Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Kan je in Tokyo niet afdingen?? Of was het een winkel met fixed price /een echte winkel... ;) (ik zou dat souvenir ding toch zo aankaarten maar dat ben ik :rolleyes: )

Hebben gister weer even gestruind naar hotels/prijzen. Maar we dachten anders over een vlieg vakantie dus dat de hotels (en eten..) nu wat duurder zijn vinden we niet zo erg. Laatste keer met z'n twee!
    In Valles een mooi en betaalbaar kuuroord gevonden..dat wordt denk ik de laatste halte voor dat we naar huis gaan ... maar krijg er meer en meer zin in!! Meneer Beastie heeft 12 maart een belangrijke afspraak op z'n werk dus dan willen we terug zijn ( lees: skydiven kado gekregen van leverancier :rolleyes: op werk)

Meneer Beastie is niet meer zo heet als gister ;) en is nu beetje aan het bijslapen en gaat morgen wel weer geld verdienen 8)
    Hartslag is nogsteeds oke...ga vanavond bij me ouders langs. Kunnen hun even luisteren :D

2. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    wat lief, opa en oma ook meeluisteren!
    Het was niet een winkel waar je kon afdingen. Ik ga er nog een paar nachtjes over slapen.
    @cynthia, hij kan idd gewoon lekker de trein nemen hoor. Hij gedraagd zich wel als een kind, maar hij is wel oud genoeg om alleen naar werk te gaan.

3. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Gelijk meid! Hem wegbrengen is jezelf plagen en je moet juist nu lief voor jezelf zijn...even lekker ego, terecht ego!

Zou de situatie ook goed uitleggen aan de vk.

4. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    **sorry, kon het niet laten** Kinderen zijn dol op treinen!! **einde, ongein!**

5. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ SUPER CYNTHIA: Peizen en piekeren hoort er nu helaas helemaal bij. Misschien dan maar lekker lang uitslapen voortaan. Neemt hij maar de trein!
    Want om hem elke ochtend naar zn werk te brengen... das inderdaad vervelend of zal ik zeggen bizar? Spreken jullie dan nog enig woord met elkaar of zitten jullie dan stilzwijgend naast elkaar... Lijkt me zo verschrikkelijjk moeilijk! En je bent natuurlijk niet zijn chauffeur toch? Je zit ook al in het huis van je moeder en hij laat je achter dus ik zou hem lekker zeggen dat ie het maar even zelf moet oplossen! Hij heeft nu het huis alleen, jij de auto... Zijn eigen schuld ;)
    Extra dikke knuf!

@ Beastie: Heerlijk vakantieplannen maken!
    Lekker afsluiten met een goed kuuroord... niet verkeerd!
    In Vals (Zwitserland) is ook een super mooi kuuroord! Daar wil ik ooit nog heen. Is heel strak van vormgeving maar echt ongekende ervaring (mijn ex ging er met zijn werk heen (architect) en die was helemaal lovend!)
    www.therme-vals.ch

Nou, zoals jullie zien ben ik niet naar school... Voel me niet zo lekker en te druk met bedrijf... What's new ;)

Zitten steeds maar te wachten op de Ikea die maar niet belt over de levering van de kantoor spullen... Ik heb zo'n zin om in te richten en te verhuizen en de troep hier op te ruimen...

6. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Dat zou ik ook gewoon doen meid. Moet hij zijn eigen maar normaal gedragen. Ik zou hem ook niet meer kunnen luchten of zien. Wonen jullie nog wel samen? Dacht gister te lezen van niet.

7. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    :) :) en daarom gaan de Beasties met de trein op vakantie ;) :)

sorry! kon het ook niet laten! ;)

8. nynke1980

nynke1980 Actief lid

25 okt 2007
    481
    0
    0
    Friesland
    Kom niet zo vaak meer op het forum, maar lees nu het vervelende verhaal van Cynthia.

Meid een dikke knuffel en ik wens je veel sterkte de komende tijd!

Groetjes Nynke

9. rainstarrr

rainstarrr Niet meer actief

@ SUPER CYNTHIA Laat hij zijn eigen boontjes maar ff doppen, als hij zo'n vent is om jou te laten zitten, moet ie ook maar zo'n vent zijn om zelf naar z'n werk te komen! Zorg ervoor dat jij zo min mogelijk moet stressen met zo'n mini-beeb in je buik!

@Beastie Ohhh ja, dat gummibeertje op de echo hihi. Dat vond ik echt zooooooo schattig! Leuk om aan je ouders te laten luisteren inderdaad!

@julita 60 euro voor een neppert vind ik wel weer een beetje duur.. Maar ja, mooi = mooi. :p

lol @ go4baby

10. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    HAHAHAHA..ja ik vroeg er om! :oops:

11. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    :confused: DAT IS UM! :confused: Dat is die mooie en betaalbare! hahaha klein wereld je ;)

12. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Mijn moeder heeft nog steeds veel moeite met haar borstkanker en de chemo die ze gehad heeft. Dus als ik haar zo kan mee laten genieten zal ik het niet laten! ;)

13. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    He meiden,

Ik heb hier iets vreemds aan de haak... Vanmorgen mijn temp; 36,7! :confused: Heel vreemd na mijn ongi, dan zou ie omlaag moeten en niet omhoog :confused: Zou dat van de Clomid kunnen komen :(:

Cynthia, groot gelijk meid! Laat hem lekker treinen! Denk aan jezelf en die confrontatie iedere keer kan voor jou niet prettig zijn.

Al die vakantieplannen... ik krijg ook zin... ik wil in het voorjaar wel een weekje naar de zon. Maar eens kijken...

14. rainstarrr

wat lief van je!

15. rainstarrr

Over vakantieplannen gesproken.
    Ik ben gister gebeld dat mijn vliegtickets voor mijn vakantie gecancelt zijn. :'(
    Alitalia vloog op die dagen opeens niet!
    Had het expres vroeg geboekt (in november) omdat we in mei op vakantie gaan. (hotels/huisjes zijn ook al geboekt) Nu krijg ik mijn geld teruggestort - tax en - de administratieve kosten! Dat is toch belachelijk! Nu moeten we wederom tickets kopen, maar die zijn 100 euro per stuk duurder.. *zucht*
    zo.. dat moest ik ff kwijt.. hahah

16. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Het is inderdaad een vreemde situatie. Ik heb hem vanochtend wel gevraagd of hij de foto's die nog op de computer staan voor mij op een cd wil zetten, ik wil alle foto's hebben. Verder dat hij moet opschieten met het afverbouwen van het huis, zodat we het zo snel mogelijk te koop kunnen zetten. Ik heb namelijk een ander huis op het oog.

17. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ja dat is nu wel zaak om zo snel mogelijk te regelen Cynthia. Kan hij niet alleen het huis opbrengen? Dan kon ie jou meteen uitkopen...

Met mij gaat het goed. Niet meer zo verkouwen en gisteravond dat stomen heeft toch wel goed gedaan denk ik....

18. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik zou idd ook vragen of hij je niet wil uitkopen. Maar dan nog word de waarde bepaald van het huis en ontvang je minder omdat het niet af is, denk ik. Maar beter dan deze situatie denk ik. Dadelijk is het huisje weg wat je wil.

19. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Helaas kan hij mij niet uitkopen. We hebben een vrij duur huis, aangezien we dachten dat we daar nog wel 30 jaar zouden wonen....althans, dat dacht ik. Hij twijfelde toen al, des te dommer dat hij niets heeft gezegd.

20. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ wieffie volgens mij kan de clomid je temperatuur wel beïnvloeden hoor! Bij mij ging m'n temp pas omlaag nadat ik de laatste clomid-pil had weggesmikkeld (in plaats van vlak voor ongi).

@ beastie pfff heftig dat je moeder borstkanker heeft gehad. Is ze nu weer helemaal genezen verklaard? Mijn schoonmoeder heeft het ook gehad, inclusief chemo + amputatie. Wees maar heel lief voor haar, want moeders die doen zich altijd veel stoerder voor dan ze zijn!

Deel Deze Pagina