Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hahaha ja idd besmept ja!
    t zakt gelukkig alweer af.. kan nu niet ziek worden want we zitten nu midden in de smep... moeten over 2 dagen flink aan de klus dussss kan niet ziek worden hihi
    zo ff mn spagetti afgieten!
    smakelijk!

toedels

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    ah lief...mijn zoontje is uitgeput van de vermoeiende eerste schooldag in slaap gevallen op de bank! En snurken dat íe doet met z'n verkouden snotneus! :) Heeeeeeeel schattig!

3. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Eet smakelijk, Marieke!

Tezzz, wat schattig... moet ie alleen wel vanavond ook nog willen slapen als ie nu al slaapt ;).

Meiden met een lange cyclus; petje af! Heb het nou alweer gehad met wachten op mijn ei, terwijl ik er maar zo kort op hoef te wachten :oops: (haha, misschien ook deels omdat ei-dag ook HA-dag is ;))

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    eet smakelijk marieke! Ik ga m'n zoontje proberen in bed te krijgen en dan m'n dochter wederom onder de douche slepen. Ze had gister bodyglitter in haar haar gesmeerd en 1 wasbeurt was dus niet voldoende :rolleyes: en ze is al zo gek op haren wassen :(

tot later!

Liefs Tezzz

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    SUCCES Tezz ;)

xxx

6. dank u dames! het heeft heerlijk gesmaakt... nu de takkebende in de keuken nog opruimen...
    dusc6 met je kids douche en in bed gooien tezzz!

7. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Zoals jullie kunnen zien
    Gister laat in de middag ongi doorgebroken

Heb de gyn gelijk vanmorgen gebeld
    en had gevraagt of het kon nu al ongi worden
    De assistente had gezegt dat ik een zwangerschaps test kon doen heb ik gedaan en hartstikke nega

28 jan moeten we er weer heen

Liefs Tijgertje23

8. balen tijgertje! dikke knuf!

9. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Ja dank je marieke

O wat heb ik gisteren gehuild zeg
    Denk niet meer dat ik ga tempen en ik en me hubbie hebben beloofd om er niet zoveel mee bezig te zijn

Alhoewel ik denk dat ik wel gewoon met de ovu testen doorgaat en daarna gewoon lekker rustig aan doen

Liefs Tijgertje23

10. ach meid, dat teveel mee bezig zijn is dikke bull shit!
    sorry dat ik het zeg... maar wij hebben voor 3 mnd terug gezegd oke we stoppen met tempen en alles! denken er amper aan ...keek alleen naar de vruchtbare dagen verder nix... nou en ben ook nog steeds niet zwanger hoor.. laat je niet gek maken door mensen die zeggen dat je er teveel mee bezig bent.. want ik heb maar weer bewezen dat dat niet altijd op gaat!
    wij zijn dus deze maand ook gewoon weer aan de smep gegaan.. ik ga dan niet tempen maar zo ongeveer moet ik t kunnen merken wanneer ik mn ei heb dus hoop dat t goed komt... ik ga ook heel hard voor jou duimen deze maand

11. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Ik ben ook een keer flink overtijd geweest maar toen wist ik niet wanneer mijn ei was. Een dag voordat ik wilde testen werd ik ongi. Huilen dat ik toen moest. En ik riep ook telkens tegen mezelf dat het toch niet zo was maar ik was wel super teleurgesteld. Blijk baar was mijn ei toen wat vertraagd.

Maar ik moet wel stiekem zeggen dat wanneer ik van te voren een test had gedaan ik het al wel aan had voelen komen en misschien wat minder teleurgesteld was.

Maar Wendy, jij wist toch wel wanneer je ei geweest is. Als je 18 dagen na je ei zou zitten dan kan het niet anders dan dat er een tweede streep komt. Ik blijf duimen.

12. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Tijgertje, mooi klote zeg. Ik snap goed dat je flink gehuild hebt. Wel fijn dat je dan met de gyn kan bellen. Nu met goede moed naar de volgende ronde! Dikke knuffel!

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Lieve meiden!

Helaas ben ik net ongi geworden het is bijna water maar wel rood!

xxxx

14. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Neeeeee...dat meen je niet. Suuuperbalen zeg. Hoe ben je eronder? Had je het voelen aankomen?
    Dikke knuffel!

15. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Nee helemaal niet! Baal echt heel erg en m'n ventje is ook niet thuis. Het is helder rood maar net water heel anders dan anders, maar het zal toch wel ongi zijn!

xxxx

16. he jeetje balen wendy! ook jij een dikke knuf!

zo zie je maar weer..t ene moment nix aan de hand en t volgende moment juist alles aan de hand :(

17. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    ja klopt maar het vreemde is het is helder rose en niet rood en met 3 vegen was het weg...... en nu nix :( ik heb geen idee denk toch morgen maar ff testen

xxxx

18. ja t kan ook wat spotting zijn... dat je ongi eraan komt... of je hebt een heel laat ei gehad en is dit een innesteling.. maar je wist geloof ik wanneer je je ei had gehad he?

19. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Tijgertje en Wendy, dikke knuff van mij!

20. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Wanneer ik mijn ei heb gehad weet ik niet, maar dit is voor mij in iederegevel geen normale ongi!

xxx

Deel Deze Pagina