niet op zo, hè? Toch maar eens naar de HA anders? Zo weet je ook niet meer waar je aan toe bent :-?
LMAO @ Beastie & Tezzz JA, ik BLIJF in de buurt omdat ik inderdaad die 1000e niet wil missen hahah en dat moeilijke woord betekend dat je nog heeeeeeeeeel lang centen krijg voor de periode dat de commercial op de buis is en als ze het na die periode opnieuw uitzenden weer veel centen Heb gewerkt bij een castingbureau deden we commercials, fotografie opdrachten, films en series.