bij ons is het juist andersom: elke twee dagen word mij vriendelijk doch dringend verteld dat we 'nog wel moeten smeppen vanavond hoor!'
hahaha ja dat is normaal hier ook zo hoor.. mijn vriend heeft vaker zin dan ik.. maar goed na 3 maand rust en nergens naar kijken zijn we deze maand toch weer echt aan de smep gegaan...heb dr weer helemaal zin in hihi
wat leest mijn oog? tezzz een miep-streepje? doet m ns even in je album, ben wel heel benieuwd (misschien dat wij er wel een roze streepje in zien )
Ja Tezzz: huppakee pleur die foto in je album @ Miepie: woei dat is wel razend snel! Maar gewoon lekker aan de SMEP! hier is de eisprong in gang gezet denk ik. Heb best wel buikpijn... En tadatatarataaaaa nog een SMEPje tussendoor gedaan vanmiddag (Hiephoi!) Nu gaan we lekker weg en dan hopelijk vanavond of morgen nog een keer (tja, ik kan het toch niet helemaal naast me neerleggen m zo'n kans niet te benutten! ) Liefs!
hihi GO go4baby! heb je mooi goed iedere kans benutten! dan zal t hopelijk snel weer raak zijn! zo heb even een nieuwe banner gemaakt.. misschien brengt deze meer geluk als die ik de voorheengaande maanden had hahaha
hihihi Mooi Marieke wie weet. Mijn mannetje is idd niet thuis. Hij is naar de carnavalswagen. Ik lig lekker op de bank, laptop op schoot en de pfaffs aan het kijken.
Hallo, Ik dacht ik kom even snel binnenwippen. @Julita, fijn voor je 2 poezen, zal wel een zorg minder zijn. @Tezz, een miepie-streepje. Wel heel apart. Was het ook een matcare test? Verder zal ik niet veel typen anders komen we te snel dichtbij de 1000 . Ik moet weer even aan het werk. Doeiiii! En meiden: SMEP ze!
ook lekker ellenk! mijn mannetje is boven aan t stofzuigen hihi zit net te kijken.. overmorgen vier ik mijn 1jarig bestaan hier op de site woeii
zo, marieke, da's al best lang zeg! Ik zit hier pas sinds begin augustus (en heb al 600 berichtjes meer geschreven dan jij ) @Leentje: nee was van de kruitvat, die nieuwe. Heb 'm nog niet terug. Was eigenlijk wel benieuwd of ie nog steeds zo'n raar wit streepie gaf. Hij ligt ergens boven, maar kan hem nu niet opzoeken want m'n zoontje is nog wakker. Zal morgenochtend m'n best doen om 'm te fotograferen en in m'n album te zetten. Als het nog de moeite waard is natuurlijk
hahaha ja tezz jij bent nu eenmaal een kletskous nee maar heb in t begin niet veel gepost en heb natuurlijk 2 mnd rust genomen ook van de site.. dus ja dan krijg je dat maar zal t inhalen hoor hihi ga gewoon weer door met kletsen
mmmmmmaar we mogen niet meer kletsen van rainstarr! Ik las nu ook ff een pauze in (oftewel...mannetje komt zo thuis ) Tot morgen! Liefs Tezzz
ooow oke nou dan gaan we maar ff stil wezen he.. moeten wel met zn alle t feesie bouwen dan haha.... truste tezzzzz!
Nou, gezellig, iedereen stil aan het wezen.... Ben weer thuis, ouderavond weer overleefd. Geen vervelende ouders gehad gelukkig (stom dat je er altijd zo tegenop ziet, heb pas 1x een moeilijke ouder gehad... en die was gewoon echt niet helemaal goed snik ) Tezzz, ben benieuwd of je 'm nog terug vindt... is je kleine ventje er niet mee vandoor gegaan (doet ie ook regelmatig met de thermometer, toch?) Go4baby; you go girl! Hoop dat het lukt nog vóór de winterdrukte een mini-Go4babietje op de wereld te zetten
dus je hebt t overleefd miepie ik heb net maar eens ovulatietesten besteld.. wil volgende maand daar maar eens mee beginnen.. ik kon t altijd wel via t tempen zien...maar misschien is dat toch niet genoeg... dus als we dan ronde 15 ingaan ga ik toch maar eens testen...ben benieuwd..
Jij ging binnenkort ook terug naar de HA toch, Marieke? Vind zelf die ovu-testen altijd wel heel fijn... temp zie je pas achteraf. Ken inmiddels mijn lichaam wel zo goed dat ik wel "af kan lezen" wanneer ik ongeveer mijn ei heb, maar die testen zijn toch altijd fijn als bevestiging
ja klopt wij gaan volgende maand naar de dokter, zouden deze maand eigelijk gaan maar wij kunnen alleen op de maandagochtend samen gaan, mijn vriend werkt in een winkel dus die is alleen op maandagochtend vrij en omdat t een 3mans zaak is, kan die niet zomaar even vrij nemen.. maar nu was ik ook altijd op maandagochtend vrij maar hebben ze een fout in de planning gemaakt.. dus nu moet ik nog 3 maandagen sochtends werken.. dus half feb kunnen we naar de dokter... ik heb ook maanden lang getempt en wist inmiddels ook wel hoe en wat.. hadden altijd wel netjes geklust dacht ik maar niet zwanger wilde nooit aan de ovu testen, maar goed ik vind dat je alles geprobeerd moet hebben dus dat ga ik dan vanaf de volgende ronde maar doen.. gek eigelijk, praat nu al over de volgende ronde terwijl ik nu net tijdens mn eisprong zit en dus vollop aan de klus hihi kun je nagaan hoeveel vertrouwen ik erin heb sorry beetje lang geworden
Herken ik wel hoor ... zou nu denk ik heel verbaasd zijn als ik níet ongesteld word. Je raakt er zo aan gewend dat het elke maand niet raak is . Heb je nooit eerder ovu-testen gebruikt? Ben benieuwd of het gaat bevallen (WAARSCHUWING: gevaar eraan "verslaafd" te raken )
ja idd je raakt eraan gewend.. denk als ik een keer een posi zw test zou hebben ik t niet zou kunnen geloven haha ja word mn eerste keer ovu testen...ben dus idd ook erg benieuwd, heb geen flauw idee hoe t werkt enzo maar daar zijn vast zat topics over en er zal ook wel een beschrijving bijzitten hihi
ik ga ff douchen en naar bed! ff smeppen hahaha morgen care-check examen op t werk dus moet ik weer fris en fruitig erbij staan! truste dames en tot morgen!