Avond! Wij zijn lekker sushi wezen eten en hebben weer lekker te veel gedronken... tja, het kan zomaar afgelopen zijn! Net de hond door het park gewandeld en nu de hoogste tijd om te tukken (dat SMEPpen zit er helaas niet meer in.. beetje moe en iets te veel serieus gepraat.. ) Nou, goedemorgen Julita bijna tijd om op te staan voor jou! Liefs en tot later...
Goedemorgen! @Go4baby, susshi! Lekker! Toch jammer dat je niet hebt kunnen smeppen. @Tezzz, het was niet goenog dat je een vage cyclus had, nu wil je ons ook nog een vage test geven?... Jij bent er ook eentje! @rainstarrr, ik probeer het kort te houden... Geen foto van nepleren tas omdat ik die (nog) niet heb gekocht. @Miepie, aan de smep jij! @Marieke, jij ook. Wij hadden gisteravond willen smeppen, maar ik was een beetje boos op mannetje en ik had sowieso eigeinlijk al geen zin dus maar niet... Als de gyn niet had gezegd dat mijn ei pas het weekend kwam had ik me er wel toe gezet denk ik hoor ( kinkt walgelijk dit) Vanavond, zaterdag en zondag danmaar...Moet kunnen. Zo is de smep ook gemaakt.
Moggol! Julita en Go4baby, smep ze vanavond! Go4baby, jij had toch ook al een middagsmep gemaakt gisteren? Ik hoefde gelukkig weinig moeite te doen gisteren, ondanks dat mijn man pas laat thuis was . Ga aan 't werk (makkelijk dagje; voornamelijk so'tjes afnemen ), fijne dag allemaal!
jij ook fijne dag nog Miepie! Voel me vandaag niet stukken beter...alhoewel opgelucht dat de katten nu een zorg minder zijn. Gelukkig dat jullie er zijn andders zou ik me wel heel alleen voelen hier soms.
Goedemorgen! Heb niet veel tijd, maar even een kort berichtje. Voel me al een aantal ochtenden flink beroerd.. en nu eigenlijk ook. Dus ik ben bang dat ik niet een al te best ei ga hebben. Ik zal trouwens dit weekend proberen om te checken of jullie niet stiekum naar de 1000 klimmen. MOCHT het zo zijn dat ik er niet ben, wil iemand dan wel mijn naam op de 1000e zetten? Hahahahaha
That's the spirit! ..En dan zoooooooo veel zwemmers dat je ei geen kant opkan! hahahha Zal ik je vertellen dat ik het nog steeds wel eens raar vind dat ik niet ongi wordt Soms heb ik ook echt dat ongi gevoel in me onderbuik...maare nix te zien...pffff wat kan die ongi je leven raar beinvloeden! Maar goed 9 maanden niet ongi..dat schijn je op het eind wel in te halen @Go4baby..je zoekt toch een groter huisje...3 buurtjes van mij gaan verhuizen (ja zie je denken 3 ligt vast aan jullie!!) Alle drie met grote schuur/garage ...voor het bedrijf! Kan je buurtje worden van dit beest enne oppassen 8) ....Nee hoor wil je niet naar dit gat slepen...blijf jij maar in de grote stad! Oja...Goedemorgen Dames! Julita, jij bent nooit alleen hoor...heb het wel eens thuis over die griet uit Tokyo! Enne tuurlijk Rainstarrrr je krijgt een eere vermelding!
dank je lieve Beastie! Het is gewoon zo dat ik nu na 4 maanden toch wel voel dat ik ver weg zit en ook vaak door tijdverschil mensen niet kan bellen enzo.
trouwens, dit is al weer een tijdje terug, maar als een smep ontmoeting komt ben ik zeker van de partij! Dan zou het in april kunnen zijn dan ga ik denk ik toch even naar NL. Wat denken jullie?
Alweer 4 maanden! Tijd vliegt! Ja dat is ook vervelend...elke keer ook terug rekenen met de klok zeker? Vond het in nieuw zeeland wel grappig..12 s'middags daar is 12 s'nachts hier...lekker makkelijk maar kon alleen bellen s'morgens na het ontbijt of na het avondeten Ja, ik vind het prima een smep ontmoeting...nu de rest nog
moge! ja, amsterdam zou best te doen zijn, maarreh...ik heb geen idee hoe ik dat zou moeten regelen. Heb geen oppas behlave de opa's en oma's en kan hun natuurlijk niet vertellen met wie ik afspreek! Het moet dan in elk geval op een zaterdag. da's de enige dag dat m'n man vrij is en eventueel zou kunnen oppassen. Ja, ik blijf raar! Ff snapt er volgens mij ook helemaal niks van, want ...eh... hij geeft al een ei...op dag 12! Heeeeeeel apart! Geloof er niks van, maar mocht íe toch gelijk hebben, dan heb ik eindelijk weer eens een korte cyclus! (de kortste die ik ooit gehad heb!) 't is wel een kwestie van uitersten zeg! Heb m'n rare test trouwens nog eens bekeken, maar het witte lijntje is niet meer. @Rainstarr: mochten we zonder jou op de 1000ste pagina terecht komen, dan zal ik je vermelden hoor! Liefs Tezzz
@tezzz, zaterdag lijkt mij prima hoor. Maar waarom kan je niet aan opa en oma vertellen dat je gewoon vriendinnen gaat ontmoeten?
Ja, wat is dat? schaam je je voor ons? A'dam is volgensmij wel lekker neutraal. En een zaterdag is prima.
omdat ik noooooooooooit afspreek met vriendinnen de laatste jaren! En de vriendinnen waar ik eerder mee afsprak kennen ze van naam en gezicht! Dan heb ik een heel leuke dag en kan ik niks vertellen! Maar als het op een zaterdag kan, kan m'n man oppassen hoor! En trouwens....in april ben ik toch al zwanger, dus dan kan ik ze in geuren en kleuren over jullie vertellen
Goedemorgen lieve SMEPpers! @ Julita: jaha! een gezellige SMEP meet! Helemaal goed! En Amsterdam is natuurlijk super! Maar nog wel even lekker genieten hoor daar! Anders moet die meet maar vervroegd bij jou plaatsvinden Geen probleem wat mij betreft! Zou ik echt super gaaf vinden! @ Tezzz: EDIT: ik ging iets toevoegen en toen vergat ik het maar nu was Julita me al voor... Zeg anders dat we van de SM club zijn als SMEP te veel uitleg vraagt Misschien kunnen we er dan meteen een buikenfotoshoot van maken dan... bij 'mij' in de studio Jippie! (en zwanger of niet, een buik hebben we allemaal ) Maar ehhh wanneer gaan bijvoorbeeld Mielenl en Diaantje bevallen? Want dat zal zo rond die tijd zijn of zelfs al eerder! Zowaar vanochtend nog een SMEP gemaakt maar het deed toch pijn?! :x Volgens mij heb ik een op springen staand ei ofzo. Gister had ik wel buikpijn maar vandaag niet meer, dus ik dacht dat ie inmiddels wel gesprongen zou zijn (en dus vandaar nog even een snelle SMEP ). Wonderlijk! En ik droomde vannacht dat ik zwanger was en direct een buikje kreeg en ik was apetrots... Hoop dat dit dan eindelijk een voorspellende droom was! Nou, ik ga ontbijten en aan het werk! liefs
JOEHOE ik vind het echt een gezellig plan! Zullen we de precieze afspraken even per PB enzo gaan doen?
Ja leuk go4baby, foto's in je studio! Kweenie wanneer diaantje en mielenl zijn uitgerekend...maar anders komen ze met beeb, mag ook. (alhoewel ik dan wel heeeeeel erg jaloers zou zijn) @Tezzzz, echtwel dat we dan zwanger zijn!
Mielenl is idd een april mama....en Diaantje eind mei mama YOU GO GIRL!!! (mijn "zwanger maak smep" dee ook erg veel pijn aan me bmm dat weet ik nog heeel goed!....dusssssssss) OOOhhh dat soort dromen vind ik super, je krijgt er ook zo'n lekker geluks gevoel van!...je weet het niet he, sommige dromen uit! 8)