Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    hahaha de SM club! die is goed ja!

Ik denk dat ik nog de moeilijkste candidaat ben om in te plannen...als het maar niet helemaal begin of helemaal einde april is moet het lukken.

2. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Hallo meiden,

Een Smep-meet :confused: leuk! Allemaal zwanger voor die tijd, kunnen we gezellig allemaal aan de roze koeken met ranja! :D

Go4baby; Ik hoop ook dat het een voorspellende droom was! Hopelijk over 2 weekjes...?

Tezzz, wondelijk... je ei op dag 12! Zou wel mooi zijn als je eindelijk eens een vroeg ei zou hebben. Eigenlijk moet je dan ook maar gelijk zwanger zijn nu want wie weet wanneer je volgende ei is en je moet toch ook roze zijn in april... Dan maar gelijk nu!

Hier is ook de eerste officiele SMEP een feit! :D Eindelijk pffff....

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @go4baby: hihi als je mijn buik ziet zou je denken dat ik al een paar maand zwanger was hoor! zeker nou ik sinds oktober 5 kilo ben aangekomen :rolleyes: Ik droom trouwens nog wel eens over posi testen maar heeft nog niet geholpen. Toen ik zwanger was droomde ik wel steeds dat mijn baby was geboren en meteen al kon lopen en praten! Raar he?

@Julita: ja, dan kunnen we lekker baby-shoppen met z'n allen!

@Wieffie: maar nog nooit een ei gehad voor dag 20! leuk, maar geloof er nog niks van hoor! Hopen maar dat het wat wordt inderdaad, want zoals je heel mooi zegt: het is maar afwachten wanneer er weer eentje springt!

4. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ik heb een keer gedroomd dat ik zwanger was en ik ben nog nooit zo blij geweest in een droom!

@tezzz, ja leuk! babyshoppen!

5. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Je heb een pb...ik zou zeggen regelen maar!

6. goedemorgen,
    een meeting jahoeeee wel allemaal zwanger zijn dan he hihihi

rainstarr heb t gelezen :D

gisteren weer gesmept! nu vanavond nog en misschien zelfs morgen nog hahah ach en anders klussen we gewoon de hele maand door, misschien helpt dat een keer hahahaha

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    ach...als je elke dag klust, val je toch ook onder de smep? :)

8. daarom! smeppen is breed gezien he ;)

ben benieuwd wanneer die ovu testen binnenkomen... kan ik daar de volgende ronde es mee beginnen....

9. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ok dames ik ga nu dineren met manlief. Mexicaans, want ik heb een beetje warmbloedig sfeertje nodig. Sorry dat ik het zeg , maar die japanners zijn soms wel een beetje kouwe kikkers...

10. eet smakelijk julita!

11. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Ik las ergens het woord sushi...aaaaargh daar heb ik nu wel zin in haha.

:idea: Marieke, er zitten hier voldoende ovu-test-ervaringsdeskundigen (mooi woord voor galgje) dus als je vragen hebt dan kom maar op! En voorbeelden van net-wel-of-net-niet-positieve testen staan bij ons allemaal in ons albumpje.

:idea: Julita, smakelijk eten!

Ik vind het ook erg leuk om een keer af te spreken. Ik woon zelf in Noord Brabant (bij Den Bosch) maar mijn zusje woont in A'dam dus ik ben wel gewens om een eindje te rijden. Gezellig!

Dadelijk hebben we onze eerste afpsraak bij de vk, spannend. Volgens mij gaan ze verder niks doen, geen echo of hartje luisteren omdat het nog een beetje vroeg is en we een afpsraka hebben bij een dependance (schrijf ik dat goed). Maar het begin is dan gemaakt en dan hoop ik snel een echo te krijgen want ik ben wel benieuwd of er echt iets rondzwemt in mijn penske.

:idea: Go4baby, ik heb dat ook wel eens gehad die pijn, erg vervelend. Dan had ik ook nog eens van die steken en die hielden op een gegeven moment ineens op (einde eisprong?).

:idea: Miepie, hoe gaat het met de ovitesten, is hij al weer wat donkerder?

:idea: Beastie, ben jij nog steeds licht misselijk overdag of valt het wel mee? Bij mij is het een week of twee geleden begonnen en ik vraag me eigenlijk af of het vanaf week 12 weer minder wordt.

:idea: Wieffie, hoe gaat het met jou?

:idea: Rainstarr, we zullen je naam vermelden op de pagina. Maar er is een kans dat ik er niet ben, vermelden jullie dan ook mijn naam?

:idea: Tezz, heb je rond dag 12 ook iets gemerkt (vruchtbaar slijm, stand bmm).

Ik laat straks wel even weten hoe het was bij de vk!

Doei

12. spannend leentje!
    we zullen jou naam ook vermelden op de 1000e pagina!
    ik moet om 2 uur examen doen vandaag dus willen jullie mijn naam dan ook ff vermelden als ik er niet ben? hahahaha

13. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Lekker :D **neem nacho's, neem nacho's neem nacho's!**

Nee hoor, dat is bij mij al weken over. Ik zit wel snel vol, maar eet meerdere kleine maaltijden (lees boterhammen) verspreid over de dag :rolleyes: En savonds een maaltijd die iets kleiner is dan normaal..maar zeker wel groentes... was gister een uitsmijter in de stad ivm reisburo....en die was lekker!!! ;)

Da's je geraden...snel melden hierzo! :D

14. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Ja, dat heb ik ook heel vaak gedroomd! Dat je dan zo'n wonderbaby hebt die gewoon alles al kan... grappig! (maar da's bij mij al weer een tijdje geleden dat ik dat heb gedroomd...)

PS. ik krijg net een e-mail dat ik een pb heb. Maar in mn postvak staat niets... wonderlijk! (mn mailbox was bijna vol, heb wat weg gegooid (had ik al eerder gedaan maar stond er nog steeds in..?) Raar gedoe!

15. ja dat had ik gisteren ook, kreeg ik ook een mail met u heeft een pb.. nou nix te zien hoor hahaha

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @leentje: veel plezier bij de vk! Het ligt er een beetje aan hoe hoog je bm staat of ze al een hartje kunnen horen. Dus misschien heb je wel mazzel! ;) Ik had zondag wel een 'je-kunt-me-aanvegen-dag'. was heel druk geweest de dagen ervoor en was een dweil op zondag! Wel vruchtbaar slijm gehad toen, maar stand van bmm van maandag (dag 12) weet ik niet meer. Had maandag wel nog steeds koppijn en dat was vanaf dinsdag verdwenen! We zullen maar weer afwachten!

Ik hoop vanavond nog ff online te komen, maar weet het niet zeker. Ik geloof dat er voetbal is vanavond, dus de kans is er wel ;)
    Straks gaan we naar een tante van Guido voor een nieuwjaarsborrel :( ZE bedoelt het wel goed hoor, die tante, maar ze is een beetje opdringerig altijd. Ze is erg familie-gericht en van haar eigen familie is Guido haar enige neefje. En haar eigen dochter heeft geen kids, dus ze speelt graag suikertante van de onze! Dus als we Guido's nicht spreken vragen we altijd even of de kids al in de planning zitten ;) Puur eigenbelang :) Vraag me trouwens wel af of het hun wel uberhaupt kan lukken hoor, want hij heeft in het verleden teelbalkanker gehad. Volgens mij is hij nog wel deels vruchtbaar, maar hoe het nou precies zit, dat weet ik niet. Ik weet wel dat ze allebij heel erg carriëre-gericht zijn en dat hij volgens mij nog liever kids wil dan zij! Voor Guido's tante hoop ik wel dat ze nog eens een kindje proberen te maken in elk geval! ;)

Toedels iedereen!

En Tot Laterrrrrr!

Liefs Tezzz

17. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Kan de smep lijst ook op pagina 1000 zetten...staan we er zowiezo er allemaal op ;) :D

18. kijk dat vind ik nog eens een goeie! doe dat maar dan staan we iig allemaal vermeld hihi!

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    en kunnen we de lijst ook makkelijk terugvinden ;)

20. rainstarrr

rainstarrr Niet meer actief

"Juul die roggelt het wal."

Ik ben hier maar weer heeeeeeeeel even om te spieken op welke pag. we zitten... :)
    Ben straks wel weer even terug.
    Ff lunzen!

Deel Deze Pagina