Dank jullie wel voor jullie lieve reacties, dat doet me in ieder geval goed. Ik dacht eerst ook dat het misschien zenuwen waren, maar hij zegt dat dat er niets mee te maken heeft en dat hij er al langer mee loopt. Hij wil gewoon iemand van zijn eigen cultuur en iemand die nog meer moslim is (strenger dus) en hij denkt dat hij niet meer gelukkig wordt met mij. Na 8 jaar ! 3 jaar getrouwd en 5 jaar daarvoor, en nu besluit hij dat hij het niet kan. Ik begrijp het ook echt niet hoor. Maar ik hoop gewoon dat hij er echt spijt van gaat krijgen, ook al krijgt hij mij daar nu niet meer mee terug. Hij is ook met een ander meisje bezig geweest. Niets fysieks, maar hij is wel verliefd op haar en zij op hem. Marokkaans, hoofddoek, alles erop en eraan. Maar één ding weet ik zeker: die baby die wordt echt heel gelukkig met een moeder die zoveel van hem/haar houdt, en ik heb veel mensen om me heen die ook van me houden gelukkig, dus ik weet zeker dat het allemaal met mij wel goed komt, maar ik heb gewoon verdriet om wat we hadden en ik had nooit gedacht dat daar een einde aan zou komen....
Pffff.....Cynthia. Dit is een situatie waar niemand van ons in hoopt te komen. Het lijkt wel een nachtmerrie! Hoe gaat het nu met je? Hoe voel je je verder? Hoe reageerde jouw- en zijn familie? In ieder geval een dikke knuffel en als er iets is, hier kun je alles kwijt! Maar je reageert super, je bent echt een sterke vrouw. En het mini-Cynthiaatje die komt er wel met al die liefde om hem heen. Ben je verder nog misselijk of valt het wel mee?
@Cynthia: typisch voorbeeld van 'het gras lijkt altijd groener...' . Zou me niets verbazen als hij nog eens met hangende pootjes terug zou komen! Maar wees jij maar mooi gelukkig met je familie en vrienden en vooral met je beebje! Dat is het belangrijkste! Laat hem lekker in z'n sop gaarkoken! Hij weet niet wat hij mist. Lijkt me idd wel een gemis hoor, als na 8 jaar opeens alles anders wordt. En je mag er ook zeker verdrietig om zijn! Lichamelijk verder alles wel goed? Nog misselijk?
Zo is het! ... Wauw, super vrouw... Super Cynthia! (vanaf vandaag ga ik je SC noemen...Super Cynthia!) Wat een vent! Hoop idd dat ie ooit spijt krijgt als ie jullie ziet lachen, kroelen en gezellig samen zijn...daar had ie deel van kunnen zijn. Is het echt iets uit zich zelf? Niet door druk van familie? hmmm vind het zo raar na 8 jaar!
Ja, een nachtmerrie is het wel. Maar ik moet toch verder, en beter nu dan later. Ik hoop dat hij met hangende pootjes terugkomt, al is het dan meer jammer voor hem dan voor mij. Voor mij zou het gewoon een bevestiging zijn dat hij de weg kwijt is. Met mij gaat het redelijk, lichamelijk. Ik heb een week bijna niets gegeten, ben 5 kilo afgevallen, maar nu eet ik weer redelijk, heb extra vitaminen, en ben minder vaak misselijk. Hopelijk kan ik snel gaan genieten van mijn zwangerschap....
Hihi.....SC, daar kan ik wel aan wennen Nou, zijn familie staat finaal achter mij, dat is het mooie eigelijk. Ze hebben ook al met hem gepraat en geprobeerd over te halen, maar hij is nogal zeker van z'n zaak. Maar het is fijn om te weten dat zijn familie aan mijn kant staat. M'n schoonzus vindt het zo erg...ze belde me gisteren huilend op....moeilijk.
@ Cynthia, je bent echt een super vrouw. Ik heb een soort van zelfde iets meegemaakt. Alleen dan heel kleinschallig vergeleken met jou en niet zwanger. Maar ik gun jou en je kleine het allerbeste en zeker veel beter.
Nou dat maakt het nog vager! Gek hoor. Hoop dat je wel een manier/weg vind voor een soort van contact met hun. Tis natuurlijk ook een kind van hem dus familie van hun. Ook al zal dat vaak moeilijk zijn. Hoop dat je snel weer kan geniet van alle leuke dingen die zo gaan komen...bijna 12 weken! Maar stress vrij zal het voorlopig niet zijn! heb jet met je te doen SC! Da's wel zeker... Er komt straks vast een vent die jou en je beeb in z'n hart sluit!
Jemig Cynthia, wat een ontzettende k*streek om je nu je getrouwd bent en 11 weken zwanger je in de steek te laten :x Ik heb er eigenlijk geen woorden voor! Ik ben blij dat je iig zoveel zelfrespect hebt om deze goede instelling te hebben om gewoon zelf gelukkig te worden met je kindje! Echt super van je! En deze is voor jou! Wendy, jij krijgt ook een dikke knuffel van mij. Ook altijd weer die ongi Laten we deze maand maar gauw vergeten en door gaan naar veel roze in februari! Hanne, welkom hier! Hopelijk raak je snel zwanger met de Smep! Nyncke, ik zie ook geen ei maar op je vorige kaartje zag ik dat je hem pas op dag 23 had dus dat kan nog ff duren toch?
Ik wil zeker contact met mijn schoonfamilie (niet iedereen) houden, en dat zal ook wel lukken, maar ik ben bang dat ik mijn man ook niet helemaal uit m'n leven kan houden. Hij heeft helaas wel recht op een bezoekregeling of iets dergelijks.... En wat betreft die vent: die mag van mij nog even weg blijven. Dat komt later wel Lekker stom: ik heb op mijn bureau een kalender staan met foto's van ons trouwen. Ben ik net uitgebreid naar die foto's aan het kijken....had ik niet moeten doen.... Wieffie: bedankt voor de knuffel!
Doe je goed hoor, contact houden..is straks ook belangrijk voor die klein...z'n roots Ja, die vent wacht wel even...eerst even de gevoelens/emoties enzo op een rij! Maar dat gaat je straks echt wel ukken!
@cynthia: maar hij heeft dan dus nog wel interesse voor julie beeb? want hij heeft niet echt het beste met jullie voor als je naar z'n acties kijkt! sorry hoor, maar als mijn man me dat zou flikken, zou ik toch echt nog niet gaan denken aan bezoekregelingen enzo hoor. Eerst maar eens zien hoe hij zich gedraagt tijdens je zwangerschap hoor! (ja, ben niet objectief, hebben hetzelfde meegemaakt met m'n zus. Haar vriend ging ervandoor toen mijn nichtje 3 maand oud was. Bleef weg op mijn zus 'r verjaardag nota bene! Hoop trammelant gehad, want hij zei wel terug te willen komen, maar toonde ondertussen geen enkele interesse in z'n dochter. Dus ook nooit een bezoekregeling mee getroffen.) van mij ook een dikke knuf hoor!
Lieve lieve SUPER Cynthia! Ik zit hier ook vol ongeloof je verhaal te lezen. Helemaal verdoofd. Wat ontzettend onverwachts en wat ontzettend klootte! (ja sorry, ik kan het niet netter onder woorden brengen). Wat moet er veel door je hoofd gaan nu! Maar wat ben je krachtig en positief! Ik hoop echt met heel mijn hart dat je die instelling houdt. Daar zul je uiteindelijk ook het meest mee 'winnen'. Raar om te zeggen als je net je relatie verliest, maar ik bedoel door positief te blijven, geen verwijten te gaan maken etc. kom je het verst. Straks ook samen met je kindje! Weet dat we er hier voor je zijn en je graag willen steunen! Ik vind het heel fijn om te horen dat je schoonfamilie zo lief reageert en dat je schoonzusje helemaal in tranen was. Ik hoop dat ze de kleine straks gewoon lekker als onderdeel van de familie zullen blijven zien! En laat je man maar even gaan. Misschien zijn zijn emoties en hormonen ook wel op hol geslagen door de zwangerschap. En zo niet dan hoop ik dat hij zich als een gentleman zal gedragen! Heel veel dikke knuffels! Laat je lekker verwennen door je moeder en zorg goed voor jezelf. Zeker nadat je al zo misselijk bent geweest is het heel belangrijk dat je nu lekker van je zwangerschap zult kunnen genieten! Liefs go4baby
@beastie, zurich is wel aardig hoor, maar je hoeft er niet speciaal naar toe. Bern is veel mooier als stad. Je kan overigens wel veel worst in zwitserland eten dat is zeker. Goulash niet dacht ik...wel kaasfondue etc. mmmmm Maar ik kom pas eind maart terug, dus dan mis ik je geloof ik net. zielig dat je mannetje ziek is...en wat lief dat je zo voor hem zorgt. Kan je al lekker oefenen voor straks.
@CynthiaB meid, ik wens je super veel sterkte in zo'n moeilijke periode. Wat een sukkel (en dat klinkt zelfs nog lief) dat hij jou en je beeb achter wil laten! Kop op en je hebt anders altijd SMEPpers to cry on ok? @Tijgertje & Wendy Ook jullie veel sterkte. Heel veel geluk in de volgende ronde dan maar..
Hij heeft - vind ik - niet zoveel interesse voor de baby. HIj heeft het er nooit over, vraagt niet hoe het gaat en heeft geen idee over hoe het straks moet. Ik heb ook de neiging om te zeggen dat ik geen contact met hem wil voor de baby, maar als hij dat wel wil, dan heeft hij dat recht. Helaas.....
Dank je wel Ik doe m'n best. Het ene moment gaat beter dan het andere moment, maar ik zal er toch doorheen moeten. It sucks....
Jeetje Cynthia Wat een verhaal. Heel erg veel sterkte. En geniet (ondanks dat het waarschijnlijk nu ff heel moeilijk is) van je zwangerschap. Liefs
@Cynthia, supervrouw! Het lijkt nu allemaal heel moeilijk (en dat is het ook natuurlijk) maar je gaat er helemaal bovenop komen en lekker genieten van je kleine. Ik mag trouwens op rood! Heb nu weer eens een normale cyclus gehad. Mijn nieuwe NOD is 24 februari.