Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    veel plezier met posi testen marieke! Al is het dan op je ovutest ;)

2. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Marieke, hou er om teleurstelling te voorkomen wel rekening mee dat het kan dat ie - als je eitje al net geweest is of vandaag of morgen nog springt - ook best maar een licht 2e streepje kan geven!
    En werk ze nog ;)

3. oke zal ik doen dank u dames :D
    ik denk haast dat ik mn ei gisteren gehad heb of vandaag moet hebben.. maar tis eigelijk ook meer voor de lol deze test hoor haha
    heb er toch 10 dus dan heb ik er nog 9 voor volgende maand...
    gisteren helaas niet gesmept. hadden visite en die gingen pas om 1 uur weg en ik moest vanmorgen werken dus vroeg op.. vandaag dus maar meteen smeppen als vriendlief thuis komt..geen idee hoelaat dat gaat zijn...

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @marieke: tja, niet geschoten is altijd mis he? ;)

5. toch even snel een vraagje over de ovu test: stel dat ik een posi ovu test heb, betekend t dan dat ik ook vandaag mn ei heb of heb ik die dan pas morgen of overmorgen? en waarom eigelijk 4 uur na de laatste keer plassen pas testen? stel dat ik nu over een uur moet.. heb bijna nix gedronken nog dan kan ik dan toch gewoon testen?

6. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Marieke: voor een goede ovu test is voldoende LH nodig. Dat kan te weinig zijn als je vaak plast. Vandaar. maar als je net heel veel hebt gedronken dan zou ik het allemala niet zo streng nemen.
    En stel dat ie nu positief is dan komt je ei binnen 12 tot 48 uur ongeveer. Dus dan kan dat inderdaad vandaag of morgen zijn. Maar ook overmorgen.
    Die ovu test geeft slechts een indicatie. Bij mij komt ie vrijwel direct na de positieve test, bij anderen een dag of twee dagen later. Dat zul je (ik hoop dat dat niet nodig is) na een paar cycli wel merken!

Succes! (wat een lang verhaal geworden!)

7. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ladies...ik ga ook weer aan de smep hier

8. smepse julita :D

dank je go4baby... dan ga ik gewoon es kijken wat de test doet als ik weer moet piesen ...

9. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    dank je Marieke en jij ook en ik ben benieuwd naar wat je testje aangeeft!
    We lopen bijna gelijk! Ik verwacht morgen of overmorgen een posi test!

10. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Tjonge wat moest ik weer veel pagina's doorlezen.
    Bijna zijn we aan pagina 1000.

Miepie spannende tijd hoor, maar denk er goed en rustig over na.

Hier nog steeds nega ovu testen, maar mn temp is wel al gezakt. Net met naar de wc gaan mn bmm gevoeld die zit al aardig hoog en was ook opener als anders. Had vruchtbaar slijm op mn vinger zitten. en toen ik klaar was met plassen kwam er echt zo'n prop/sliert slijm mee. :oops: sorry voor de details. Maar wat kan dat zijn? Volgens berekeningen moet ik morgen/maandag mn ei hebben.

Nog een vraag wat zeggen jullie hiervan: Heb een vriendin die heeft een zoontje die donderdag 2 wordt een dochter van 10 september jl (4 mnd dus) en hoorde gister via een andere vriendin dat ze nu alweer zwanger is van de derde(6 wkn). Is dat niet een beetje snel.

11. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @Nyncke, ik denk dat je gewoon nu vruchtbaar bent en dat je dan morgen een posi testje in handen hebt, of mss overmorgen.
    In ieder geval wel alvast aan de smep denk ik.

Dat van die vriedin...Best snel ja...maar ik weet hier de 'regels' niet zo van. Ze is in ieder geval wel lekker vruchtbaar. Mss was het wel een foutje?

12. zo net dus even mn allereerste ovulatietest gedaan,
    en nu weet ik niet wat t is hahaha
    de teststreep lijkt even gekleurd als de controle streep...maar als je de test anders bekijkt kan die ook wel heel iets lichter zijn...maar t verschil zie je echt bijna niet.. probeerde een foto te maken maar omdat die stripjes zo klein zijn word t erg wazig als ik m inzoem dus zie je alsnog nix helaas...
    strax iig maar klussen...wanneer zouden jullie nou nog een test doen? morgen pas weer?

13. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    nu klussen morgen pas een testje doen, zou ik zeggen....maar dat ben ik...
    dan lopen we dus inderdaad praktisch gelijk!
    ga nu weg!

14. ps heb even bij julita in haar fotoalbum gekeken en de test ziet er uit zoals 26/11 bij haar... is dit goed? haha sorry dat ik misschien dom overkom maar is mn eerste keer

heb de wazige fotos van mn testje in mn album staan...

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @marieke: da's behoorlijk positief! zoals julita zegt: vandaag klussen en morgen weer testen. dan is ie of nog duidelijker of veel lichter waarschijnlijk!

Dames, Prettige avond!

Tot morgen!

Liefs Tezzz

16. heb mn vriend al voorbereid dat we vandaag en morgen toch echt nog weer moeten klussen, die jongen weet niet wat m overkomt! hahaha
    k zal morgenmiddag weer een testje doen, want zag dat je t niet met ochtendurine mag doen...kijken wat t dan is :D

fijne avond tezz en iedereen! tot morgen!

17. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Hallo lieve meiden,

Hier nog ff een kort berichtje van mij...

Marieke, gefeliciteerd met je eerste ovutest en dan is ook gelijk positief! Veel smepplezier!

Ik heb vandaag een hele drukke dag gehad en ik ga morgen op de pb reageren. Ik ga vanavond rust houden omdat ik erg veel last heb van mijn darmen. Ik voel me er helemaal door van slag, bah :(

18. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    He verdorie Wieffie: heel snel beterschap!

Fijne avond allemaal! (ik ga ervan uit dat we geen feestje hebbenm vanavond goed? ;))

19. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    He, bah, wieffie...je kan er ook zo ontregelt van raken van rommel darmen.. :( rustig aan jij ;)

Julita, Marieke..hup aan de Smepperdepep! :D :D

Go4baby...ff gebruikmaken van je voorjaars schoonmaak...straks lekker van genieten...in eigenhuis en kantoor! :D Helemaal goed... **emo worden is goed, kan je wennen aan straks!**

Jah, julita je heb nog gelijk over die tas...maar ja hoop centen en het is een schouder tas....maar eigenlijk wil ik het liefst eentje die ik schuin kan dragen.

Nou even ego... ;) WAT EEN NACHT! We weren om 3.55 gebeld..ik sta op (slaap een stuk lichter sinds een beeb in de maak is) natuurlijk te laat bij de telefoon...maar nummermelding...Mark's werk :( Meteen erna een sms via marks werk telefoon. Nou ik trug naar bed, klaar wakker. mark verteld van de bellers...maar van het een het ander..FUN SMEP :D (da's lang geleden midden in de nacht!) Mark daarna zitten bellen en samen nog lekker geslapen. Gedroomt dat de frummel er al was..zoo leuk...en spontaan kwam ook de poes thuis die we sinds begin juni missen :confused: ...ik was zooooo gelukkig en blij :D Helemaal goed..
    En vanmorgen nog maar een smep er tegen aangegooit! :D 8)
    En daarna belde z'n werk weer.. :(

Vandaag geprobeerd iets van treinen te boeken..niet willen lukken..MIEP HELLLUP! :rolleyes: :oops: **einde ego bericht!** ;)

20. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, Beastie, heb je terug gepb't ;).
    Fijn dat het poezebeest weer terecht is (verwacht je volgens mij toch niet meer na zo lang :confused: ?)

Lekker uit eten geweest vanavond, uitgebreid gehad over volgend jaar... mannetje gaat er geloof ik een beetje vanuit dat ik dan ergens ga bevallen :).. maar wil daar zelf eigenlijk maar geen rekening mee houden. Ga vd week op school kijken wat er te onderhandelen valt (voor hun namelijk veel makkelijker als ik er een heel jaar uitga ivm vervanging ;)) en dan zien we wel weer verder...

Deel Deze Pagina