SMEPpers van s(m)eptember: Mielenl \/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) It's a surprise Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP) It's a girl!! WishfulDreaming \/ (ronde 5, 1x SMEP) It's a boy Pebbels \/ (ronde 8, 1x SMEP) It's a surprise Fiona23, \/ (ronde 2, 1x SMEP) It's a girl!! 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger * MOAS => Mother of all smeppers! ****************************************************************************************** SMEPpers van oktober: Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP) Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP) It's a girl!! Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP) It's a girl!! Erannick \/ (ronde 13, 1x SMEP) Mijntje, \/ (ronde 5, 1x SMEP) Ger78 \/ (ronde 2, 1x SMEP) Nin0 \/ (ronde ?, 1x SMEP) It's a surprise Daantje86 \/ (ronde 10, 1x SMEP) 37 SMEP - kandidaten 26 Ongi.... 10 Zwanger.... 2 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 2 mk ****************************************************************************************** SMEPpers van november: Beastie \/ (ronde 6, 3x SMEP) It's a surprise Liesje76 \/ (ronde 4, 1x SMEP) It's a surprise Pas getrouwd \/ (ronde 3, 1x SMEP) Silla \/ (ronde 21, 2x SMEP) Heidi77 \/ (ronde 4, 2x SMEP) Jeldou \/ (ronde 6, 1x SMEP) Diddl9 \/ (ronde ? 1x SMEP) 31 SMEP - kandidaten 23 Ongi.... 7 Zwanger.... 22.58% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van december: CynthiaB \/ (ronde 6, 3x SMEP) It's a surprise Linda78 \/ (ronde 9, 1x SMEP) Leentje79 \/ (ronde 10, 4x SMEP) 20 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 3 Zwanger.... ...15% zwanger ****************************************************************************************** Smeppers in Januari 2008: SMEPpers van Januari: 1. Lauwtje, ronde 6, NOD 1 jan 2008 2. Shedevil \/ (ronde 20, 3 x omgekeerde smep) 3. Klavertje44 \/ (ronde 9, 2 x smep) 4. Nyncke, ronde 4, NOD 6 jan 5. Go4baby, ronde 6, NOD 7 jan 6. Julita, ronde 11, NOD 7 jan 7. Marieke1610, ronde 13, NOD 8 jan 8. Tezzz, ronde 5, NOD 12 jan 9. Ellenk, ronde 3, NOD 15 jan 10. Miepie80, ronde 12, NOD 17 jan 11. Wendy1983, ronde ?, NOD 17 jan 12. Nynke1980, ronde 6, NOD 18 jan 13. Wieffie, ronde 8, NOD 18 jan 14. Flo1975 \/ (ronde 5, 1 x smep) 15. Sookie, ronde ?, NOD 19 jan 16. Jikke27, ronde 6, NOD 20 jan 17. Mouse, ronde 8, Nod 26 jan 18. Elba, ronde 8, NOD 26 jan 19. Tijgertje23, ronde ?, NOD 27 jan 20. Jes1, ronde 5, NOD 28 jan 21. Mupkuh, ronde 6, NOD 30 jan 22. Tigger84, ronde 9, NOD 31 jan 22 SMEP - kandidaten 13 Ongi.... 3 Zwanger.... 0 Negatieve test... 0 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Februari: 1. Zico, ronde te veel, NOD 1 feb 2. Imke, ronde 2, NOD 2 feb 3. Marieke1610, ronde 14, NOD 8 feb 4. Go4baby, ronde 7, NOD 9 feb 5. Nynke1980, ronde 7, NOD 10 feb 6. Ellenk, ronde 4, NOD 11 feb 7. Miepie80, ronde 13, NOD 13 feb 8. Wieffie, ronde 9, NOD (hopelijk) 14 feb 9. Wannabemommie, ronde ?, NOD 15 feb 10. Hanne9, ronde 6, NOD 15 feb 11. Rainstarrr, ronde 13, NOD 19 feb 12. Wendy1983, ronde 5, NOD 24 feb 13. Tezzz, ronde 7, NOD 29 feb 13 SMEP - kandidaten 0 Ongi.... 0 Zwanger.... 0 Negatieve test... 0 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger ****************************************************************************************** @Tiger, ik heb je helaas aangepast Jammer meid. Mag je niet met Clomid beginnen als je PCOS hebt? Ik heb mezelf ook maar ovb toegevoegd! Hopelijk gaat dit kloppen!
pff kreeg net een sms van mn leidinggevende.... 28 feb loopt mn jaarcontract af, dat is mn 2e jaarcontract en daarvoor had ik een 0 uren contract... dus of ze moeten me voor vast aannemen of me eruit gooien.. omdat ik bij een andere organisatie al eens zonder pardon en normale reden eruit werd gezet ben ik nu een beetje bang... heb t enorm naar mn zin waar ik nu werk...ben vorig jaar alleen een beetje vaak (5 keer ofzo) ziek geweest.. dit had nix te maken met mn werk maar had gewoon griep, door mn rug gegaan, longontsteking enz... allemaal dingen dus waar ik nix aan kan doen.. maar ben nu dus bang dat ze me daarom eruit flikkeren...mn bazin heeft al een keer aangegeven dat ik me niet zo druk moest maken erom omdat t wel goed kwam.. maar toch ben ik bang...morgen moet ik dus komen voor een gesprek... willen jullie voor me duimen morgen om 11.00u!?
duim duim duim voor marieke! Als je bazin zegt dat je je niet druk hoeft te maken, zal je van haar in elk geval waarschijnlijk wel een goed woordje krijgen hoor! @Cynthia: zou zelf niet beginnen over bezoekregelingen. Als íe dat graag wil, komt íe er zelf wel mee. Wel jammer dat íe tot nog toe weinig interesse toont, maar misschien komt dat ook wel omdat íe op het moment erg met zichzelf in de knoop zit. Hoe oud is íe trouwens? Klink een beetje als een midlife-crisis! Ik vind in elk geval wel dat je heel sterk overkomt (SuperCynthia ). Goed genieten van je beebje hoor! Liefs! Tezzz
das waar tezzz, maar ja...dat gesprek waarin ze dat zei is inmiddels ook weer een half jaar terug ofzo hihi...ach ja wacht t wel af.. tis nog lang geen morgen...
Ik denk zeker dat hij met zichzelf in de knoop zit. Hij ontkent dat alleen stellig. Maar als je bedenkt: het afgelopen jaar zijn we verhuisd, zitten we al een jaar lang in een mega verbouwing die vooral op hem neerkomt, zijn we opgelicht door een aannemer, hebben we nauwelijks tijd voor elkaar gehad en zijn we bezig geweest met zwanger worden. Dat is niet niets, dus ik denk gewoon dat dat ook meespeelt. Maar hij heeft het allemaal op mij geschoven. Voor een midlife is hij wel erg jong: 26.
Moeten nog een route maken...en dan weet ik ook echt data's..Maar we willen wel weer met pasen thuis zijn..veel verjaardagen..o.a. ik dan bijna Jah, kerel ziek...hij dacht eerst even bijkomen van de gebroken nacht. Maar net ging het nog niet zo goed. Zat met ochtendjas aan en dekentje over z'n benen op de bank met een boekje... Crackers (die we nog in huis hadden van mijn spuug weekje..) klaargemaakt. Vanavond maar een soepje met broodje denk ik. Door het gehele SC gebeuren (Super Cynthia!) vergeten te melden dat ik gister een pakje ging ophalen bij het postkantoor en daar zat een apparaatje in om het hartje van beeb te kunnen horen Had mannetje besteld, verassing!
ik wou zo'n aparaatje al toen ik van m'n dochter in verwachting was. Maar toen (nu 7 jaar geleden) waren ze gigantisch duur. En je hebt er na de bevaling natuurlijk niks meer aan! Geen idee trouwens hoe veel ze nu kosten. Mannetje van beastie: hoe veel was je kwijt? Trouwens, nog iets waar je eigenlijk weing aan hebt: een babyfoon! Die van ons had een storing, waardoor hij het soms niet deed. Het voelde wel fijn om het idee te hebben dat je je kind in de gaten houdt als je zelf ergens anders in huis bent, maar bij ons hadden we 'm uiteindelijk niet eens nodig! Ik kwam er namelijk achter dat als ik de kastdeur onder de trap open zette, dat ik alles precies kon horen! En het is miksschien raar, maar hoe uitgeput ik ook was, als m'n kids een kik gaven (of geven, nu ook nog), ben ik meteen wakker! Dus als jullie aan je baby-uitzet beginnen: een babyfoon is een leuk hebbedingetje, maar dan vooral als je bij de buuv wil gaan koffiedrinken
Nou, je krijgt de andere buikgeluiden erbij kado! hahahaha dus rustgevend....niet zo Babyfoon heeft me schoonzus over dus we zien wel! Check vanavond wel even... Schijnt op marktplaats 2de hands net zo veel te vragen als de nieuw prijs dus hij heeft een nieuwe gekocht ...met als idee dat we hem te leen kunnen geven aan zwangere vrienden van ons en voor nummer 2.. hahahaha en daarna eventueel door te verkopen of weg te geven...ligt er aan hoe oud die inmiddels is. Als ik om de hoek woonde bij je kwam ik wel ff langs...maar helaas gaaat niet lukken.
Da's even boven Alkmaar =>Langedijk..rond Langedijk staat de polder vol met kool voor zuurkoolproductie. 80% van nederlandse zuurkool komt hier vandaan.
Cynthia, zit met zinnig verstand je verhaal te lezen meis, verschrikkelijk.... Net nu de leuke weken van je zwangerschap er aan komen .... Heel veel sterkte. *Knuf*
Lieve SuperCynthia, kan me alleen maar helemaal bij de rest aansluiten... Hele dikke knuffel en weet dat je hier altijd even je hart kan luchten! Dat je leven zomaar even door een keuze die hij maakt op zijn kop wordt gezet Tigger en Wendy, balen :-?
dames! Kijk ff in de lounge onder 'wie fietst aan de binnenkant'. Ik kan m'n man nog steeds niet overtuigen
Hee daar! @ SC: laat inderdaad maar even uitrazen (ook al ontkent hij het stellig... da's ook zo typisch voor iemand die bijvoorbeeld overspannen is maar dat ontkent!) @ Tezzz: zie topic in de lounge voor onze uitkomst en nieuwe vraag @ Beastie: Wauw wat gaaf! Echt lief zeg! Beterschap trouwens! (hier doet de verkoudheid ook hard zn best om bezit van mij te nemen). Zometeen even op buurjongetje passen dus ik zal er niet zijn zometeen... ik hoor 'm al buiten! Laterrrr
@ Cynthia wat een verhaal zeg! Het klinkt mij ook in de oren als iemand die verschrikkelijk met zichzelf in de knoop zit......je klinkt - zoals al een paar keer eerder gezegd - heel sterk en ik hoop dat je samen met vrienden en familie de kracht vindt om uit dit dal te komen en lekker te genieten van de zwangerschap en het leven! Extra dikke knuffel van mij!
He Cynthia, Das niet leuk. Sterkte. Zeker nu je zwanger bent. Het beste. Denk maar goed om je baby! das het beste. Veel liefs!