@wendy: je bent overtijd, hebt gespot, bent overtijd, weer vruchtbaar slijm, bent overtijd, hebt steekjes bij je vagina, bent overtijd, wordt misselijk van luchtjes waar je normaal niet misselijk van wordt en ben OVERTIJD! EN je blijft er rustig onder. Jij bent zoooooooooooooooooooo zwanger! @beastie: vangvangvangvangvangvangvangvangvangvangvangvangvang...etc...
Haha die tezzzz ik vind het ook vreemd dat ik er redelijk rusig onderblijf dat kon ik eerder ook niet. Maar de klachten die ik heb dan denk ik steeds ach......TOEVAL! @ mupkuh Als ik het vol kan houden en er geen ongi komt vrijdag ochtend! xxxx
@ Wendy, spannend meid. Hoop natuurlijk dat je posi gaat testen. Als ik jou schoenen stond zou ik al lang getest hebben. Maar ja, jij bent mij niet
hihi spannend dus voor wendy ik zou t ook niet zo lang vol kunnen houden hoor! dus idd respect! zo hier ff lekker lui op bed gelegen een uurtje.. was zoo moe, heb slecht geslapen vannacht.. zometeen t eten maar vast opzetten voor als vriendlief thuis komt!
Lieve lieve meiden! Ik moet zoooo om jullie lachen jullie zijn zo lief maar Tezz Ik zie tussen jou cyclussen ook staan 37-49 toen was je toch ok 12 dagwn overtijd of zie ik dat verkeerd? xxxx
ooo lekker! ik maak spagetti denk ik... heb nog niet zoveel zin, maar ja wat wil je als je net je bedje uit komt rollen hihi ik hoor net van een vriend dat er iets is mis gegaan met de betaling van onze vakantie in mei dus k ga ff mn vakantie redden hihi
@wendy: ja hoor, dat klopt! We waren er ook van overtuigd dat ik zwanger was, alleen werkten de testen niet mee! Bleek dus dat ik rond dag 38 pas m'n ei heb gehad toen! En sindsdien begrijp ik m'n lijf dus niet meer. Na 49 dagen wel echte ongi gehad (hoewel ZONDER krampen), maar daarna na 15 dagen spotting gedurende ruim 10 dagen en nu dus bijna 2 weken geleden weer. En aangezien er precies 49 dagen zaten tussen m'n eerste spotting en m'n tweede, ga ik er maar vanuit dat dat dan toch een rare ongi is geweest. Maar ik heb dus niet zitten afwachten he! Ik heb op dag 40 getest en dat was puur omdat ik niet eerder terug was van vakantie! Jij mag dus best eerder testen!
pfff je kan ook nix aan kerels overlaten he hahaha vriend van ons heeft t verkeerde geld overgemaakt.. naja tis geloof ik nu geregeld ... ik heb me opeens een buikkramp en diareeee whaaa ik wil niet ziek worden!
brainwave: als de halve wereldbevolking nou gewoon tegelijk ziek wordt, kan de andere helft er voor zorgen en komt niemand achter met z'n werk enzo! Tja, marieke: waar je mee omgaat wordt je mee besmept!
Succes, Marieke! Irritant hoor Tezz om niets van je lijf te snappen. Ik heb dat ook wel een beetje. Maar neem me altijd voor me niet meer te laten foppen maar dan gebeurt het toch. Vandaag heb ik een beetje bruin dat naar buiten komt dus ik denk dat ik een dezer dagen ongesteld ga worden. Jammer! Ik hoop wel dat het een beetje snel komt dan kan ronde 9 maar weer beginnen. Wat een zooitje. Heb wel soms zoiets zou het nog lukken. Elke keer doen we zo ons best en ik doe ook steeds van die ovutestjes. Moeilijk hoor om er in te blijven geloven. Maar dat hebben andere misschien ook. Verder ook slecht geslapen. Vannacht misschien beter, Iedereen! Paint it pink, Groetjes en een dikke knuffel Elba
@ Elba: ik heb ook zo'n gebroken nacht gehad. Krijg je nog meer een dip van he? Volgens mij heeft vandaag iedereen een maandag-en-midwinter-maar-het-lijkt-wel-herfst-dip! Iedereen hier (thuis en op het forum) is verkouden of oververmoeid en bij m'n kids op school was het al precies hetzelfde! Het wordt tijd dat de lente weer doorbreekt! Vooral dat 'nieuwe leven' wat bij de lente hoort!