Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Veel plezier met cruizen, go4baby,
    Randje fietsen, waar hebben jullie het nou weer over? Ik geloof dat ik iets mis.
    En ja ik zag het wel een beetje aankomen, pessimist die ik was.

Groetjes Elba

2. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Laughing my ass off, zeg maar net zoiets als lol :D

3. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Ooooohhhhh... haha, had ik niet zelf op kunnen komen ;).

4. Ellenk

Ellenk VIP lid

Jee had al veel dingetjes bedacht maar niet dat ...

5. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Hahaha, ik heb een vriendje dat veel online met engelsen en zweden enzo spreekt en zodoende dat ik hem kende...

6. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Ik was er ook nooit achter gekomen hoor! Had ik ook bij lol...
    En ik zag ook een keer OMG staan... gelukkig vroeg iemand anders ook al wat dat betekende: Oh my God...

Laten we het maar bij SMEP houden...
    Alhoewel daar nu ook weer een andere betekenis voor is gekomen... ;)

7. Ellenk

Ellenk VIP lid

hahahaahahahahahahah :)

8. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    ;)... win het niet van het "randjefietsen" hè?

Vanavond mijn moeder even uitgehoord over hoe makkelijk/moeilijk het bij hun ging ivm gesprek met de HA volgende week. Heel stom, had ik geen idee van terwijl ik van mijn schoonmoeder alle ins en outs wist. Viel me ook nog tegen van mezelf hoe moeilijk ik het vond erover te beginnen... terwijl ik toch echt best goed met mijn moeder kan praten.

9. Ellenk

Ellenk VIP lid

En ging het bij hun wel snel?
    Bij mijn moeder helemaal niet maar die bleek een gekantelde baarmoeder te hebben dus die moesten ze eerst goed leggen voor het eitje ging springen..
    Dus ik heb geen referentiekader...

10. Ellenk

Ellenk VIP lid

Tijdens mijn ma hebben we ook pas voor het eerst gehad over haar mk. Zij kreeg met 5 mnd door zwangerschapssuiker... Lakse huisarts waardoor ze te laat behandelt werd...

11. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Poeh, heftig! Je zou zo'n huisarts toch.....

Bij mijn ouders ging de eerste wel redelijk snel (9 maanden na stoppen met pil zwanger), maar ze wilden mij er graag zo snel mogelijk achteraan, zodat we maar een jaar zouden schelen ofzo.... en ik scheel 2 1/2 jaar met mijn broer ;).
    Daarna wel 2x nog heel snel zwanger geworden, waarvan het bij de 2e zelfs eigenlijk helemaal niet de bedoeling was alweer zwanger te worden.

12. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Miepie: ik vond jouw SMEP juist wel errug leuk en zo lekker ver gezocht! Jullie mogen wat mij betreft op de tandem tussen Tezzz en Guido in ;)

Kan me voorstellen dat het moeilijk is om er zo opeens met je moeder over te praten. Je vertelt natuurlijk ook heel veel over jezelf! Maar zo zie je maar dat het zo kan wisselen als je naar jouw moeder kijkt! En tja: op de leukste exemplaren zit gewoon de langste levertijd ;)

Mijn moeder was zwanger van mij zonder dat ze het wist/bewust mee bezig was. Ze hield het nooit zo goed bij... Tja, daar kan ik niet aan tippen dus. Ze heeft ook ooit een miskraam gehad maar weet niet precies bij hoeveel weken, want: ze hield het niet zo goed bij... Lekker dus zo'n nonchalante moeder! Wij schelen overigens allemaal zo'n 2,5 tot bijna 3 jaar! Maar dat vind ik eigenlijk wel leuk!

Wij gaan het de komende drie maanden niet meer serieus proberen. We zijn er allebei over uit dat nov t/m januari niet de maanden voor ons zijn om een beebje te krijgen! Oktober zou nog kunnen maar dan moet er vanavond volgens mij nog raak geschoten worden.. (ik zag nog heel helder slijm vandaag). Maar denk niet dat dat nog gaat lukken.
    Het zijn ook nog eens de drukste maanden in ons bedrijf, we kunnen nog niet andere mensen inhuren dus vanaf mei gaan we er weer stevig tegen aan voor een februari-visje (of nog watermannetje!)
    Ik blijf hier wel meeSMEP-kleppen hoor! Te gezellig en wie weet dat het toch anders loopt dan we plannen ;)
    Kan ik ook weer fanatiek gaan sporten en wat slanker zal het alleen maar prettiger zijn om zwanger te zijn en hopelijk dan ook makkelijker lukken!

We gaan zo lekker chinees eten... vriend is afhalen... luiwammesen die we zijn (in de keuken)...

13. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Heftige beslissing, Go4baby... Hoop voor je dat het na de pauze snel weer raak is (en gezellig dat je wel mee blijft beppen ;))

14. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, voel me ook wel heel speciaal en gewenst nu ;)... de enige waar ze zo lang op aan het oefenen zijn geweest (al zijn de andere 3 ook aardig gelukt hoor ;))

15. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Go4baby, wat een schatje zeg! (hond bedoel ik)! Trouwens dan hoop ik voor jullie dat het nu weer raak is en anders dan maar snel na jullie pauze! :D

Ik heb ook ff een foto van mijn hond in mijn album gezet... toen was ie nog zo'n lieve pup... :rolleyes:

16. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    @Miepie...ja raar hoor zo'n sex/zwanger gesprek met je ma. Heb elke keer als ik met me ma over iets begin dat ik even in het gesprek moet komen.

Ze vond het heeeeel leuk dat hartje te horen ;) en natuurlijk de opmerking "dat hadden we in onze tijd allemaal niet :rolleyes: "

@Go4baby....Stoer hoor die beslissing..denk niet dat ik die had genomen. Was gewoon doorgegaan. :rolleyes: Gaan jullie nog iets gebruiken, latex ofzo? Of gestaag verder?

Nog een dikke knuf voor Elba..hopelijk is de volgende ronde DE ronde! (en een kleinbuikje op je trouwdag!)

17. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Wieffie: die foto was toch eerst je avatar of niet? Ik kan me in elk geval herinneren dat dat zo'n lieve zwarte hond met rode halsband was! (of eentje die er op leek!)

@ Beastie: jajaja vroeguhr... ;) Maar ik denk dat ze het maar wat leuk vind dat dat nu niet kan! Vroeguhr, toen wij nog in buiken zaten was er niet eens een echo... was het zelfs maar een gok of we wel of niet gezond ter wereld zouden komen!

Lijkt dat apparaat wat je hebt niet gewoon op een 'zullen we doktertje spelen stetoscoop?' Mn zusje heeft er nog eentje voor de 'beesten' (ze is koeien verloskundige ;)) maar doen ze ook mensen mee... Werkt dat niet ook? Ik zal het eens aan haar vragen... als ze de hond weer komt halen :cry:
    ;)

Tja, dat bewuste klussen wil toch niet. En mn ei zit nu precies in de drukste week van de maand... lekker onhandig steeds. Ik werd er helemaal moedeloos van! Nu maar hopen dat mn cyclus meer of minder is dan 30/31...

18. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Dat klopt idd, zo'n foto heb ik idd ook al als avatar gehad... sorry, word een beetje vergeetachtig... ach ja, ben de 30 immers gepasseerd :p

19. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja, maar toen je die weg had gedaan moest ik echt even wennen hoor. Vond je hond gewoon heel leuk! En maak je over vergeetachtigheid maar geen zorgen... wordt pas erg als je de 34 nadert ;)

Wij gaan aan de ROZE tompoucen... :oops: tja we zijn best wel erge snoepkonten! (maar ik pas nog net in mn krappe spijkerbroekkie...)

20. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Beastie, Leuk dat je het hartje kon horen en mooie foto's in je album!
    Ja dat zou schitterend zijn een klein buikje op m'n trouwdag. Hoop het zo, wie weet ja, ronde 9.

@go4baby, dappere beslissing, moedig, ik weet niet of ik het zou kunnen los laten voor een paar maanden. Maar ze zeggen wel eens dat mensen na een pauze weer meer kans hebben. Dus dat hoop ik voor je!

@wieffie, ik ken dat ja die gesprekken met m'n moeder. Mijn moeder was steeds heel snel zwanger. Begrijpt eigenlijk ook niet wat het is om te wachten. Vindt ook dat ik me aanstel als ik teleurgesteld ben dat het nog niet is gelukt. Maar ja, moeders. Bij mijn beide oma's duurde het trouwens heel lang de ene 8 jaar en de andere 5 of zoiets. Daar heeft een gynaecoloog haar eens goed doorgespoeld en toen werd ze zwanger, volgens mijn moeder heette dat toen zo. Wat oudbollig klinkt dat he, doorspoelen. Maar bij die beide oma's zat er een oorlog tussen. En volgens mij maakt dat toch uit voor de vruchtbaarheid en de beschikbaarheid van je man natuurlijk ;) Grappig he zo'n geschiedenis, kennen meer mensen die?

Ga zo maar eens tussen de wol nu.
    Iedereen fijne avond of slaaplekker,
    liefs Elba

Deel Deze Pagina