Oehhhhh!! Gelukkig dat ik dit allemaal lees! (ik ben op mijn hoede heh!!!) @Marieke ik heb je terug gePMt! @Wieffie ROFLMAO Dees kan ook nog @Tezzz nee we kletsen niet ff alles vol! Dan zal je zien dat het net niet lukt. en op zaterdag dan de 1000e komt.. dat mag echt niet gebeuren.. @Liesje76 Uhm.. hangt er vanaf hoe lang je hier niet bent geweest.. @julita Wat fijn dat die gast nog 2 maandjes voor je poezels wil zorgen! Het was anders wel een heel gedoe geweest met de beestjes overvliegen enzo.. en wanneer komt die foto van die mooie nep leren tas?
@Mupkuh: ja, nou, nee, ik heb dus een test gedaan, maar zag juist een wit lijntje! Ik wou 'm al pakken net, maar weet niet waar íe nou gebleven is Zo maar even boven zoeken (snap het niet, leg ze normaal in het keukenkastje, maar daar ligt ie niet...ben 'm kwijt?)
spannend tezzz ik ken dat soort lijntjes ook niet... ranstarrr ik heb je alweer terug gepbt gehad hoor
@ Tezzz: Heb je een Miepie lijntje? Die had dat ook steeds... Maar ik duim voor je dat dat zo'n lijntje was die ik ook had op mn eerste foto! @ Rainstarrr: ik probeerde me echt in te houden maar dan komt Tezzz met zo'n bericht.. Dan kan ik niet anders dan reageren... enne wat betekent dat dan weer?
GMLMS! (haha Kan ik ook )! Tezzz, wat Go4baby al zei; een echt Miepie-streepje. Ik heb al vaker wél een streep gehad (indrooglijntje, witte streep) dan niet... maar ben niet zwanger Verder even een ego-berichtje, want moet snel door naar de ouderavond zometeen: Dacht dat ik wéér gefopt werd door m'n eigen lijf met al een duidelijke streep op dag 7 (eerder gehad, maar dan toch ei pas rond dag 13), maar nou heb ik ook al vruchtbaar slijm én mijn bmm staat ineens hoog en is zacht. Ga voor de zekerheid toch maar hard aan de smep vanavond dus . En denk dat ik er vanavond ook nog even een testje tegenaan knal, vind het maar raar....
@Miepie: klink goed hoor, alles bij elkaar. Zou wel een hele korte cyclus worden dan he? en over dat streepje: het was ECHT wit, en net zo breed als de controlestreep. Is dat dan zo'n 'voorgedrukt' lijntje? Nooit eerder gezien namelijk! Blijf het raar vinden. Heb gister ook een hele poos op de wc het zitten bekijken. Vond het wonderlijk. Interessant ook. En raar. Succes met je ouderavond! Maak ze af! ( )
Ja, had echt een wit breed streepje... was geloof ik met een Ultra van MatCare vorige ronde. Rare dingen :-? Ik zou liever lekker hier thuis blijven... helemaal geen zin in al die ouders... pffffft. Maar moet nu echt echt echt gaan, tot later allemaal! O, en héb op zich een keer eerder op dag 10 mijn ei gehad... zou dus kunnen. Maar laatste rondes was ie zo mooi stabiel :-? Hoop dus dat ie nog eventjes wacht....
Hi lovely ladies! Ik ga er ook zo vandoor.. Nog even wat werkvoorbereiden voor morgen, bij een collega op bezoek in haar nieuwe huis en ergens tussendoor boodschappen doen en eten koken. Tot morgen! Liefs
nog maar 15 pagina's en dan weer een feestje hihi heb vandaag vruchtbaar slijm gespot.. gisteren al geklust maar vanavond en morgen ook maar aan de slag hihi
hahahaha heb mn vriend al voorbereid... alweer zegt ie? whahaha ja schat alweeeeer jij wil toch een kind gemeen he hahahahahhaa