Jippie! Ei voor Julita! Naar dat dat vruchtbare slijm alweer met de noorderzon vertrokken is :-?... komt dat door de Clomid? O, en goedemorgen allemaal !
het zou kunnen komen door de clomid...maar ik heb van mezelf al niet gek veel hoor. Of eigenlijk wel,maar nooit op de goeie tijd.
lief van je! Ik kan het hier denk ik ook wel bestellen via internet, maar dan is het alweer te laat voor deze ronde dan...
Géén idee nog... weten we warschijnlijk pas in mei ofzo. Moet wel de knoop gaan doorhakken over wat ik met school doe. Heb eigenlijk 4 opties, waarvan er 2 wat minder aantrekkelijk zijn dan andere: - hier blijven en blijven werken (financieel het aantrekkelijkst, maar eigenlijk geen optie ) - meegaan en ontslag nemen en wel weer zien als ik terug kom - meegaan en in maart weer gaan werken - meegaan en er een heel schooljaar tussenuit. Laatste optie is voor school het lekkerst en dan kan ik alsnog een maandje naar de UK voor een cursus die ik graag wil doen, maar is ook de duurste optie . Ik neig zelf naar optie 3, mannetje is voor optie 4...
En vanaf wanneer gaat dit in dan? Ook meteen vanaf mei? Jammer dat je dus niet weet wanneer jullie mini Miepie gaat komen want dat maak ook nog wel een verschil.. Als je er bijvoorbeeld al een heel jaar uitbent en dan moet je er nog 4 maanden uit vanwege baby... Dan gaat het allemaal wel heel lang duren. Het zou fijn zijn als je die cursus kon doen, maar ga jer er dan alleen naartoe? Conclusie van mij: 1st optie, zou ik niet doen...zo alleen. Niet leuk. 2de optie, Zou ik doen! Maar ik ben iemand die graag i het diepe springt. Dan ben je lekker los en dan kan die beeb ook komen wanneer die wil. 3de optie, zou kunnen, maar wat ik al zei...beebje.. 4de optie, wat ik al eerder zei. Dat jaar kan dan ook nog uitgerekt worden, en dan ben je er zo lang uit. Ik zou me ook maar niet al te druk maken wat het beste is voor de school. Ik bedoel, het gaat om jou tenslotte.
Da's waar, dat blijft mijn man ook roepen... We vertrekken per oktober, maar aangezien school pas rond 5 sept weer begint laat ik mijn verlof (of ontslag) iets eerder ingaan. Voordeel van nog wel in dienst zijn en een beebje krijgen is dat ik dan gewoon zwangerschapsverlof heb. Ik geef nu al wel op school aan hoe lang ik wegga, maar onderteken pas een overeenkomst als ik precies weet wanneer we gaan... als ik voor mei zwanger wordt kan ik daar rekening mee houden en deels onbetaald verlof, deels zw.verlof opnemen . MAW, kan ik er een heel jaar uit met maar 6 maanden onbetaald verlof . Ik ga vd week even met onze personeelsconsultente om de tafel zitten....
ingewikkeld allemaal he? Ik ken dit soort dilemma maar al te goed... Op de een of andere manier brengt de tijd met zichzelf vaak de beste oplossing.
Goedemorgen, Gisteren bij de vk geweest. Was een hele vriendelijke vrouw. Normaliter maken ze bij de eerste afspraak een echo maar wij hadden een afspraak in een dependance en daar hadden ze dat apparaat niet dus komende woensdag is de grote dag! Ik ben wel benieuwd of er echt een minimensje aan het zwemmen is. Lijkt met erg raar om dat te zien maar wel erg leuk. Dus nog een paar nachtjes slapen helaas. Ze ging bij mij ook nog niet op zoek naar ene hartje omdat het daar nog te vroeg voor is. Dus we hebben alleen een inleidend gesprek gehad. Waar ik wilde bevallen, of ik borstvoeding wil geven en of we een nekplooimeting wilde doen. We hadden er nog niet echt goed over nagedacht maar ik denk dat ik thuis wil bevallen, wel borstvoeding wil geven (al blijf ik dat wel een apart idee vinden) en we doen geen nekplooimeting. Nou, vandaag is mijn facturendag blegh..... Ik moet heel de boekhouding voor het einde van de maand weer op orde hebben. Ik schuif dat altijd zo ver mogelijk naar achteren maar er is nu geen ontkomen meer aan helaas. Iedereen een fijn weekend!
Heeeej, das apart. Gisteren vertelde ik de vk dat mijn cyclus gemiddeld 30 dagen was en toen werd ik dus alvast twee dagen terug gezet en was ik ineens 9 weken en een dag. En nu kijk ik naar mijn banner omdat ik die dus twee dagen terug moet zetten en nu klopt hij gewoon? Apart?
@ Leentje: Jammer dat je nog geen echo hebt gehad, maar wel fijn dat die meteen woensdag al kan! Succes met de facturen doen! Altijd leuk boekhouding Maar als je het vandaag af hebt heb je morgen lekker een dagje om te genieten! Wij gaan vandaag het huishouden doen (ben bijna klaar met de afwas, even pauze ) en dan morgen in een lekker opgeruimd huis aan het werk... Tussendoor nog even de laatste opengaande kozijnen (eindelijk droog buiten) schilderen en dan komen dinsdag de meubels! JOEHOE! liefs!
middag! @Wieffie: je hebt een pb'tje! alles goed hier? Gister ongelofelijk geschranst bij de tante van Guido. Die heeft altijd van alles veel te veel! (we waren met z'n 6-en incl de kids en ze had 5 kilo nasi, 5 kilo bami, 5 kilo mie, een pan vol witte rijst, soep, 60 poffertjes, appelmoes, gestoofde peertjes, stokbrood, 5 liter ijs en 2 grote puddingen. En dat was alleen tijdens het eten! We hebben ook nog een appelflap gehad, twee koekjes, een nieuwjaarsrolletje, een plak cake, chips en nootjes en blokjes kaas, rolletjes ham en plakjes worst! En dat tussen 16.00 en 21.00 uur savonds! En je durft nog niet eens nee te zeggen, want zelf heeft ze suiker dus mag ze bijna niks en haar man is helemaal niet zo'n eter! Dus kon ook nog een tas vol eten mee naar huis nemen! Echt waar, als de hongerwinter uitbreekt, gaan wij naar haar voorraadkelder toe! ) Anyway, mijn temp vandaag was 36.6. Ff begint alweer te twijfelen hoor! Het leek me ook al erg vroeg. @Leentje: je zal bij je banner je cyclus al wel hebben moeten vermelden toch? Dan rekent íe het meteen al uit. Liefs Tezzz
hallo dames! hoe issie hier? ik kom weer eens buurten. lees heel vaak mee hoor dus dacht plaats maar eens wat. ik heb mn ei deze maand waarschijnlijk eerder gehad, daarna een dag of 5 ligt bloedverlies bij t afvegen(sliertjes) iemand dit wel eens gehad? sindsdien heb ik zo nu en dan een zeurderig gevoel bij mn liezen, weet niet wat dit is. denk dat ik halverwege volgende week ongi moet worden. (weet t niet precies) ennn misschien is mn poezenkind zwanger! ze lag hier in de tuin met een dikke kat bovenop haar! sindsdien is ze ook niet meer hitsig dus wie weet nou ga ff een hapje eten!
@ TEzzz: hihihihi wat een schranspartijtje... zit er helemaal van te schuddebuiken @ Lauwtje: spannend!
@go4baby: mannetje krijgt altijd best wel snel last van z'n darmen is gisteravond toen we thuis kwamen al naar de wc geweest en voor het naar bed gaan weer. En vanmorgen alwéér! Echt waar, die vrouw weet geen maat te houden! Ik zei dat ik niet zo hou van nasi en bami, maar liever witte rijst had. Ik was dus de enige, maar ze mikt wel een heel pak in de pan! oja, er waren óók nog een stuk of tien gehaktballetjes (want stel je toch eens voor dat er niet genoeg te eten zou zijn! ) En in haar voorraadkelder stonden dus o.a. 12 (!) potten augurken, zilveruitjes en amsterdamse uitjes. Niet dat zij ze lusten, maar misschien lusten wij ze wel! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! En het was maar een gewone visite, nog niet eens een verjaardag of zo! We kunnen dus het hele weekend nog eten. En dan al het snoepgoed wat de kids nog hebben gehad niet meegeteld he! Wat ik gister al zei: zij is er zooooooo aan toe om oma te worden! Ze is wel lief hoor, maar extreem! Raar!
hahahaah leuk zo'n tante... Wij zijn bezig met straatversieren hier voor de grote optocht morgen. Dadelijk erwtensoep eten (soort traditie) Gisteren was ik giga naar misselijk en dia... gelukkig voel ik me nu beter nog wel slap dus doe nog maar ff rustig aan want morgen is DE dag dan moet ik fit zijn in de optocht. Ik hoop dat ik mannetje morgevroeg nog ff bij de kladden kan grijpen maar kan niets beloven Lauwetje leuk ene zwanger poezenkind... Wij zijn nog op zoek naar een poezenkind voor onszelf
Lauwtje, spannend! Go4baby, vind het wel een eng idee gewoon ontslag te nemen. Daarnaast zit ik op een heel kleine school vlak bij huis en krijg ik op school heel veel vrijheid dingen te ontwikkelen en word ik door mijn sectiegenootjes als gewoon volwaardig gezien en niet behandeld als de jongste minst ervaren (wat ik op mijn vorige school wel heel erg had)... dus ben een beetje bang dat ik niet weer zo'n baan vind...
ellenk: als t zover is laat ik het horen, als je in de buurt woont kun je dan natuurlijk altijd komen kijken... al weet ik nog niet zeker of er wat in zit, maar dat zien we vanzelf wel.
goedemiddag! zo weer klaar met werken, nu nog teldienst tot 17.00u... hopen dat t rustig blijft! miepie.. das idd een moeilijke beslissing... goed over nadenken dus.. gefeliciteerd met de zwangerschap van t poezenkind (vergeten wie dat ook es weer typte hihi) wij hebben zelf 1 kat en 2 poezen. vind t wel genoeg zo heb net mn ovulatie testen binnen gekregen... omdat ik nu ook rond mn ei zit denk ik dat ik er eentje ga doen vandaag... gewoon eigelijk meer voor de lol en omdat ik es 2 streepjes op een test wil zien hahaha oke wel de verkeerde maar toch t idee! heb net geplast dus zag op de bijsluiter dat ik dan pas om half 6 mag testen... en niet teveel mag drinken.. nou dat moet vol te houden zijn en komt met mn werk ook goed uit ben benieuwd dus wat de test gaat aangeven!