he meiden..kwam snel even buurten.... Flo.. van harte meis!..lekker genieten ! Voor de meiden die hun ei hebben gehad..toi toi toi.. Voor de meiden die hun ei nog moeten ..wachtse...zucht... Voor de meiden die wachten op hun NOD..heel veel suc6!..duimpjes draaien hoor ! zo ga weer verder..zijn aan de slag iin de babykamer...ben al niet zo crea bea...maargoed..verf zit op de muur..volgende project word de vloer en daarna inrichten...kan niet wachten tot het klaar is..heb overal dozen staan met spulletjes..word er helemaal kriegel van.... fijne zondag !
@Diaantje: nesteldrang? (of bittere noodzaak? ) Succes met crea bea zijn! tjonge, 't is hier wel weer ouderwets druk deze zondag he?
Ik dacht juist te genieten van een beetje forum-talk op m'n vrije zondag...maar nou is er dus niemand!
jawel ik ben er! ben alleen tussen alle praktijken door een cake aan t bakken...was me zo aan t vervelen dat ik uit pure ellende de cakevorm maar tevoorschijn heb gehaald.. en dat terwijl ik aan de lijn ben! heb dus net maar even 10 minuten gestept op mn vrije zondag en dan mag ik vanavond wel een plakje cake hahaha pff t lijnen was toch al de hele week nix... morgen hoop ik dat ik t beter kan doen.. alhoewel...dan is er natuurlijk nog wel cake over hihi
hihi heb m nog niet geproeft, staat nu af te koelen.. moeten nog eten eigelijk.. weet nog steeds niet wat... beetje duf dagje zo. gister verjaardag gehad, waren pas om 3 uur thuis en om half 4 in bed. dus om half 2 er pas weer uit hihi heb zin in patatjes eigelijk... maar ja dat is nou ook niet echt lijn-proof natuurlijk... zucht.. ben blij als deze duffe dag voorbij is!
Jammie, cake... ik zet wel een bakkie thee of koffie voor de liefhebbers... je moet nl. wel erg lang steppen om een hele cake eraf te werken
hahaha wieffie ja erg he! ik heb 10 min gestept en daarmee 108 kcl verbrand! maar ja in 1 plakje cake zit al meer... en t zal er niet bij 1tje blijven denk ik hahaha wij zijn echte cake eters! dus word delen hiero dus wie wil een stukje cake a la marieke?
oooo ben ik gelukkig niet de enige dan! als we dan eerst ff lekker die cake naar binnen werken en dan gaan sporten? klinkt goed toch... ik had me voorgenomen om afgelopen maandag echt te beginnen.. maar ja dan begin je al savonds met een verjaardag (och toch eerste dag dus dan kan dat stukje taart nog wel even) en hoppa daar ga je alweer hihi dus morgen, of iig nadat de cake op is ( O ) ga ik echt echt echt heeeel hard mn best doen...wil toch in de zomer weer in bikini kunnen
als we dan toch morgen (of als de cake op is ) pas weer ons best gaan doen.... kunnen we net zo goed ff patatjes halen nu.. dus dames... ik ben er even vandoor doei doei
Ohhhh Marieke! Heerlijk zelfgemaakte cake! Doe ik maar eens in de 5 jaar ofzo... Heb nu net twee pakken kant en klaar beslag uit Frankrijk meegenomen omdat ik te lui ben om te mixen... van de week maar even uitsloven... Eentje is chocolade cake. Wil ik kleine cake'jes maken en dan vers uit de oven met kokosijs... En met veel citroenschaafsel.... vind ik echt heerlijk! Dag dag sportschool... wat heb ik jou al lang niet gezien. Te druk... teveel smoezen... Wat zijn we toch een stelletje smep-smullers hier Wij zijn druk aan het werk vandaag... maar gelukkig tussendoor lekker gezellig gelunched (heel 'gezond' ) met een stelletje Beesten Vriend gaat zo koken (joehoe) en ik buffel nog even door met de excel overzichten! 8) Ben wel al paar keer door het park gerend met de hond (gelukkig doet die slomer dan ik dus lijk ik heel snel... en wel lekker om af en toe een sprintje te trekken!) Veel bijna vruchtbaarslijm (maar nog te wit.., wel erg nat... Spannend! Nog geen SMEP gemaakt vandaag... Vriend is steeds vroeg op en laat de hond uit (lief!!). Dus vanavond maar weer een poging doen! @ Diaantje: gewoon je lekker uitleven. Alles kan tegenwoordig dus je bent al Crea Bea als je de verkeerde verf hebt gebruikt! Liefs voor iedereen!
nou, ik weiger pertinent naar de sportschool te gaan, maar moet zeggen dat de laatste paar maandjes de kilo's er aan vliegen! Al die feest- en verjaardagen helpen niet mee. En vooral koekjes en cola vind ik zoooo lekker! Ik moet nodig weer aan de 'geen cola voor 7 uur 's avonds -regel'. Werkt bij mij meestal wel goed. Moest mezelf vanavond ook weer streng toespreken om wat gezonds te koken, want ik had absoluut geen zin. Afgelopen paar dagen trouwens te druk geweest om te snaaien, dus dat was wel weer goed. Maar ook te weinig geslapen, dus ben meten weer verkouden. Altijd hetzelfde met mij. Dan maak ik me zo druk, dat ik niet meer kan stoppen. Raak ik overactief. En daarna dus in een vette dip (vandaag) zodat ik dus echt NIKS meer doe. Gelukkig kon ik vandaag thuisblijven en hoefde ik niet naar de zaak om mannetje af te lossen. Hij heeft vandaag een balansdag! Dus eet crackers vandaag. Ben wel benieuwd of hij zich nu niet alsnog aan de overgebleven chippies van gisteren vergrijpt als hij straks thuis komt Morgen is mijn zoontjes eerste officiële schooldag! Ik hoop dat íe het nog steeds leuk vindt, nu het 'echte werk' begint. @Marieke: cake al op?
hihi nee de cake nog niet! hebben net een frikandel speciaal en een kroketje op! hoezo wij zijn aan de lijn pfff heb al wel een stukje cake geproefd gaat erg goed dus vandaag hihi ik ben ook erg lui hoor als t om cake maken gaat, ik koop gewoon die pakken waar je alleen water bij hoeft te doen.. ff mixen en klaar... alleen dit keer heb ik er hagelslag doorheen gegooid hihi lijkt t wat op stragiatella cake jumjum...
spannend tezzz zn eerste schooldag heeft ie er al zin in? en jij? leuk? of heb je zoiets van ze worden wel heel snel groot, en t liefst laat je m nog lekker thuis hihi
ja...ze worden wel heeeel snel groot ja, maar het is voor hem wel heel goed om naar school te gaan denk ik. Hij kon thuis z'n energie niet genoeg kwijt en werd dus steeds drukker en ondeugender. Hij heeft gewoon meer uitdaging nodig dan hij thuis kon krijgen met de dagelijkse zaken. Het zal voor hem wel wennen zijn om hele dagen te moeten luisteren naar de juf Ikkijk zelf ook wel uit naar het feit dat ik dan eindelijk ff wat meer tijd zal hebben om alle klusjes eindelijk eens te doen, die niet konden met hem erbij! Maar da's natuurlijk ook omdat ik hoop over een poosje nog zo'n lieve frummel te krijgen he! Zou dat nou niet meer kunnen lukken, dan zou ik misschien wel in dat beroemde 'zwarte gat' vallen misschien. Maar op dit moment ben ik juist wel blij dat ik ff iets meer tijd heb om te doen wat ik moet doen. En dus ook meer 'kwaliteits-tijd' heb voor m'n kids als ze thuis zijn. Zal de eerste paar weken nog wel afzien worden denk ik hoor. Als je kids net naar school gaan, krijg je ze eigenlijk op het slechtste deel van de dag terug! Als ze namelijk moe en hangerig zijn van een hele dag school!
ja het heeft idd dan zo zn voor en zn nadelen! even lekker tijd voor jezelf of voor de vervelende klusjes waar je met kids niet aan toe komt. maar idd een stel vermoeide schoolkids is ook geen pretje denk ik en zeker de eerste dagen misschien wel weken zijn zo zwaar, dat zag ik aan mn neefje wel! pff die was echt de eerste dagen doodmoe! maar goed even doorbijten en dan heb je strax hopelijk alle tijd voor een nieuw hummeltje