Jikke, dikke knuf Beastie, gaaf, treinvakantie! Houd er wel rekening mee als je gaat interrailen ofzo dat je voor de Thalys een aparte reservering moet maken, en daar maar heel beperkt plek voor is (jaja, bijbaantje bij de NS gehad als student ) Julita, modeshow in je fotoalbum? Wieffie, gefeliciteerd met de 1000! Alvast een voorproefje op onze gezamelijke grote 1000.....
Mag ik van de lijst af? heb een man met gekneusde ribben dus van klussen komt niks... Heb alweer een week rare ovutesten, en temp die ook aldoor vrij laag blijft... hoop dat ik wel een eisprong Nou iedereen sucees hier en misschien kom ik me volgende maand weer melden... LIEFS nony
He nou Nony, wat vervelend.. Doe rustig aan meid en ik hoop dat je man volgende maand weer op en top fit is!
wat vervelend voor je nony... en voor je man. Ik hoop dat je dan deze maand lekker kan rusten en de volgende er helemaal vers tegenaan. Dikke knuffel in iedergeval.
he...net te laat ik heb het net voor mijn man allemaal geshowed, hij had er net zo goed even een paar fotos van kunnen maken... Mss als ik de kleren aan heb volgende keer dan!
Haha, is goed, Julita. Ben wel benieuwd (helemaaaaal niet nieuwsgierig ) Nony, wat vervelend. Veel beterschap voor je mannetje en hopelijk zien we je snel weer terug!
jahaaaa, ik ben de enige lafaard die zijn koppie hier nog niet heeft laten zien... ( :-$ rainstarr ook niet trouwens...) Beastie heeft dit al gezien, maar als jullie me echt willen zien dan kunnen jullie me in een flits in een japanse reclame zien: http://www.shutoko.jp/etc/guide/cm/karejo.html
ik weet trouwens niet of japan nou zo zeer voor ligt met de mode. Ze hebben hier lijkt mij een hele aparte stroming, die het nooit in Europa of in de VS zou overleven (i.e het hele jaar extreem korte rokjes en broekjes aan met van de hoge kousen en nog veel meer rare dingen waar ik niet aan mee doe)
Leuke reclame! Jij bent niet die Marshmellow toch? Maar een van die knappe dames die daar om heen dansen? Ik heb maar 1 foto van mezelf op de pc staan.. en dat is niet echt een pasfoto (ook geen vieze ofzo hoor! haha)
Lieve meiden! Wat leven jllie toch lekker mee! Ik heb nog niet getest haha kan me nog aanrdig inhouden. Dit eigenlijk omdat ik deze week 3 hele belangirjke dagen heb op het werk, waarbij ik 3 avonden tot 22:00 uur moet werken. Ik wil deze dagen een beetje relaxt kunnen werken haha.... Tot op heden nog geen ongi te bekennen hier, maar zoals er meer meiden hebben bewezen mijn cyclus kan ook ineens 7 dagen langer duren.....pfff ik laat even aan mijn lichaam over en mijn toenemende ongeduld wanneer we zullen testen! Ook mijn vriend vind het super spannend hij wil zo graag een kleintje! Maar ook hij wil graag even wachten met teste. Liefs Wendy
SMEPpers van s(m)eptember: Mielenl \/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) It's a surprise Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP) It's a girl!! WishfulDreaming \/ (ronde 5, 1x SMEP) It's a boy Pebbels \/ (ronde 8, 1x SMEP) It's a surprise Fiona23, \/ (ronde 2, 1x SMEP) It's a girl!! 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger * MOAS => Mother of all smeppers! ****************************************************************************************** SMEPpers van oktober: Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP) Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP) It's a girl!! Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP) It's a girl!! Erannick \/ (ronde 13, 1x SMEP) Mijntje, \/ (ronde 5, 1x SMEP) Ger78 \/ (ronde 2, 1x SMEP) Nin0 \/ (ronde ?, 1x SMEP) It's a surprise Daantje86 \/ (ronde 10, 1x SMEP) 37 SMEP - kandidaten 26 Ongi.... 10 Zwanger.... 2 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 2 mk ****************************************************************************************** SMEPpers van november: Beastie \/ (ronde 6, 3x SMEP) It's a surprise Liesje76 \/ (ronde 4, 1x SMEP) It's a surprise Pas getrouwd \/ (ronde 3, 1x SMEP) Silla \/ (ronde 21, 2x SMEP) Heidi77 \/ (ronde 4, 2x SMEP) Jeldou \/ (ronde 6, 1x SMEP) Diddl9 \/ (ronde ? 1x SMEP) 31 SMEP - kandidaten 23 Ongi.... 7 Zwanger.... 22.58% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van december: CynthiaB \/ (ronde 6, 3x SMEP) It's a surprise Linda78 \/ (ronde 9, 1x SMEP) Leentje79 \/ (ronde 10, 4x SMEP) 20 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 3 Zwanger.... ...15% zwanger ****************************************************************************************** Smeppers in Januari 2008: SMEPpers van Januari: 1. Lauwtje, ronde 6, NOD 1 jan 2008 2. Shedevil \/ (ronde 20, 3 x omgekeerde smep) 3. Klavertje44 \/ (ronde 9, 2 x smep) 4. Nyncke, ronde 4, NOD 6 jan 5. Go4baby, ronde 6, NOD 7 jan 6. Julita, ronde 11, NOD 7 jan 7. Marieke1610, ronde 13, NOD 8 jan 8. Tezzz, ronde 5, NOD 12 jan 9. Ellenk, ronde 3, NOD 15 jan 10. Miepie80, ronde 12, NOD 17 jan 11. Wendy1983, ronde ?, NOD 17 jan 12. Nynke1980, ronde 6, NOD 18 jan 13. Wieffie, ronde 8, NOD 18 jan 14. Flo1975 \/ (ronde 5, 1 x smep) 15. Sookie, ronde ?, NOD 19 jan 16. Jikke27, ronde 6, NOD 20 jan 17. Mouse, ronde 8, Nod 26 jan 18. Elba, ronde 8, NOD 26 jan 19. Tijgertje23, ronde ?, NOD 27 jan 20. Jes1, ronde 5, NOD 28 jan 21. Mupkuh, ronde 6, NOD 30 jan 22. Tigger84, ronde 9, NOD 31 jan 22 SMEP - kandidaten 12 Ongi.... 3 Zwanger.... 0 Negatieve test... 0 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Februari: 1. Zico, ronde te veel, NOD 1 feb 2. Imke, ronde 2, NOD 2 feb 3. Marieke1610, ronde 14, NOD 8 feb 4. Go4baby, ronde 7, NOD 9 feb 5. Nynke1980, ronde 7, NOD 10 feb 6. Ellenk, ronde 4, NOD 11 feb 7. Miepie80, ronde 13, NOD 13 feb 8. Wannabemommie, ronde ?, NOD 15 feb 9. Rainstarrr, ronde 13, NOD 19 feb 10. Tezzz, ronde 7, NOD 29 feb 10 SMEP - kandidaten 0 Ongi.... 0 Zwanger.... 0 Negatieve test... 0 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger ****************************************************************************************** R.e.s.p.e.c.t. voor Wendy! Netjes hoor....doen je noet veel dames na...en bij de smep al helemaal niet! Jikke...lekker carnavallen...alaaaaaaaaaf! en daarna weer aan het smep-werk! Nony...he balen joh! Dikke knuffel..en een voorzichtig voor je mannetje :-s
Doe je goed mij ff waarschuwen ...moet nog boeken enzo hoor nix staat vast...maar wel hebben er reuze zin in! Precies...kunnen we alle twee op ons gat blijven zitten en lekker naar buiten tuuren....vooral bij de gletsjer-express..lekker door de sneeuw!
middag! Ik zie dat de eerste vakantieplannen al weer zijn gesmeed? hihi wij hebben onze vakantiedata vorige week al vastgelegd! Zodat onze fulltimer niet weer met onze schoolvakantie aan de haal gaat! Hij pland zijn vakantie altijd precies in de schoolvakantie, zodat we EN dubbelop in de zaak moeten staan (en het is hier nogal toeristisch dus erg druk dan) EN de kids bij huis hebben. EN DAT IS DUS NIET HANDIG! Nou zijn we hem lekker voor! heh heh heh @Wendy: wat knap van je zeg! Doe je goed hoor, lekker druk zijn dan kan je er ook niet aan denken! @nony: wat balen dat je mannetje zijn ribben gekneusd heeft! Mijn man ging een week na ons stoppen met de pil door zijn rug! Lekkere planning he? Konden we eindelijk aan de slag voor het eggie, moesten we dus heeeeeeeeeeeeel voorzichtig doen Misschien hem maar lekker verwennen dan? Anders is het natuurlijk helemaal sielug! Mijn kleine vent is vandaag de hele dag naar school geweest! Stoer he? Ben helemaal trots! En morgen wil íe wel weer! Komt dat ff mooi uit Zal ze maar vroeg erin leggen vanavond, want als ze nog zo'n onrustige nacht hebben krijg ik ze er morgen helemaal niet meer uit! Alhoewel...mannetje brengt ze morgenochtend naar school! heh heh heh (wat ben ik gemeen ) @Julita: zal zo eens kijken naar het filmpje, maarreh...wie ben jij nou dan? Zo. Ik ben er weer! Liefs Tezzz
U vraagt wij draaaaaien ************************************************* ************************************************* ************************************************* ************************************************* ************************************************* ************************************************* ************************************************* ************************************************* ************************************************* ************************************************* ************************************************* *************************************************
haha jij bent er echt van overtuidg dat ik zwanger ben he? Hoe kom je daar toch bij? Heb jij speciale gave....? xxxxx