Goedemorgen! (net wakker, zit nog na te gapen..) Dikke knuffels voor iedereen in de lappenmand! Hier ook een hoofdpijn geval (hij) en een snotneus incl. rauwe keel (ik)... Ben benieuwd hoe het met Wendy gaat! Hoop dat ze zich roze voelt! Duimerdeduim! @ Elba: het is jullie feestje dus de CM's hebben dan toch voornamelijk uit te voeren wat jullie willen? Moeten ze zelf maar gaan (her)trouwen @ Leentje: dat klinkt weer heel gezellig 4 weken met een kale keuken... Lekker veel uit eten? Of op een campinggasje aanklooien? @ Tezzz: hopelijk heeft die kleine man er geen last meer van vandaag en kan ie lekker spelen! Jij lekker uitrusten! @ Julita: heerlijk inderdaad om jezelf weer in het nieuw te steken! Lekker genieten! Nou, ben benieuwd of het hier weer maandagdrukte zal zijn met een feestje... Ik zal de feestversiering alvast gaan opsnorren EDIT: toch maar een fruitmand...
@Julita Ja heerlijk heh als je je zuurverdiende centen lekker kan gaan uitgeven! Weet je al wat je gaat kopen? Of ga je jezelf lekker helemaal in het nieuw steken? En ik ben benieuwd naar je ei woensdag!
o, ja, gaat goed met vruchtbaarslijm, maar geen SMEP meer gezien... bleh! (Hadden ook weer te hard gewerkt en dat is echt een libido killer!)
Hallo, ik ben weer ongi geworden. Ik ga nu voor ronde 7, mijn NOD kan nog alle kanten op, maar als ik van mijn laatste cyclus uitga zal dit rond 27 feb. zijn... Groetjes Jikke
Jaha maar dat was daagjes geleden...inmiddels ken het toch wel?! **Beastie zit op veilige afstand van compi...wil niet verkouden worden!**
@ elba, ik werd ook niet goed ervan dat iedereen wel zijn eigen idee had. Ik had achteraf mee mijn zin door moeten zetten, want er zijn een paar dingen toch echt niet gegaan zoals het hoorde... En dat is jammer. Dat is dus mijn advies, gewoon keihard doordauwen, moet een keer in je leven kunnen toch? Ik was heel zenuwachtig en ongemakkelijk de dag dat we voor de burgemeester gingen trouwen... Hert ging zo snel allemaal. In de kerk was ik zenuwachtig, maar meer omdat ik bang was dat het niet goed zo gaan.
Ik heb nog een leuk verhaal! Vriendinnetje van me, 28 jaar en vanaf haar 13de aan de pil geweest. In Juli getrouwd en nu 1ste maand gestopt met de pil... Vroeg ze zaterdag op een feestje hoe dat zit.. Ze hat veeeeeel slijm "van die draden enzo...wist niet wat het was, ben ik zwanger is dit een miskraam?" Hahaha..nee joh je moet klussen! 'D'as vruchtbaar slijm...je ei komt eraan!...hihihi vond het zoooo grappig! Maar met hun kindje kan het wel een poos duren want hij kan niet klaarkomen in haar moet altijd met de hand afgemaakt worden...pfff lijkt me super frustrerend voor haar! Wel sneu....en wij maar zeuren als de mannen te moe zijn... Oja we gaan treinen door europa in maart...onze vakantie voor de beeb er is! 8) Heb er zin in!
Helemaal mee eens...gewoon je zin door drammen! HA! Me zus had zit ssngeboden als CM...alleen daar heb ik al spijt van! **was evengoed een erg leuke dag!**
ik had het aan een van mijn beste vrienden gevraagd ( Cm), ook een fout geweest want als ze het niet goed doen dan durf je er toch niks van te zeggen... Heel frustrerend. @Jikke, knuffel voor je meid. Echt jammer...
@rainstarrr, ja allemaal kleren! Een beetje japans achtige mode ook nog. Ik hoop dat ik daar over een paar maanden niet helemaal voor gek mee loop ( lees: als ik het buiten context aantrek) Manlief komt zo thuis... kijken hoeveel ervan hij niet mooi zal vinden. Hij is een klein beetje conservatief in zijn kledingsmaak, en ik ga soms een beetje ver in de mode...
Goedenmorgen meiden, *auw hier ook hoofdpijn, dus doe lekker mee met de rest * Ik ben echt erg benieuwd naar Wendy... Ze moet gewoon roze worden want de stats deze maand zijn gewoon rampzalig! Las net dat Januari de meest depri-maand is, nou ik snap nu wat de bron achter het verhaal is... Beastie, gaaf zeg, treinen door europa. Hoe lang gaan jullie? Groot gelijk dat jullie nog lekker ff voor het laatst gaan genieten van een vakantie met zijn 2-tjes! Jikke, balen meid Wees maar een beetje lief voor jezelf vandaag! Dikke knuffel! Julita, ben benieuwd wat je man van je kleding vind... Wel lekker idd om jezelf eens weer in het nieuw te steken... Gelukkig is de ongi hier weer aan het afnemen! Nog een paar daagjes en dan kunnen we aan de "eerste echte smep" beginnen! Ik heb nieuwe ovutesten bestelt en die zullen er morgen wel zijn... Ik heb dr zin an! Edit: feestje! Zie net dat dit mijn 1000! ste bericht is
Weet nog niet maar we willen via parijs naar zwitserland en daar de gletsjer-express pakken. Lekker relax treien...beetje naar buiten kijken enzo Heb er erg veel zin in! Jij ook zo te horen..voor iemand die hoofpijn heeft heb je moed weer gevonden. Goed hoor!
Dank jullie wel allemaal voor de knuffels, doet goed hoor! Een positief puntje, ik kan lekker gaan carnavallen dit jaar ! Veel liefs van mij
Man net thuis; vind alles heel mooi! YEAH! nog blijer nu! @Beastie, ik hou zo van in de trein reizen! Wanneer ga je zei je? Anders kom je langs in Zurich?
Ieder nadeel hep zijn voordeel Jikke.. Dat heb ik ook. Ben vrijdagavond en zaterdagmiddag met pre-carnavallen dan ook maar eens ff goed uit de band gesprongen...
Jullie hebben gelijk meiden! Ga er lekker voor nu dat het nog kan. Je moet wel genieten van het leven!
Idd Julita, in juli zat ik hier met de kermis ook gewoon aan de Icetea en Spa en dat deed me niets... maar als het niet nodig is dan giet ik er liever een wijntje in
goeiemiddag! zo net terug van t werken, nu klaar voor vandaag,, vriendlief heeft al gedweild dus dat scheelt ook weer hihi nu ben ik ook wel heeeeel benieuwd naar wendy! waar blijft ze toch! tezzz balen dat je zoontje niet lekker is.. en dat op zn eerste schooldag beastie, lekker vakantieeee ik wil ook wieffie gefeliciteerd met je 1000e bericht op naar de volgende 1000 wat is dat nou? allemaal zieken hiero? en we hadden nog wel gezond gedaan met ons feestje van de 900ste pagina!
Wieffie gefeliciteerd met je 1000e bericht! Woohoo! Julita ik ben erg benieuwd! De Japanse mode loopt toch altijd een beetje voor? En mooi dat je ventje er ook super blij mee is! En Jikke heel veel sterkte meid! Beastie, dat klinkt als een super stoere vakantie! Volgens mij kan je dan echt heel veel zien! (en je hoeft zelf lekker niet te rijden dat doet de machinist