Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rainstarrr

rainstarrr Niet meer actief

2. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Hee lieve SMEPpertjes!

Weer veel gebeurt hier vandaag!

@ Tezzz: nog super gefeliciteerd met die grote kleine man van je! Hoop dat je beetje rust hebt af en toe om ook even te genieten! Volgens mij werk jij knetterhard!

@ Wieffie en Miepie: hele dikke knuffs! Red sucks...!
    @ Wieffie: hoop dat je snel aan je keis geholpen kunt worden want het klinkt niet fijn!

@ Cynthia: He bah! Wat vervelend. Hoopte zo dat die pillen zouden aanslaan en dat je je weer wat beter zou voelen! Beterschap en sterkte!

@ Mielenl: lees iets over een 9! Super!

Verder niet zo goed gelezen dus niet helemaal up-to-date!
    Spijt me dat ik jullie verwaarloos... hopelijk snel betere tijden! Maar ben bang dat ik hier de komende tijd wat minder zal zijn. Blijft druk met ons bedrijf en nu ik mn school ook weer heb opgepakt is er weer genoeg te doen.
    Maar ik denk wel aan jullie hoor!

O, ja, komende week ook de hond van mn zus te logeren dus daar moet ik ook af en toe mee op pad (ben zo bang dat ik dat een keer ga vergeten ... Maar volgens mn zus kan ze lang alleen zijn en plast ze niet in huis!

Nou, lieverds! Ik hoop dat ik hier snel weer roze zie!

Slaap lekker, sweet dreams en hoop dat ik snel weer beetje bij ben!

ps. vanochtend nog geSMEPt dus dat gaat goed ;)
    Ga dus niet meer tempen en ovu testen de komende tijd. Laat het beetje op zn beloop (maar weet wel dat de komende dagen dat ei zal zijn.. Zal het wel merken aan vruchtbaar slijm!)

3. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Morguh!
    @mielenl, gefeliciteerd met een 9 !
    Goed hoor!
    @Jes1, dikke knuf!
    @wendy, echt heel spannend! Ik hoop dat je een mooie positieve test in handen hebt zometeen.
    @go4baby, leuk hond op bezoek!
    @Miepie, goed zo die afspraak. Eerste stap is gemaakt.
    @Tezzz, nog gefelicicteerd met je zoontje!

Laatste dag van clomid vandaag. Ik snap er niks van ik had gisteravond opeens heel veel bruine troep dat er allemaal uitkwam. Als ik niet beter wist zou ik zegen dat ik gewoon weer ongesteld werd... Nu vanmorgen was het weer weg... Nog nooit zoeits gehad. Deze maand was wel de lanste en ergste ongesteldheid die ik heb gehad in jaren. Mss moest er nog wat uit ofzo...

4. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    He Meiden,

Zal me even voorstellen:

Ben Elke, ben 29 jaar en sinds juni 2007 zijn we enthousiast aan
    het klussen :D
    Helaas heb ik een wat onregelmatige cyclus. Vorige maand gestart met ovulatietesten en gelukkig een pos test gehad :p

Graag klets ik de komende tijd gezelligmet jullie mee!

Groetjes en een fijn weekend

5. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Elke, welkom! Gezellig dat je hier mee komt kletsen ;)

Wendy, al getest?

Go4baby, gezellig, hondje op visite :)... Vind het voor een paar dagen altijd heel gezellig, heb hier regelmatig het hondje van mijn broer.

Julita, misschien idd nog een laatste restje... bruinverlies op rare tijden schijnt weinig uit te maken.

Nog spannende plannen voor het weekend allemaal?

6. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee lieve meiden!

Sorry dat ik jullie zo lang in spanning laat zitten! Maar om een teleurstelling te voorkomen wachten we nog even met testen. Ik Heb er zelf niet veel moeite mee dat is het rare ben vrij relaxt nu eigenlijk. Even afwachten lijkt me beter aangezien mijn vorige cyclussen!

Ik laat het snel weten hoor!
    tot op heden nog een ongi!

xxxxxxxxxx

7. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, dat je dat volhoudt, Wendy :confused: knap, hoor! Hoop heel hard dat het beloond wordt met een dikke streep op je test als je test.

8. welkom elke!

spannend wendy! ik duim voor je!

9. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Dankje wij vinden het ok super spannend!
    jij ook succes!
    xxxx

10. Ellenk

Ellenk VIP lid

Hee meiden....

Hoe ist hier....
    Nog geen roze gaat nog niet zo goed. Kom Wendy je kunt het ;)
    Bij miskraam topic gaat het gelukkig al weer de goede kans op. Weer een paar roze erbij.
    Daar klussen we trouwens tegenwoordig niet meer maar hupsen we ;)

Ik ga idd in zo'n rok met van die grote stippen en mannetje met grote kuif. 1 in de groep gaat als elvis.

Wij zijn ook al eens als dr Schoenmaoker en zijn assistentes (oa Marijke Helwegge etc) geweest. Bij vervelende mensen zeiden we dan. "helaas kunnen we u niet helpen want we doen niet aan onthoofdingen!"

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    haha Ellen!

ik hoop het heb ineens hele erge pijn onderin ,ijn rug..........?

xxxx

12. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik had begin van de middag echt hele erge steken in mijn onderbuik. Heb er gewoon spierpijn van. Dus misschien een laat ei.

13. imke1

imke1 Lid

27 dec 2007
    39
    0
    0
    hier na mijn bijna pos test van dinsdag alleen maar vet negatieve testen. geeneens een licht streepje. baal wel. denk dat ik maar gewoon een ongi af moet wachten. kan er niet veel van maken momenteel.

14. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Imke, kan het niet zo zijn dat je je ei eerder hebt gehad.

15. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    klussen is gisteren niet meer gelukt, was pompaf....Uitgeput, heb ganse living 2 kleuren gegeven en 2 lagen.
    Vandaag hebben we onze living terug ingericht

16. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey lieve meiden

Ik ben vandaag vreselijk geschrokken
    Was bij me moeder vandaag en ik dacht dat er iets nat was in me onderbroek was en omdat ik last had van me rug en buik en ja hoor........ :cry:

Heb bruin bloed en dat kan helemaal niet want mijn nod is 27 jan
    9 jan heb ik me iui gehad en is vandaag de 19de
    dus 10 dagen na me iui wat zou dit kunnen zijn

Maandag bel ik me gyn op want het zit me echt niet lekker

Liefs Tijgertje23

17. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Tijgertje, ik wens je iig heel veel succes meid. Hoop dat je gewoon zwanger bent en dit je innesteling is ofzo. Ik duim voor je!

18. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Heel veel succes tijgertje,

Het zal wel erg spannend voor je zijn nu!
    Hoop dat de gyn wat duidelijkheid kan geven.

Liefs Elke

19. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    heb een vraagje en hopelijk kunen jullie me helpen.
    Heb vandaag weer een ovutest gedaan en weer positief , en nog steeds vet positief, niet zo vet als dag 13 de cyclusdag maar toch volledig gekleurd. Had zoiets van dit kan toch niet, zou clomid en pregenyl deze beinvloeden?
    Ik heb ook een zwangerschaptest gedaan omdat iemand me aantoonde, wie weet ben je gewoon zwanger.
    Na 2 min heb ik een test waar een heel zacht rozig streepje te zien is, heel raar. Kan toch niet, had Dag cyclus 11 een mooi groot ei, via echo zichtbaar. :oops: Heb de zelfde dag pregenyl gehad.

20. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Zico, pregenyl is deels hcg, en hcg zorgt ook voor een positieve ovutest. Denk dus dat het daardoor komt.
    Tijgertje, kan me voorstellen dat je schrok! Wat ik begrepen heb is dat bruin bloed eigenlijk niks zegt, als het rood wordt kan het een late innesteling zijn of een heel vroege ongi. Weet je hoe lang je LF normaal is?

Imke, balen dat je geen duidelijke test hebt gehad :-? Als je nog tests hebt zou ik nog even doortesten, kan best zijn dat je ei iets later is dan je zelf dacht...

Welterusten allemaal zo, ik ga nog even wat drinken met mijn mannetje. Tot morgen!

Deel Deze Pagina