Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    stelletje kletskousen!

Heb 2 blz bijgelezen en ben nou al weer vergeten war het eigenlijk over ging! Dus in principe gaat go4baby alleen nog randjesfietsen na het smepKLEPPEN? aha!

Zegguh, go4baby: van afhaalchinees en roze tompoucen val je niet af hoor ;)

Ik ga naar bed! morgen kidS naar school brengen.

Welterusten allemaal!

Liefs Tezzz

2. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Slaap lekker Elba en Tezzz!

@ Tezzz: ik probeer jou een beetje roze te eten ;)
    :oops: jajaja.. ik weet het... ik eet teveel ongezonds... maar ja, de keuken stond vol met afwas (nu nog maar half vol... schiet niet zo op!)

3. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Dag meiden,
    Heb ik weer allemaal leuke discussies gemist...

Over moeders: in het begin wilde ze er niet zoveel van weten kwa details enzo, en zei ze ook steeds dat dat het gewoon wel zou konmen, maar nu leeft ze wel wat meer mee. Ze weet wanneer ik naar de gyn ben geweest, hoe groot mijn ei was en alles. Ze steekt ook kaarsjes voor ons aan en alles. Lief he? Zij wil namelijk ook heel erg graar een kleinkind! Zelf was ze bij alle 2 snel zwanger dus ze kent dit gedoe allemaal niet.
    @Go4baby, lieve hond!
    @elba, balen....hele dikke knuffel!

4. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Moge dames....we zitten bijna weer tegen het weekend aan!

Doorspoelen :( klinkt als grote voorjaars schoonmaak! ;)

Me moeder zag een zwangerschapstest "die hadden we niet.." Er was voor sommige vrouwen een mogenlijkheid tot de kikkerproef. (weet inmiddels ook wat dat is)
    Bij de kikkerproef werd urine van de proefpersoon bij een kikker ingespoten, waarna bij zwangerschap de bloedplaatjs in de kikker een paar dagen later onder invloed van hormonen in de urine van vorm ging veranderen. Door onderzoek van het zwemvlies van het proefdier door middel van een microscoop kon dit worden vastgesteld.

Langleven de kleine zw. testjes a 2 euro :rolleyes: :D :D

5. rainstarrr

rainstarrr Niet meer actief

Goedemorgen ladies!
    Niet naar de 1000 zonder mij heh!
    Ik moet weer aan het werk.
    Heb een buitendienst dagje :(

Kzal nog even teruglezen en ik hoop dat ik dan nog een reactie erop kan zetten.

Liefs!

6. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ik gok er op dat die 1000 morgen komt of maandag... :rolleyes: dus je heb nog ffies! ;)

7. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Goedemorgen dames,

Ik zal zo ook even een foto in mijn album zetten. Van mijn 2 pups.

Alles goed verder met jullie.

8. rainstarrr

@Beastie Ja, maar ik wil er deze keer ECHT echt ECHT op staan!
    Dus nog maar even rustig aan kletsen.. want ik ben dit weekend weg en weet niet of ik wel kan komen kijken. hahaha

@marieke ik weet het niet zeker, maar volgens mij moet je volgende contract dan vast zijn. Want in juni ben je daar 3 jaar onder contract. Omdat ik dit niet helemaal zeker weet zal ik dit even doorspelen naar onze HR. Dus ik kom er op terug! Edit: Ik las je antwoord net nog een keer en daaruit kan ik opmaken dat je je 4e contract krijgt bij dezelfde werkgever? Probeer te wachten met tekenen en de eerste dag van je nieuwe contract aangeven dat het een vast contract moet zijn. Volgens mij gaf leentje dit namelijk ook al aan. Als je de eerste dag van je "nieuwe" contract zou gaan werken, is het automatisch stilzwijgend verlengd. En in dit geval dus een vast contract. Anders kan je mij altijd nog even PM-en als je er niet uit komt. ;)

@wieffie wat een schattig beestje!

@go4baby Een pauze, maar wie weet word je wel spontaan zwanger in die maanden! tsja, dan wordt het maar een kerstkindje :p Wel knap van je hoor! En zeker ook wel even relaxed..

Oh ja, nog excuses voor de LMAO commotie ;)

Nu weer aan het werk!

Liefs

9. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ik kon er anders wel HHOL :D **heel hard om lachen**

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    moge!

Ben er vanmiddag weer! ;)

Liefs Tezzz

11. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Mijn hondjes staan ook in het fotoalbum. Zo kunnen jullie mijn 2 kinders ook zien ;)

12. rainstarrr

@mupkuh Oh dat zijn ook stoere beestjes! Zijn dat Boxers? (sorry, ben een poezenmens.. dus heb niet zo heel veel verstand van)

13. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Het zijn Engelse Staffords. De zwarte Django is nu 11 maanden en Shanti is 7 maanden. Echt super beeste, lekker aanhankelijk ook.

14. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    wat lief zijn ze Mupkuh!

15. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    goedemorgen lieve meiden...heb weer heel wat terug telezen....

Bijna weekend..heerlijk..al zie ik op tegen zaterdag...ik heb een moord diner.. van mijn werk ..hoor jullie denken LEUK !, was het niet dat je dus allemaal een rolletje krijgt .....en als ik ergens niet goed in ben is het rolletje spelen...verwacht dus ook geen oscar...hihih
    (dacht gewoon eten en een moord oplossen..of iets dergelijks...)

de rollen zijn verdeeld...

Moet dus 1 of andere " Annie spelen" , die een barvrouw is uit Amsterdam (omdat mijn accent zo lekker amsterdams is :confused: , geboren en getogen in provincie Utrecht..oke..ouders komen uit Alkmaar..) .... die alle roddels kent van haar gasten, een echte flirt die veel aandacht van de mannen krijgt.........geweldig........sta ik dan met een toeter hahahah

waar is de tijd gebleven dat je gewoon lekker ergens kon eten..en relaxen....

16. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    hey diaantje!
    Tja, wat zal ik zeggen...dit soort dingen zijn alleen leuk als je er echt zin in hebt en voor kiest...Anders is het zo geforceert...
    Mij lijkt het me heel leuk, maar ik heb het ook nog nooit gedaan dus...

17. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Diaantje, veel plezier (zal vast wel leuk zijn ;))

Hier net al een duidelijke streep op m'n stickie... ben benieuwd of ie weer op dag 13 komt net als afgelopen 2 cycli of eerder (zoals de 2 rondes ervoor)
    Moeten maar weer eens aan de SMEP ;)... maar mannetje was afgelopen dagen heel druk met een deadline (die gisteravond was) en dus niet echt te porren voor een smeppartijtje :-? Vanavond allebei laat thuis.... ben benieuwd.

18. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Goedemorgen!

@ Mupkuh: wat een stoere hondjes! Heel speels nog zo te zien! Leuk hoor!

@ Rainstarrr: we zullen rustig aan doen! Ik zal mn mond beetje houden vandaag ;)

@ Diaantje: Tja, zoek gewoon collega's die ook zin hebben om lekker te kletsen over the things in life dan hoe je niet zo veel toneel te spelen!
    En anders, speel dat je en viswijf bent... iedereen afsnauwen, komen ze ook niet meer terug ;)

Hoe is het verder met iedereen?

19. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    trouwens go4baby, wat een beslissing zeg...ik vind het wel knap hoor! Ik hoop dat je beloond word met een prachtbeeb, en heel snel ook.

Vandaag niks uit mijn handen gekomen, terwijl ik vorige week zijn goeie week had... Ik baal een beetje.

20. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    ROFL... hebben ze weer iets om over te denken... hahahaha... :D

Deel Deze Pagina