@Miepie: tja... Misschien ben ik wel gewoon ongi. Migraine krijg ik door een verschuiving in mijn hormonen. Vroeger (tijdens pil) kreeg ik altijd op de eerste dag van mijn cyclus stampende koppijn. Maar al mijn ongi's na de ontpilcyclus heb ik dat niet meer gehad. Dus misschien ben ik toch wel ongi met mijn minimale bloedverlies. Wie weet! (dan is het wel een aangename vorm van ongi met alleen maar inlegkruisjes ) Aan de andere kant...toen ik zwanger bleek te zijn van mijn zoontje had ik in de twee weken daaraan voorafgaand 3 migraine aanvallen gehad, terwijl ik die anders maar eens in de paar maanden had dus... Dat was ook de reden dat ik toen een weekje na NOD al getest heb ook al was ik toen heel onregelmatig...en toen had ik al een dikke streep! Het kan dus alle kanten op. Zal na het weekend wel eens testen. En bij een nega test zal ik maar weer eens ovutests gaan aanschaffen. Mijn temp is in elk geval een stuk stabieler dan íe in maanden is geweest. Da's in elk geval al iets!
Hoeveel pag's worden er trouwens gemiddeld per dag geschreven? Dan kunnen we een soort countdown doen! (en ja dit berichtje schrijf ik onder mijn andere, zodat het net een tikje sneller gaat)
Haha, moeten we maar flink doorbeppen ! Rainstarrr, er is geen pijl op te trekken; de ene dag zijn er maar 5 berichtjes (vooral in het weekend meestal rustig), de andere dag hebben we een rare bui of is er veel te vertellen en zitten we zo aan 10 pagina's (al is dat al wel weer even geleden). Zoals Tezzz al zei, gaan er 15 berichtjes op 1 pagina... Ik stuur je een pb als we in de buurt zijn, maar ook gezellig als je hier rond blijft hangen, hoor
Hier dan een berichtje van mij, das weer een minder. Dank je Julita voor het duimen! Leuk dat je een reclame gaat doen, toi, toi, toi! Tezz sterkte, succes met al die vage symtomen/klachten. Is lastig hoor zoveel onduidelijkheid. Het is hier al weer donker, veel te vroeg, maar ja het regent. Ga het huis maar eens onderhanden nemen, schoonmaken enzo, Groetjes Elba
tja...zucht...dat huis van mij ruimt zichzelf ook steeds maar niet op... huizen luisteren erg slecht vind ik en die kids van mij luisteren ook al niet goed, dus moet ik het weer allemaal alleen doen...pffff oh m'n nichtje is op msn...ff zien of ze wil antwoorden....
Ja ok, maar alleen al door deze vraag zijn we alweer 4 berichten verder Maar ik blijf heus wel hangen hoor! Heb alleen af en toe een mega dip. We willen het gewoon ZO graag.. (ok ok, net als iedereen hier ) En dan word je gewoon weer (as always) ongesteld... Nu ben ik gelukkig weer lekker op dreef. Ongi is bijna over. Testjes zijn alweer binnen. Komt wel goed dacht ik zo!
nou, mijn nichtje is er wel, maar ze is pas 11 dus ze tikt nog niet zo snel... @Rainstarr: ja wat duurt dat lang he als je er op zit te wachten?
Hee Klessebessies! Moeten er pagina's gevuld? Ben nog steeds niet helemaal bij maar dat snap ik nog wel Duim dat Wieffie en Miepie toch stiekem roze zijn en niet aan het rood gaan! (misschien tegen beter weten in!.. )
hee hallo. Ik meld ff dat ik niets te melden heb mannetje is ziek dus heeeeeeel zielug ! Gelukkig deze week kan ie er volgende week weer tegenaan
hey meiden Mijn temp is weer omlaag naar 36,7 Dit kan toch geen innesteldip zijn of vergis ik me dat nou O maak ik me druk om niks Liefs Tijgertje23
Ja, zo kan ik die 1000 pagina's ook wel volkrijgen Baal heel hard... had me helemaal ingesteld op Engeland, blijkt nu dat mijn man op een - heel prestigieus (?) dus voor hem heel leuk en goed - project van een half jaar in Amerika is gezet. Hoopte hij wel hard op, maar we gingen er eigenlijk vanuit dat dat niet ging lukken. Wel dus :-? Fijn voor hem en heel goed van hem, maar ik baal er heel hard van. Alles lijkt even tegen te zitten.....