He meiden, Hier ook nog ff een serieus berichtje... Diaantje, misschien valt het moordspel wel mee... Ik heb wel eens gehoord dat het wel leuk is, licht waarschijnlijk ook aan de groep waarmee je gaat.... Ik hoop het voor je! Mupkuh, wat een schatjes zeg! En zo jong nog allebei, daar zal je je handen wel vol aan hebben... Miepie80, jemig, jij gaat ook snel... nu alweer richting ei... neem mij ff aan de hand mee Ik heb net mijn laatste clomidje genomen... Ga maar eens ff rekeningen versturen... altijd leuk werk...
Hoi Mupke wat een lievers.... Staffords zijn het toch. Ik heb er ook 1 en hij heeft zelfs zijn eigen site hahaha. Liefs
Ja, soms heb je van die dagen... ik ken het ook. Maar geef er dan maar even aan toe. Dan hoef je je ook niet zo schuldig te voelen en ben je er weer sneller doorheen! De beslissing om nu even pauze te nemen vind ik ook wel lastig maar hopelijk leidt dat wel tot het gewenste resultaat! Tja, het is bij ons niet zo makkelijk geloof ik, maar het kan dus wel denk ik. (of ik zit vol met rotte eieren ) Ik zou er graag voor gaan, maar merk dat het gewoon niet lukt. Zo druk met werk dat we echt lamgeslagen naar bed gaan 's avonds. En ik wil ook geen kind verwekken omdat het 'even moet'. Dan maar over een paar maanden en de komende tijd alles loslaten. Bovendien zijn oktober t/m januari wel de drukste maanden voor ons. We kunnen nog niet iemand in dienst nemen. Eerst samen van het bedrijf kunnen leven en als het aan mij ligt dan ook een groter huis... ! Ik ga in navolging van Wieffie ook maar hard aan de slag met het maken van de specificaties en de facturen! Inderdaad leuk want zo wordt ook nog op een andere manier inzichtelijk dat al dat werk ook iets oplevert!
goeiemiddag! rainstarr je hebt een pb hoor want snap er nix meer van hihi ik ben net een goed uurtje uit bed! lekker lui geweest en had geen zin om op te staan hahaa.. lekker een vrij dagje ...morgen heb ik de care check op mn werk.. moet dus eigelijk nog wat leren maar vind t wel goed.. kan t wel
Mupkuh, wat een prachtige honden! Hier iemand met keelontsteking. Gister buikpijn van ongesteldheid, vandaag keelpijn. Gaat lekker dus. Ga gauw weer aan de slag voordat ik iemand hier aansteek Groetjes Elba
net nieuws binnen over de katten: (sorry als je dit verhaal niet vanaf het begin kent) Die vent die nu voor ze zorgt zegt dat hij het toch nog wel 2 maanden kan uithouden... We hadden hem gevraagd of hij ze mss naar de dierendokter wilde brengen voor de rabies, en hij heeft daar geen tijd voor, dus hij kan het nu opeen nog wel 2 maanden aan. Ik denk stiekem ook dat die 2 schatjes van me ook heel vervelend waren in het begin en dat ze mss nu zich wat beter gedragen... Ben toch wel opgelucht en blij dat ik ze al gauw weer te zien krijg.
ze waren vast van de rel omdat jullie er niet zijn...en nu treed de gewenning van en bij die vreemde snuiter op...zijn ze weer rustig. kan jij nog rustig die laatste 2 maanden op tassen souvenir jacht in tokyo!
wat raar liesje...dat jij op 14-7 uitgerekend bent en ik op 12-7 en jij nu op 15w 6d zit en ik op 15w 5d :-k :-s
mmmmmmmiddag! allemaal hondjes geshowd? Hebben jullie onze katten al gezien in mijn album? Zijn ook heeeeeeel lief hoor! pfffffffff ben blij dat ik zit! Druk geweest vandaag en dat begon dus met me verslapen vanmorgen! Voor het eerst in iets van 3 maanden heb ik vanmorgen niet getempt! Errug he? Ik wil steeds ff gaan invullen, maar ik heb helemaal geen temp! Heb ik weer. De pil dacht ik altijd 's avonds pas aan, maar nou ik gewend ben aan het tempen heb ik de hele dag het idee dat ik wat vergeten ben! Ik heb soort van weekend al! Mijn kids zijn morgen vrij, dus heb ik mijzelf ook maar vrijgeroostert voor morgen op de psz. Wauw...kan ik morgen lekker weer uitslapen! (heheheh alsof ik dat vandaag dus niet had gedaan...per ongeluk ) Verder alles goed hier? Liefs Tezzz
hihi ik ben ook wel nieuwsgierig hoe dat kan! oja, ik zou het rustig houden... voor rainstarrr... dus ik ga weer hard aan het werk! liefs
zeg dames, ik had nog een vraagje (zit te forummen en kom weer iemand tegen met een tweede streepje...) Heeft 1 van jullie wel eens een test gehad waarbij je het tweede streepje wel kon zien staan maar dat ie dus duidelijk witter was juist dan de rest? Ik heb wel eens gelezen over voorgedrukte streepjes, maar er nog nooit een gezien! (tot gisteren dus, omdat ik het weer eens niet kon laten ) Ik vond het een heel apart gezicht. Heb die nieuwe van de kruitvat, maar op die andere testen dat allemaal niet gehad. En nou dus wel. Alsof die test wil zeggen: geef het nou maar op! Je bent ECHT niet zwanger! We maken het streepje juist EXTRA WIT! raar
Nee, als ik testte en ik was niet zwanger zag ik ook echt niets... Maar ik heb nog nooit met die van de kruitvat getest.
nou, anders zie ik dus ook gewoon niks. Maar nou dus wel...maar dus niet bepaalt de kleur die ik hebben wou!
@ Tezzz, begrijp ik het nu goed dat je een zwtest hebt gedaan en een ligt 2e lijntje zag. Heb je misschien een foto?