(ben ondertussen thuis) @miepie ik zou er persoonlijk niet heul heul heul erg van balen. Waarom baal je dan eigenlijk? Een half jaartje is trouwens ook zo voorbij toch? Ff eten maken! Kus! (waarschijnlijk ben ik hier pas morgen weer.. en dan niet ondertussen 45 pagina's erbij kletsen heh! )
Helaas meid, ben bang van niet, ik had anders op 16 DPO toch echt wel een 2e streep op de test moeten hebben maar helaas. Maar nog geen duivels hier.. Jongens, wat is dit toch een verschrikkelijke k*t dag Ik moet zeggen dat iedere mislukte ronde steeds erger lijkt. Jemig, ik heb zelfs al lopen schreeuwen... morgen hopelijk weer een betere dag
Sluit me helemaal bij je aan, Wieffie... Ook nog niet rood, ook geen hoop meer, ook baaldag. Ellenk, ik ga wel mee, ja. Vind een half jaar toch wat te lang om een halve wereld uit elkaar te wonen . Rainstarr, ik baal er zo hard van omdat ik zo'n zin had in Engeland. Kon daar een leuke opleiding doen op kosten van school, jaartje in Londen wonen... In een half jaar kan je toch moeilijker echt iets opbouwen en er zullen minder mensen even langs komen. Tuurlijk is de US ook leuk, maar toch....
Haha, inderdaad... Al is Californie nog niet echt om de hoek bij Washington DC... Heb met mijn mannetje net een aantal data afgesproken dat we allebei kunnen... morgen even kijken of ik ergens tussen de lessen door een gaatje kan vinden om de HA te bellen en een afspraak te maken (wordt ergens tussen mijn volgende ei en NOD ) Vind het wel spannend, benieuwd wat ie voor ons wil doen....
@ Miepie: wow wat heftig zomaar! Ga je dan van de zomer? Kan me voorstellen dat je even baalt. Maar zodra het allemaal vaste vormen aanneemt komen er genoeg mooie kansen langs en interessante dingen voor jou om daar te doen! Dikke knuf voor Wieffie en Miepie (maar toch duim ik door zo lang er geen duidelijk rood is... ik kan eigenwijs zijn ) Hier wordt hopelijk zo weer eens geSMEP't... Ga even aan de slag liefs, slaap lekker enzo en tot morgen!
Hee lieve meiden! Wilde ff zeggen dat er hier nog geen ongi is op dag 31 en dat ik nu lekker ga slapen want ik ben kapot! Tot morgen! xxxxx
Morgen! @Wendy, klinkt goed! Wanneer ga je testen? @Tezzz, vervelend dat je er nog steeds niet uit bent...Ik hoop snel duidelijkheid voor je. @Rainstarrr, ik snap je wel hoor! Enne...ja commercials zijn wel relaxed ja! Ik ben hier al op tv geweest met eentje een paar maanden geleden! @Miepie...even een pbtje. Hier alweer de een na laatste dag van mijn clomid kuurtje. Gaat snel! Geen bijwerking gehad tot nu toe!
He meiden, Ik word net wakker met flinke krampen en ontzettende kiespijn en ja hoor, ik ben echt flink ongi. Maar vandaag is een nieuwe dag en ik ga er weer flink tegenaan! Ben mijn baaldag van gisteren gelukkig kwijt. Morgen komt mijn nichtje van 3 gezellig logeren en daar gaan we leuke dingen mee doen en overmorgen mag ik al met de clomid beginnen! Maar ik kruip nu eerst weer mijn bedje in... waarom weten die rot duivels me op dit uur wakker te maken, kunnen die niet op een beetje christelijke tijd komen... zomaar een overpeinzing.... Miepie, ik denk dat de US je ook idd wel kansen gaat bieden maar ik kan me voorstellen dat wanneer je plannen ineens op de kop moet gaan gooien dat dat ff lastig is. wendy1983, spannend meid! Ik ga heel hard duimen!
Moggol! Wieffie, balen (dat ze gingen komen wist je al, en dat blijft kut, maar dat je er dan ook nog zo vroeg van wakker moet worden...grrrr.... :-?) Hele dikke knuffel. Hier zal het vandaag ook wel met krampen voor de klas worden, temp was vanmorgen gekelderd naar 36.3, zo laag is ie deze hele cyclus nog niet geweest. Wendy, spannend..... Julita, dank je wel . Zal allemaal wel loslopen. Ik hik vooral aan tegen de periode; UK zou 1 1/2 jaar zijn geweest, dan kan je daar echt iets opbouwen en een baan zoeken. DC is maar 5 maanden... te lang om mijn man alleen te laten gaan vind ik, maar te kort om er echt iets op te bouwen. En we zitten er in de winter, dus veel sneeuw, ijs, koud (op zich niet erg, maar dan het liefst met een paar pistes voor de deur ). hoorden gisteravond dat het zelfs nog zou kunnen veranderen naar 5 maanden Berlijn... dan ga ik er wel over denken om gewoon hier te blijven en elkaar alleen in het weekend te zien Go4baby, nog gesmept ? Mijn mannetje probeerde mij vannacht wakker te krijgen, geloof dat ik hem aardig ruw weggemept heb
he meiden heb voor de clomiddames een loge opengedaan , er komen er steeds meer bij. Ook te vinden bij zwanger worden We hebben gisteren gesmept, weeral ,hihihihihiihi
Zico, als je het vervelend vind dat Elmo je topic heeft gesloten, kan je haar een PB sturen. Jullie kunnen toch gewoon in het Smep topic kletsen met de smeppende clomid meiden. Zo blijft het forum een stuk overzichtelijker. Heel veel succes. Groetjes, Elvira
He elvira, het gaat er gewoon om dat er ook meiden zijn die veel langer bezig zijn en al enkele maanden tervergeefs klussen zonder zwanger te geraken,deze krijgen clomid erbij. Maar het is heel confronterend dat er mensen van 1 a 2 maal smeppen ook zwanger zijn. IK ben de 18 de ronde begonnen, eerste maal met clomid erbij. Zo is het ook je kan hier lekker verder kletsen, maar er zijn toch enkele euvels dat het voor de mensen waar het niet bij lukt ook nood hebben aan info die ge hier anders letterlijk tussen moet zoeken omdat er zoveel gepost wordt. Ook m'n man begint het een druk te vinden, op die plaats kan je erover praten, want nu zijn het ook tijden dat het echt moet gebeuren, moe of niet moe, zin of geen zin, snap je Daarom had ik en ik niet alleen een topic te open smeppende clomiddames. Maar ja, ga niet moeilijk doen. grts,
Hoi Zico, Ik begrijp je motivatie. Ik kan daarover als geen ander meepraten dat het frustreet als je al zolang bezig bent. Hier ook inmiddels in ronde 36 als het er niet meer zijn. We hebben het SMEP als uitzondering open gelaten, juist om meerder topics hierover te voorkomen. Heel veel succes Zico, het komt echt goed! Liefs, Elvira
MOGEEEé.. @Miepie...pff das best heftig een half jaar van te voren ff van land veranderen. Niet nix hoor UK inruilen voor US... Snap best dat het even een flinke omschakekeling is **met optie op Berlijn..** Toch zou ik lekker met hem mee gaan, voor doordeweekse eitjes enzo En als je zwanger bent rond die tijd, wat ik je toch wel gun, hoop, bid etc etc. is het ook wel erg leuk om hem in je beurt te hebben de eerste maanden. Slaap er inderdaad wat nachten over ...zonder hem weg te meppen...maar SMEPPEN.. **dat we dat jou nog moeten vertellen** Hebben ze nix in Nieuw zeeland?? anders ga ik wel mee!!! @ Wendy..TESTUUUUH! @ Wieffie dikke knuff voor de k#t teming van de ongi! @Tezzzzzzz...las gister een boekkie en daar in stond jou verhaal! Was iemand die steeds maar langere cyclussen had. Geen ei te vinden in de verste omtrek..bijna geen ongi (ongi van paar dagen met een beetje spotting...) en dat was dus PCOS. Nou wil ik je NIET bang maken maar wisschien moet je er wel wat aan doen ivm kinderwens (je heb al 2 kindjes maar PCOS kan als nog ontstaan!!) verder....nix...oja @Mielnl...eindelijk klaar! Relax time! (hoe ging de laatste tentamen?) zwaai zwaai!