Ja, ik weet dat het allemaal wel langer kan (zal) gaan duren maar omdat ik geen richtlijn heb neem ik nu 28 dagen. Omdat ik temp en ovutesten gebruik zou ik moeten zien wanneer mijn ei springt en dan pas ik mijn NOD wel aan. Maar voor eerst blijf ik optimistisch en ga ik voor een cyclus van 28 dagen En idd ik hoop heel hard dat ie op valentijnsdag positief is maar dat mag natuurlijk ook wel een aantal dagen later
Wij zijn sinds november 2006 bezig dus idd al over een jaar maar ik ben ik oktober ofzo al bij mijn ha geweest omdat ik zulke lange cyclussen heb. En omdat ik in het verleden ook al bij een gyn liep was het misschien makkelijker om een doorverwijzing te krijgen.
Hoi Beastie, Sterkte met maagzuur. Snel aan de witte motor zou ik zeggen! Bedankt dat je me op de lijst hebt gezet! Kijk uit naar je foto's leuk! En werk ze! @Wiefie ik duim voor een valentijns cyclus voor je en dan natuurlijk wel een met baby! Groetjes Elba
Goeiemiddag! Marieke, hoe ging je tentamen? Gehaald? Poeh, meeting... wel eng hoor... misschien vinden wel elkaar in het "echt" helemaal niet aardig . Wieffie, we lopen helemaal gelijk op... hier ook de eerste smep gisteren . Tezzz, wonderlijk... ei op dag 12. Als het dag 12 is :-? Elba, ik heb in november of december de HA gemaild (waren toen pas 10 rondes / 8 of 9 maanden bezig) en hij mailde terug dat we maar langs moesten komen. Heb ik toen nog even laten liggen, maar nu met 10 maanden/12 rondes gaan we volgende week toch de stap maar zetten... Vandaag maar een heel licht streepje, ben dus ws weer gefopt. Ga nu maar gewoon weer uit van ei op dag 13. En ondertussen smeppen we vrolijk door
@ julita ja ik heb me helemaal aan de smep gehouden, inclusief ovu tests dus. het vreemde was dat ik iedere maand daarvoor mijn eisprong op cd 20-21 had (adhv temperatuur stijging ) en die laatste cyclus ineens op cd 17. gelukkig was ik op cd 13 al begonnen met ovu tests dus ik heb m niet gemist Die laatste ronde had ik geen metingen. Meestal meten ze 1 of 2 rondes en als het aanslaat dan krijg je voor een maand of 3 recepten mee. Heb jij je eerste fm al gehad deze ronde? @ beastie lastig he, dat maagzuur! Gelukkig helpt melk voor jou. Bij mij helpt rennie heel goed. maar ik neem het alleen als ik niet kan slapen. Hoort er allemaal bij he! lees ik trouwens iets over een meeting? bij julita thuis?
oooh ik denk ik kom terug en ze zitten al wel aan de 1000 maar neee er is maar 1 pagina bijgekletst hihi examen ging erg goed! heb mn certificaat weer gehaald voor dit jaar net nog even zustertje gespeelt voor mijn moeder, die belde me op dat ze zo ziek was...en aangezien t arme menske alleen zit heb ik maar wat soep en perssinasappeltjes en wat te lezen voor dr gebracht... moet t weekend werken bah! volgend weekend alweer carnaval.. pff tijd gaat hard.. strax nog visite en moet de keet nog opruimen, ga ik dus eerst maar even doen.. en dan weer aan de smep!
Jaha! Die kans is groot dat de magie verbroken wordt... Maar ik denk dat het zo maar heel gezellig kan zijn! Ontvangen en doorgegeven aan Tezzz! @ Tezzz: dus up to you! pb!
Marieke, gefeliciteerd! Go4baby, gaan we dan maar vanuit maar eigenlijk ben ik helemaal niet zo'n geflipte doos als ik hier lijk ... ben gewoon een saaie juf 8)
EGO-berichtje: mijn rare lijf heeft dus zelfs in ronde 13 nog iets nieuws weten te bedenken; gisteren dus een bijna posi-test, vandaag weer een akelig licht streepje.... maar voel eggwhite zelfs lopen en bmm staat enorm hoog en is zacht en open... en temp was vanmorgen wat lager dan afgelopen dagen... snap er niks meer van :-? Waarom blijft dat stomme lijf elke keer van die rare dingen doen?
@ Miepie: Nou, je maakt in elk geval je naam waar! dat lijf van jou.... En ik zou zeggen: gewoon lekker aan de SMEP! Ik heb ook dat ik dagenlang veel eggwhite heb en dat voel ik dan ook we, bleh gevoel, maar ja... beter wel dan helemaal niet!! Laterrrrr
Mag ik ook weer op de lijst? 14-2 NOD (tenminste, als mijn cyclus nu mooi ongeveer 28 dagen blijft!). Dit wordt de 2e ronde SMEP. Hopelijk is het nu raak! Het wachten duurt steeds zo lang!
Haha, da's waar, doe m'n naam eer aan Maar idd, beter wel dan niet . Jij nog een smep kunnen maken vandaag? Hoop zo hard voor je dat het helemaal niet nodig gaat zijn 3 maanden rust in te lassen (of het moet vanwege de misselijkheid zijn )
Neejoh, wordt harstikke gezellig kippe gekakel! En jij bent helemaal niet een suffe juf. Je heb altijd iets beleefd en anders doet je lichaam wel weer raar **grapje** Nou anders ik wel, je heb het wel verdiet...samen met Miep Hierzo een Julita dilemma...mooie echt leeren tas bij de Hema a 55,- euries...oef
He jes, ik zie dat je ook precies gelijk loopt met miepie en mij! we gaan gewoon voor 3x roze! Miepie, misschien wel een heeeeeeeel vroeg ei? Ik zou iig ff aan de smep als ik jou was! Waarom begin je eigenlijk op dag 7 met ovutesten?
Haha, goede vraag... vanwege dat vruchtbare slijm en bmm die gisteren al richting noorden vertrok (en heb eerder mijn ei op dag 10 al gehad, dus maar zekere voor het onzekere genomen... Volgens de gebruiksaanwijzing zou ik zelfs op dag 6 al moeten beginnen vanwege mijn relatief korte cyclus) Beastie, lief. Hoop dat Go4baby en ik in april allebei met een lief net-zwanger-buikje mee gaan doen met de limo en roze koeken
Hihi, tezzz, je topic in de lounge is een erg grappige wending aan het nemen. Discussies over "motor af" (of uit?) "brug open"(of dicht?) "knipperlicht uit" (of aan?)
da's zo lief! Wordt erbijna emo van, nou ja, bijna, een beetje in elk geval! Zou het zo fijn vinden als het nu eens raak zou zijn voor al die hard-core SMEPpers! (en nieuwe natuurlijk ook hoor!) SMEPpers must be pink! Wij gaan weer even lekker door het park wandelen (zo gezellig nu met een hondje!) en dan lekker slapen en hopelijk nog een keer SMEPpen! Had nog wel iets dat leek op vruchtbaar slijm (maar ja, met al die zwemmertjes erdoor enzo kan ik het niet meer heel goed beoordelen ) Truste en SMEP ze allemaal
Morgen dames, Heb heeeel lang geslapen, wat nergens op slaat want ik was helemaal niet moe... Toch een klein dipje op het moment. Erger gemaakt doordat mannetje vertelde dat er weer 2 van onze vriendinnen zwanger zijn... @Beastie, die tas, hij is echt... doen! En ik wel hem in april zien ook! @Miepie, wat raar dat je lichaam weer een nieuwe truuk uit de doos haalt...Gewoon doorsmeppen maar. Ik had trouwens maar alleen die ene dag in het begin van de week vruchtbaar slijm daarna heb ik het nooit meer terug gezien. Ben zelfs heel droog en ik baal er klein beetje van.
net even een ovu testje gedaan: hij is bijna positief! Dus ik denk haast wel morgen vette posi, maar kan ook nog overmorgen zijn.