Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dat is vervelend dan dat je t idd niet weet.. ik had dat vorige maand ook een vreemde ongesteldheid.. maar t bleek er toch echt een te zijn.. je lichaam kan raar blijven doen helaas.. hopelijk is t bij jou gewoon een innesteling, of wat oud bloed.. ik zou dan gewoon als t zo blijft een testje wagen! :D

2. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Wendy, ik duim toch maar ff extra hard voor je! Hopelijk heeft het niets te betekenen.

Tijgertje, je krijgt een dikke knuffel van me.. alles wat ik zeg zal toch een dooddoener zijn :cry: Maar wees een beetje lief voor jezelf zijn en je een beetje verwennen.

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    owwwwwwwwwwwww wendy! Da's vast een innesteling hoor!Morgen toch maar een testje doen voor de zekerheid hoor! Of vanavond.... ;)

@Tijgertje: tjee wat vroeg! Da's baluh zeg! Wel fijn dat je steun hebt van de gyn. Sterkte met je ongi hoor!

tsk...ben je ff weg, gebeurt er weer vanalles...

4. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ik weet het ook niet! Ik zou het liefste nu testen maar heb net geplst en dan met je toch 3 uur je urine ophouden en niet te veel drinken!

xxxx

5. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ wendy je houdt het wel spannend he? Als het nu alweer over is, dan is het vast geen ongi geweest....misschien een gesprongen adertje ofzo of idd innesteling!

@ tijgertje dikke knuffel meis, ik kan me je verdriet heel goed indenken...veel succes bij de gyn!

@ wieffie en julita hoe gaat het met de clomid? Geen bijwerkingen?

@ beastie las ik nou iets over een vakantie? Met de trein? Leuk hoor! Wanneer gaat dat allemaal gebeuren?

meiden sorry dat ik jullie nu verschrikkelijk verwaarloos maar over anderhalve week dan heb ik weer zeeën van tijd en dan klets ik jullie weer de oren van het hoofd!

6. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ik kan alleen voor mezelf spreken maar heb alleen hoofdpijn sinds gisteren maar dat hoeft niet perse van de Clomid komen verder nergens last van behalve een super optimisme! *droom droom* Hopelijk slaat de Clomid aan en beste senario, op valentijsdag een positieve test! :D en dan het liefst ook een voor mijn zus dan gaan we gezellig samen naar de 9maanden beurs... hahaha... einde droom*

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Moas: ben al blij dat je af en toe binnenwipt hoor! ;)

8. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Wendy, ik zou gewoon niks drinken ff en dan om 10 uur ofzo een test doen. Maar je kan ook gewoon tot morgen wachten :D Ik duim voor je meid.

9. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Wiefie vasthouden dat optimisme!

Hier een minder optimist. Denk dat ik me bij tijgertje en wendy aan ga sluiten. Dikke knuf voor jullie,

Groetjes Elba

10. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Ehhhuuuuummmmm wendy: ik had dit ook toen ik ehhh zeg maar ehhh zwanger was..... uh....

DUS IK DUIM DOOR DAT HET ROZE IS BIJ JOU!

11. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Heb weer ff veel moeten bijlezen.

Tjonge Wendy wat balen zeg.

@tijgertje, ook voor jou is het balen. maar succes bij de gyn

Hier rustig aan de smep. Snap alleen de ballen niet van mn temp. Willen jullie is kijken. kaartje staat in mn album.
    We houden in ieder geval maar wel een cyclus van 35 dagen aan. Dat zou dus betekenen dat ik 10 feb weer mn ongi moet krijgen, en ik dus in navolging van mieppie ook rood op de piste sta. Kan iemand mij weer op de lijst erbij zetten?

Verder iedereen veel smep plzier

12. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Tijgertje, dikke knuffel :(
    Wendy, morgenochtend toch maar testen dan ;)? Duimen staan hier op de hoogste stand voor je!

Nyncke, je bent een mooie zaag aan het maken ;). Geen idee waar die daling op dag 12 vandaag komt, maar ik zie er nog geen ei in.... Hoop dat die nog gaat komen en jij de rode pistes ROZE gaat maken :)!

13. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Nyncke, sorry meid maar kan er niks van maken. Zie trouwens dat je ook een cyclus van 11 dagen hebt gehad. Ben je daarvoor naar de dokter geweest?

14. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    nee daarvoor niet naar de dokter geweest. Heb namelijk die van 58 opgewekt gehad met orgametril. En daarna is die van 11 dagen gekomen. Maar er niets achter gezocht. Moest ik dat wel doen dan?

15. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ nyncke, je ei is denk ik nog niet geweest. heb je al vruchtbaarslijm gezien? Dat zou ook een indicatie kunnen zijn!

Slaap lekker allemaal!

16. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Goedemorgen,
    Knuffels voor tijgertje en wendy... alhoewel wendy nog even een testje moet doen misscien.

Go4baby, al een tijd niet meer gezien! Druk zeker?
    @Beastie, kom je nou langs in Zurich zometeen of niet?
    @Miepie, is er al een 'final decision' gekomen? Berlijn in DC? Ik leef met je mee, ik ken dat maar al te goed.

Ik ben trouwens vorig weekend naar een sumo wedstrijd geweest was echt fantastisch!

17. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Dit helemaal vergeten te melden, ik had gisteravond al heel veel rekbaar vruchtbaar slijm!
    Zo blij! Ik weet dat het evengoed nog een paar dagen kan duren natuurlijk, maar anders krege ik dat pas veeeeel later!
    @MOAS, ik heb praktisch geen bijwerkingen gehad.

18. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    ik heb ook 2x een orgametril-kuur gehad, en beide keren ongi en dan ongeveer een week later weer bloedverlies. Ik weet niet zeker of ik een maatstaf ben hierin natuurlijk, maar die 11 dagen klinkt mij zeker niet vreemd in de oren!

@wendy, waar blijf je met die twee strepen?

@ julita fijn dat je geen bijwerkingen had. En nu ook nog vruchtbaar slijm (terwijl jij bang was dat het slijm minder zou worden ;) ). Hup! Aan de SMEP jij!

@ wieffie ik duim voor jou en je zus voor een dubbel valentijnskadootje!

19. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Helaas meiden! De test was negatief en de ongi is flink doorgezet!

xxxx En bedankt voor al jullie duimen! Mijn vogende NOD is op 24 Feb.

20. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    knuffel nogmaals en succes dfe volgende ronde wendy!

Deel Deze Pagina