Avond! @ Imke: kan goed wat Miepie zegt. hebben wij ook wel eens gehad! Maar kan ook zijn dat je net het moment waarop je Lh het hoogste is hebt gemist! Duim voor je dat SMEP zijn werk doet @ Tijgertje: niet zorgen maken hoor. Is waarschijnlijk oud bloed dat nu pas opgeruimd wordt! Ik duim dat het misschien te maken heeft met de grote 'voorjaarschoonmaak' van je baarmoeder die een nestje gaat maken! @ Miepie: veel plezier samen! @ de rest: knuffs! en slaap lekker! Heb hier vaag het vermoeden dat ik vruchtbaar slijm aan het ontwikkelen ben (nog mar een heel klein beetje gespot, gaat hopelijk meer worden de komende dagen. Kijken of het SMEPpen blijft lukken. Ik vertel niet meer hoe en wat precies en dat gaat goed. Alles relaxt en gezellig (alleen voel ik nu zelf wat meer spanning..) Nou truste en tot morgen ofzo! liefs go4baby
Me manneke zei ook al je moet je nu geen zorgen maken maar ik heb dat bruine nog steeds als ik het afveeg Maar we hopen het beste Ik zit nou op cyclusdag 21 en dat zou iid veelste vroeg zijn om ongi te worden Liefs Tijgertje23
Joehoe! Positieve test vanochtend! Ik ben roze!, eerste ronde SMEP en 5 de ronde in totaal! NOD 19 januari! Ik kan het niet geloven! SMEP werkt echt! Succes aan iedereen!
Goeiemoggel meiden, Ik heb gister idd mijn ei gehad. Vanochtend temperatuurstijging. Hoe gaat het met jullie?
@ Flo gefeliciteerd meid! @ Zico, vind het heel moeilijk maar meestal zeggen ze een streep is een streep. Maar nu durf ik niks te zeggen. Ik hoop natuurlijk positief.
ga ervan uit dat het negatief is, pregenyl geeft invloed dat weet ik al, heb de vraag ook aan matcare geteld
ja ik test denk ik toch maar even door. het is ook zo lastig om goede urine te krijgen. ik kan gewoon niet 4 uur ophouden met mijn pouch. dat gaat gewoon niet los van elkaar. verder heb ik er momenteel ook nog een ontsteking in zitten dus moet ik nog vaker naar het toilet. ik test nog een paar dagen door. en dan zie ik wel. tijgertje ik hoop heel hard voor je dat het een innesteling is. zolang het bruin is geen paniek denk ik. flo gefeliciteerd, geniet ervan. verder ben ik het even kwijt.
SMEPpers van s(m)eptember: Mielenl \/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) It's a surprise Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP) It's a girl!! WishfulDreaming \/ (ronde 5, 1x SMEP) It's a boy Pebbels \/ (ronde 8, 1x SMEP) It's a surprise Fiona23, \/ (ronde 2, 1x SMEP) It's a girl!! 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger * MOAS => Mother of all smeppers! ****************************************************************************************** SMEPpers van oktober: Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP) Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP) It's a girl!! Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP) It's a girl!! Erannick \/ (ronde 13, 1x SMEP) Mijntje, \/ (ronde 5, 1x SMEP) Ger78 \/ (ronde 2, 1x SMEP) Nin0 \/ (ronde ?, 1x SMEP) It's a surprise Daantje86 \/ (ronde 10, 1x SMEP) 37 SMEP - kandidaten 26 Ongi.... 10 Zwanger.... 2 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 2 mk ****************************************************************************************** SMEPpers van november: Beastie \/ (ronde 6, 3x SMEP) It's a surprise Liesje76 \/ (ronde 4, 1x SMEP) It's a surprise Pas getrouwd \/ (ronde 3, 1x SMEP) Silla \/ (ronde 21, 2x SMEP) Heidi77 \/ (ronde 4, 2x SMEP) Jeldou \/ (ronde 6, 1x SMEP) Diddl9 \/ (ronde ? 1x SMEP) 31 SMEP - kandidaten 23 Ongi.... 7 Zwanger.... 22.58% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van december: CynthiaB \/ (ronde 6, 3x SMEP) It's a surprise Linda78 \/ (ronde 9, 1x SMEP) Leentje79 \/ (ronde 10, 4x SMEP) 20 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 3 Zwanger.... ...15% zwanger ****************************************************************************************** Smeppers in Januari 2008: SMEPpers van Januari: 1. Lauwtje, ronde 6, NOD 1 jan 2008 2. Shedevil \/ (ronde 20, 3 x omgekeerde smep) 3. Klavertje44 \/ (ronde 9, 2 x smep) 4. Nyncke, ronde 4, NOD 6 jan 5. Go4baby, ronde 6, NOD 7 jan 6. Julita, ronde 11, NOD 7 jan 7. Marieke1610, ronde 13, NOD 8 jan 8. Tezzz, ronde 5, NOD 12 jan 9. Ellenk, ronde 3, NOD 15 jan 10. Miepie80, ronde 12, NOD 17 jan 11. Wendy1983, ronde ?, NOD 17 jan 12. Nynke1980, ronde 6, NOD 18 jan 13. Wieffie, ronde 8, NOD 18 jan 14. Flo1975 \/ (ronde 5, 1 x smep) 15. Sookie, ronde ?, NOD 19 jan 16. Jikke27, ronde 6, NOD 20 jan 17. Tigger84, ronde 9, NOD 20 jan 18. Mouse, ronde 8, Nod 26 jan 19. Elba, ronde 8, NOD 26 jan 20. Tijgertje23, ronde ?, NOD 27 jan 21. Jes1, ronde 5, NOD 28 jan 22. Mupkuh, ronde 6, NOD 30 jan 22 SMEP - kandidaten 10 Ongi.... 3 Zwanger.... 0 Negatieve test... 0 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Februari: 1. Zico, ronde te veel, NOD 1 feb 2. Imke, ronde 2, NOD 2 feb 3. Nony, ronde 8, NOD 5 feb 4. Marieke1610, ronde 14, NOD 8 feb 5. Go4baby, ronde 7, NOD 9 feb 6. Nynke1980, ronde 7, NOD 10 feb 7. Ellenk, ronde 4, NOD 11 feb 8. Miepie80, ronde 13, NOD 13 feb 9. Wannabemommie, ronde ?, NOD 15 feb 10. Rainstarrr, ronde 13, NOD 19 feb 11. Tezzz, ronde 7, NOD 29 feb 11 SMEP - kandidaten 0 Ongi.... 0 Zwanger.... 0 Negatieve test... 0 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger ****************************************************************************************** GEFELICITEEEEERD, Flo! TOP! \/ =D>
Goeiemiddag! Ik was er weer! Als eerste natuurlijk: FLO GEFELICIFLAPSTEERD! Geniet ervan! Wat goed he! Nou, na een paar zeer drukke dagen is de rust eindelijk wedergekeerd en heb ik eindelijk tijd om ff te forummen. Wendy is dus nog niet gaan testen? Spannend hoor! Bij mij was m'n temp twee dagen heel erg laag, maar heb ook twee dagen veeeeeeel te weinig geslapen. Maar gisteren was m'n temp weer 36.6 en vandaag 37.0! Ff geeft nu weer een ei in stippies, maar 37.0 is wel zeer veel belovend! Na 70 dagen heb ik eindelijk weer 37.0! Nou hopen dat ik dat morgen ook heb. Dan zou ik toch eindelijk weer een ei hebben! Wel jammer dat we de laatste week wat weinig hebben geklust...maar ben eigenlijk al blij als ik m'n ei nou eindelijk eens ECHT heb! Als ie vorige week daadwerkelijk is geweest, dan zit ik vandaag op m'n lf van 11. Dus nou maar weer hopen @Tijgertje: hopen maar dat het een innesteling is! Hoe is de stand van zaken nu? @Zico: het klinkt wel logisch dat je hcg vertoont als je dat ook ingespoten hebt. Maar toch hoop ik dat je streepje gewoon een 'echte' is! Over een paar daagjes nog eens testen? Liefs Tezzz
@Zico: heb inmiddels je tempkaartje gezien, dus ik snap dat je pas op een paar daagjes dpo zit. Idd, dan kán het gewoon nog geen posi test zijn he? Maar wel leuk om dan tenminste eens een positest in handen te hebben toch? Ookal is het van de pregnyl... Ik duim voor je dat je over 11 dagen (1 februari wou je toch testen?) wel een ECHTE posi test in handen hebt! Liefs Tezzz
@ flo1975 gefeliciteerd, geniet er maar lekker van! @ imke ik had mijn laatste cyclus officieel ook geen positieve ovulatietest (streepje was lichter dan controlestreep, volgende dag helemaal niets meer). maar wel HEEL ZEKER weten een ei gehad. want dat "eitje" zit nu lekker rond te spartelen in mijn buik heb je goed geSMEPT rond die bijna-positieve test? Ik duim voor je hoor! @ go4baby SUPERRRR weer lekker aan de smep meis @ zico verwarrend he, maar al die vruchtbaarheids medicijnen zitten bomvol met hormonen en daar reageren die tests dan ook weer op.....dus laat je goed informeren voordat je die tests gebruikt! Ik hoop dat je over 2 weekjes een pregnyl-loze-positieve-zwangerschapstest hebt meis! Oh en welke kleuren heb je je woonkamer geschilderd? Wij hebben twee weken terug een paar muren donkerrood geverfd.....moest wel 5 of 6 keer voordat het goed dekte. En we zijn de woonkamer nog steeds aan het inruimen, maarja, ik moet rustig aan doen he @ tezzz ik snap geloof ik nog minder van jouw cyclus dan jij! Maar ik hoop dat je nu eindelijk een ei hebt gevonden hoor, is je wel gegund, na 74 dagen!
*inbraak* beatsie moet ff zeggen wat hou je de lijst mooi bij! meiden die nog niet zwanger zijn kom op ! julita duim nog steeds voor je meid *uitbraak*
He meiden, Allereerst Flo, van harte meis! Eindelijk weer een beetje roze op de lijst! Dat was ook hard nodig! Geniet ervan! Tezzz, lastig maar idd 37.0 is wel een super temp, misschien wel het begin van een Triphasic Pattern? Ik ga voor je duimen hoor! Go4baby, succes met smeppen! Fijn dat je ei weer in aantocht is! Miepie, valt de ongi een beetje mee? Hier is het helaas wel bij de beesten af. We lopen wel mooi gelijk! Ik hoop dat ons ei nu ook enigszins gelijk is... (dan spring ik een gat in de lucht! ) Zico, jammer dat je door die spuit helaas niet meer kan vertrouwen op je testen. Maar pregenyl spuit je toch zodat je ei springt? Kijken ze dat nog na in het ziekenhuis? Tijgertje, och meid ik hoop echt dat dit van een innestling is! Ik hoop echt zo dat je nu mooi roze wordt! Ik duim nog ff extra hard voor je! Mupkuh, gefeliciteerd met je ei! Nu weer die vervelende tijd op de wachtbank! Imke1, lastig he met die CU dan zo lang je urine gaan proberen op te houden... Het zou heel goed kunnen dat je gewoon je LH-piek gemist hebt en dat je daardoor geen positieve test hebt gehad. Dan kan je ei wel gewoon om gesprongen zijn. Of misschien komt ie snel, maar je zat geloof ik nog maar in je 2e ronde toch? Ik hoop dat je cyclussen dan evenlang duren zodat je iig beter weet waar je aan toe bent. Nou mijn nichtje is weer thuis afgezet en ikke is zwaar gesloopt. Kind heeft de halvenacht wakker gelegen en ik dus ook. Vanavond lekker vroeg naar bed Vanmorgen ook begonnen met de Clomid! Ik vind het nu wel erg spannend. Ben benieuwd wanneer mijn ei deze ronde gaat springen. Ik ga morgen iig eerst weer nieuwe ovutesten bestellen dan kan ik mooi op tijd gaan beginnen volgens de officiele smep-techniek! Ik ga nu maar ff de klei uit mijn vloerbedekking poetsen , tot later!