Julita, welterusten! Mielenl, GEFELICITEERD! Heerlijk dat je al je tentamens nu achter de rug hebt... en afgesloten met een 9! Nyncke, bmm hoog en open is rond je ei, laag en dicht ervoor en erna. Als ie dus al hoog staat zal ie ergens komende dagen wel iets open gaan. Kan ook per moment van de dag nog schelen... Ik heb net de stap genomen en een afspraak gemaakt bij de HA, 31 januari (eidag ) gaan we er naartoe. De assistente heeft gelijk een dubbele afspraak ingeboekt, dus ik ben benieuwd....
hey meiden Me temp is nog hetzelfde Liefs Tijgertje23 Verder moe en lage rugpijn en een soort ongi gevoel maar we hopen het beste
Oja dat is ook zo...het feest voor het vasten ](*,) ik wist het wel Owww? Ga je in jurkje met pettycoat? of als Elvis
SMEPpers van s(m)eptember: Mielenl \/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) It's a surprise Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP) It's a girl!! WishfulDreaming \/ (ronde 5, 1x SMEP) It's a boy Pebbels \/ (ronde 8, 1x SMEP) It's a surprise Fiona23, \/ (ronde 2, 1x SMEP) It's a girl!! 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger * MOAS => Mother of all smeppers! ****************************************************************************************** SMEPpers van oktober: Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP) Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP) It's a girl!! Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP) It's a girl!! Erannick \/ (ronde 13, 1x SMEP) Mijntje, \/ (ronde 5, 1x SMEP) Ger78 \/ (ronde 2, 1x SMEP) Nin0 \/ (ronde ?, 1x SMEP) It's a surprise Daantje86 \/ (ronde 10, 1x SMEP) 37 SMEP - kandidaten 26 Ongi.... 10 Zwanger.... 2 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 2 mk ****************************************************************************************** SMEPpers van november: Beastie \/ (ronde 6, 3x SMEP) It's a surprise Liesje76 \/ (ronde 4, 1x SMEP) It's a surprise Pas getrouwd \/ (ronde 3, 1x SMEP) Silla \/ (ronde 21, 2x SMEP) Heidi77 \/ (ronde 4, 2x SMEP) Jeldou \/ (ronde 6, 1x SMEP) Diddl9 \/ (ronde ? 1x SMEP) 31 SMEP - kandidaten 23 Ongi.... 7 Zwanger.... 22.58% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van december: CynthiaB \/ (ronde 6, 3x SMEP) It's a surprise Linda78 \/ (ronde 9, 1x SMEP) Leentje79 \/ (ronde 10, 4x SMEP) 20 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 3 Zwanger.... ...15% zwanger ****************************************************************************************** Smeppers in Januari 2008: SMEPpers van Januari: 1. Lauwtje, ronde 6, NOD 1 jan 2008 2. Shedevil \/ (ronde 20, 3 x omgekeerde smep) 3. Klavertje44 \/ (ronde 9, 2 x smep) 4. Nyncke, ronde 4, NOD 6 jan 5. Go4baby, ronde 6, NOD 7 jan 6. Julita, ronde 11, NOD 7 jan 7. Marieke1610, ronde 13, NOD 8 jan 8. Tezzz, ronde 5, NOD 12 jan 9. Ellenk, ronde 3, NOD 15 jan 10. Miepie80, ronde 12, NOD 17 jan 11. Wendy1983, ronde ?, NOD 17 jan 12. Nynke1980, ronde 6, NOD 18 jan 13. Wieffie, ronde 8, NOD 18 jan 14. Flo1975, ronde 5, NOD 19 jan 15. Sookie, ronde ?, NOD 19 jan 16. Jikke27, ronde 6, NOD 20 jan 17. Tigger84, ronde 9, NOD 20 jan 18. Mouse, ronde 8, Nod 26 jan 19. Elba, ronde 8, NOD 26 jan 20. Tijgertje23, ronde ?, NOD 27 jan 21. Jes1, ronde 5, NOD 28 jan 22. Mupkuh, ronde 6, NOD 30 jan 22 SMEP - kandidaten 10 Ongi.... 2 Zwanger.... 1 Negatieve test... 0 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Februari: 1. Zico, ronde te veel, NOD 1 feb 2. Imke, ronde 2, NOD 2 feb 3. Nony, ronde 8, NOD 5 feb 4. Marieke1610, ronde 14, NOD 8 feb 5. Go4baby, ronde 7, NOD 9 feb 6. Nynke1980, ronde 7, NOD 10 feb 7. Ellenk, ronde 4, NOD 11 feb 8. Miepie80, ronde 13, NOD 13 feb 9. Wannabemommie, ronde ?, NOD 15 feb 10. Rainstarrr, ronde 13, NOD 19 feb 11. Tezzz, ronde 7, NOD 29 feb 11 SMEP - kandidaten 0 Ongi.... 0 Zwanger.... 0 Negatieve test... 0 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger ****************************************************************************************** Aangepast!
Mijn heldin! @Miepie80 Wat goed van je dat je een afspraak hebt gemaakt! Ik hoop dat het je verder gaat helpen. Succes! @Beastie ik zit Thank gawd nog niet in ronde 14, kan dat nog worden gewijzigd? many many thnx @julita Truste!
Oh ja, Mielenl gefeliciteerd met dat supercijfer. Wij gaan ook carnavallen, al wordt dit sinds lange tijd weer een carnaval zonder drank. Niet dat ik een alcoholist ben/was. maar dat maakt het toch wel weer wat leuker. Nu zal ik elke morgen fit zijn en dat zal wel apart zijn. Maar het blijft gezellig. Wij gaan altijd met mijn beste vriendin en haar vriend hetzelfde gekleed. We zijn als de flinstones geweest, al die geldmannetjes van de ING, als Chatman en als beaty en de nerd (waren de mannen die tweeling Eric en Arjan). Deze keer hebben we weinig tijd gehad doordat wij verhuist zijn en moeten we snel nog iets verzinnen. Hebben jullie leuke ideetjes. We willen misschien als Sonja van de bakker gaan (dikke vrouw die veel brood eet), als verschillende bakkers (sonja bakker, marco bakker e.d.). Maar misschien hebben jullie ideetjes? Doei
Miepie, super dat je een afspraak hebt gemaakt. Nu heb je iets om naar toe te leven en weet je dat er iets gaat gebeuren. Ik ben benieuwd.
Beastie, je mag mij ook rood maken op de lijst. Mijn zussie is geweest en we hebben heerlijk thee geleut! Lekker bij gekletst en nu ben ik weer aan de was... hoor ik nog vrijwililligers die me willen helpen...
Ja ze is heel realistisch. Ze was volgens mij zo'n 7 weken toen het mis ging maar het duurde een tijdje voor haar lichaam hetzelf ging opruimen. Hopelijk worden we volgende maand allebei zwanger! Dat zou wat zijn zeg! Hahahaha!
Hee meiden! Hier nog geen ongi. pfffff hou het wachten niet lang meer vol maar durf nog niet te testen ben zo bang dat mijn lichaam gewoon iedere maand twee dagen bij mijn cyclus doet en dan wordt ik dus morgen ongi haha! xxx
middag! Vandaag is mijn zoontje jarig! 4 jaar! Mijlpaal! Hij heeft al een hele leuke dag gehad en nu is íe samen met dochterlief en pappie boodschappen doen voor de visite morgen. Ik moet dus NU de boel aan kant zien te krijgen, want morgen om 11.00 uur staan de eersten op de stoep. Gisteren, vandaag en morgen dus errug druk! Had vanmorgen wederom een temp van 36.4. Ik dacht dus echt dat dat betekent dat ik dus wederon geen ei heb gehad vorige week. Ga ik het invoeren in Ff, geeft ie nou weer wel stippellijntjes! Krijg nou wat. Gisteren niet meer en nu weer wel. Zelfs Ff is de kluts kwijt geloof ik! @Wieffie: rood? Potverdrie! Mooi gelijk met je zussie gaan zwangeren hoor! @Miepie: wat goed dat je de afspraak hebt gemaakt. Ik hoop dat het snel succes oplevert! @Wendy, ik snap heel goed dat je nu die 2 dagen in de gaten houdt. Wanneer denk je dat het wel 'veilig' is om te gaan testen? Dan weet ik wanneer ik ingelogd moet zijn Il ga er vandoor. Als ik nu niet schoonmaak, stuurt de familie morgen nog die 'Hoe schoon is jouw huis'-dames op me af! (En die wil ik nie!) Heel veel liefs en tot (waarschijnlijk) overmorgen! Smepperdesmepperdesmep! Tezzzzz
gefeliciteerd met je zoontje tezz! idd carnaval is erg vroeg dit jaar! 2 feb begint t hele feest alweer... 1 feb staan wij alweer te draaien op de carnavals schoolfeesten en de rest van de carnaval is t een drukke bedoeling.. krijg je als je vriend dj is en zelf een drive-in heeft hihi
Hee Tezzz! morgen ochtend gaan we testen als er nog geen ongi is. Sta zo slap op mijn bennen en steeds steken in mijn benen en onder mijn oksels, maar dat zal de spanning wel zijn haha xxxx
bedankt voor de feli's! @Wendy: niet te veel stressen hoor. Dat kan je ongi uitstellen dus als ik je uitslag wil weten, moet ik nog wel morgenochtend m'n neus ff laten zien? Ik zal mijn best doen! mannetje belt net dat íe zo al weer thuis is...en ik ben nog lang niet klaar! Dat wordt vanavond alles afmaken dus... en we wilden nog wel vroeg naar bed! (was gister bijna 2.00 uur en vanmorgen alweer 7.30u....ben moe!) Hopelijk nog tot morgen dan! En succes met testen he! Liefs Tezzz