Hoi Meiden, Hoe is het? Flo, gefeliciteerd! Ben uitgeteld, net vanalles met de cerharmonie meersterst van onze bruiloft geregeld. Iedereen heeft een mening en daar word ik zo moe van. Maar dat schijnt erbij te horen. Hebben jullie hier ervaring mee? Verder heb ik wat ongi krampen, zou wel wat vroeg zijn om dat nu al te worden, maar het voelt niet best. Verder groeten iedereen, Veel liefs, ik zal duimen, Groetjes Elba
Oei Elba spannend! Ik had dat ook bij de innestelling! Duimerdeduim dat dat bij jou nu ook zo is! @ Tezzz: veel plezier voor je kleine man morgen naar de grote school! Aan het eind van de dag zal hij wel lekker afgedraaid zijn van de hele dag zoveel indrukken verwerken en indruk maken Enne ik wil ook graag nog meer roze zien! Ga de hond weer eens door het park hollen... Bello Bello Bello niet zo trekken alsjebleif, Bello Bello Beloo, blijf toch staan!
Navond! Leuk hè Go4baby, hondje voor een paar dagen ? Wieffie, hoop voor je dat jou ei net zo vroeg komt als die van mij! (meestal dag 13 ofzo ). Extra spannend dit keer, op ei-dag zit ik bij de HA... Marieke, ik heb ook weer hard gezondigd vandaag... was net bij de premiere van "Fame"... V & V-producties hebben altijd een heel gezellige after-party met veel te veel veel te lekkere dingetjes ... suikerspinnen, B&J-ijs, hotdogs, wraps. Nou ja, morgen ga ik écht naar de sportschool !
Echt of maak je een grapje? Lijkt me wel eens fijn voor Tezzz dat ze nu eens roze wordt! (en dan kan de rest natuurlijk ook niet achterblijven!) Is inderdaad gezellig met de hond. Alleen die motregen is minder...! Grappig detail: hond rent elke keer op alle mannen af die beetje rondcruisen en zich verdacht ophouden in de bosjes... 8) (laat mn vriend dus echt niet alleen 's nachts het park in gaan... te gevaarlijk ben veels te bang dat ze hem grijpen... Ik kan er echter bijna naakt doorheen lopen zonder enige aanstoot te geven... Rare (zielige) mannen die zo hun driften moeten botvieren...) Truste allemaal en morgen roze weer op
Ik meende het serieus hoor! Ben blij voor Tezzz dat ze eindelijk eens een duidelijk hogere temperatuur heeft, niet de hele tijd dat op en neer rond de 36.5... Nou nog roze ! Haha, maar goed dat je mannetje een hond mee heeft dan, Go4baby, die schrikt ze wel af ! Maar kan me voorstellen dat het niet echt prettig is er 's avonds rond te lopen... :-?
Ik ben er alweer ! Heel eventjes maar, duik mijn bedje zo nog even in Hoe is het in Tokyo? Merk je iets van de clomid? En wanneer heb je weer een afspraak? Is Wendy nog gesignaleerd? Al getest inmiddels?
Goedemorgen! @Wendy, al getest? Spannend hoor. @Tezz, hoe is het vandaag met je temp? @Diaantje, laat je ons straks een foto van het kamertje zien? @Julita, hoe gaat het met je, heb je nog iets gemerkt van de clomid? Wanneer moet je weer naar de gyn? @Go4baby, wanneer gin je ook weer naar NY? Hier alles goed. Dit weekend hebben ze de keuken en de vloertegels eruit gehaald. Het is een lege, saaie bende nu in huis. Over 4 weken komt de keuken, ik ben benieuwd. Iemand verder nog nieuws?
Moge dames! Het is te vies weer om te fietsen ben dus lekker met de auto te werk gegaan! WENDYYY waar den je? getest? Tezzz al licht roze? ff nieuw ff-kaartje uploaden! Wie laat wie uit? AAAAAAaaaaahhh grgrgrgrrrrr, daar werden we gek van. En dan die vragen "ben je al zenuwachtig?" We waren helemaal niet zenuwachtig...maar door al dat vragen werkt het wel op je zenuwen! pppfffff. Dat vond ik echt nix! Hoeist verder? 8)
Mogguh Lieve Ladies, Ik laat weer even weten dat ik aan het meelezen ben. Is hier afgelopen weekend nog iets gebeurd? Spannende dag voor Wendy lees ik? Ik duim voor ROZZZZEEEE
hoi hoi, ik duim mee Pff mannetje heeft mij aangestoken zit nu met hoofdpijn, snothoofd en oorpijn achter de comp. Heb ook van die kleine rode oogjes.... maar goed dat ik geen klantencontact heb
moge! Vandaag nieuwe start. Temp wederom op 36.5. Ik heb het opgegeven en ben toch maar alsnog opnieuw gaan tellen vanaf het begin van mijn spotting. Kleine vent verse start, ik ook verse start! Heb alweer 11 dagen gehad, dus dat schiet lekker op! Vanavond smeppen en dan zit ik weer mooi op schema! hmmm moet nog testjes bestellen. Vannacht was m'n zoontje steeds wakker. Moest zo hoesten van de verkoudheid en hij kreeg er ook nog oorpijn bij. Maar om 'm nou te laten liggen op zijn eerste officiële schooldag! Heb het om 8.00 uur toch nog maar 1 keer geprobeerd om hem wakker te maken. En hij wou toch wel naar school! Heb dus wel nog tot 9.10 bij hem moeten blijven op school. Hoop wel dat dat gauw wat minder lang wordt Tja...ben dus gewoon opnieuw begonnen. Maar hou heus nog wel in m'n achterhoofd dat m'n temp misschien zo laag was vanwege m'n gebroken nacht hoor! En zal voor de zekerheid denk ik ook nog maar een testje wagen aan het einde van de week. Ik heb zo'n raar lijf, je weet het maar nooit! Heb ook nog steeds hoofdpijn, nou al vanaf m'n 'ei- wat toch misschien geen ei was'. We zullen zien, we zullen zien... Volgens mij wou wendy nog niet gaan testen hoor. Ze zou toch nog een paar daagjes wachten? Verder iemand nog nieuws? Liefs Tezzz
jep! En het ergste vind ik nog dat ik gewoon al wakker werd met hoofdpijn. Van die vage zeurende hoofdpijn die gewoon dagen blijft aanhouden. En de hele tijd het idee dat m'n snot uit m'n neus loopt maar ik kan niet ophalen want het zit vast. blegh! en dat op m'n eerste 'vrije ochtend' sinds 4 jaar EN HET REGENT! *einde klaagzang*
Tezzz, even lekker op de bak kruipen met een pot thee, boekje lezen of tv kijken... ? Hoop dat jullie je snel wat beter voelen. Elba, wij hebben zoveel mogelijk zelf geregeld en de rest hebben onze ceremoniemeesters gedaan. Schoonmoeder - al bedoelt ze het goed - heeft van mijn schoonzusje/ceremoniemeester gelijk al op vriendelijke manier te horen gekregen dat ze zich er niet mee moest bemoeien en elke keer als iemand dat toch probeerde hebben de cm's duidelijk gemaakt dat het óns feestje was . Wel vaak die vraag over zenuwen gehad, maar die zijn er bij mij nooit echt gekomen, en mijn man kreeg ze pas op de dag zelf Ga er vooral hard van genieten! April, toch?
niks van wendy nog? Ik heb trouwens geen bijwerkingen gehad van de clomid. Mss een beetje heeeeele licht hoofdpijn, maar ik weet het niet eens zeker dat het daardoor kwam... Nu woensdag kijken of die eitjes een beetje zijn doorgegroeit! Verder alles goed hier, nu dat ik meer werk heb heb ik ook GELD, dus ben ik daar lekker wat van gaan uitgeven vandaag! Ik had al zo lang niet meer gewinkeld, het heeft me goed gedaan. Het voelt zo anders als je er leuk uitziet vind ik!