hahaha jaaa sorry ik ben echt net wakker en heb me idd verteld wel komisch want zat t net even uit te rekenen en ik ben dan uitgeteld op 16 oktober.. das mn eigen verjaardag! mooier kado kan je je toch niet wensen he hihi
Hier ook smep ochtend geweest met afbak broodjes en daarna idd ook stevig aan de poets... Zukken we anders die 1000 bewaren voor morgen ochtend? Buik is snel gegaan volgens Mark..zal kijken of we vanavond nog ergens een plaatje kunnen schieten!
Goeiemiddag! Zijn we nou allemaal in de vruchtbare dagen? Niet te geloven! Mijn temp vanmorgen was weer 36.8. Ff geeft opnieuw mijn ei op dag 12! Dat zou wat zijn als we allemaal zouden bevallen in oktober! Nog net op tijd! Mijn dochter is van 3 oktober en daar zou ik dan ook net langs gaan (wel heel fijn) EN het is nog net lang genoeg voor sinterklaas is mijn ervaring! Hebben ze nog net een maandje om te verzinnen wat ze nog meer wilden hebben voor hun verjaardag maar niet gekregen hebben @beastie: wat ongelofelijk fijn dat het poezebeest weer terug is! Hier heb ik per ongeluk iets heel stoms gedaan! Ik kwam er gisteravond om iets voor twaalven achter dat de brokjes op zijn! Dus de poesies de allerlaatsten gegeven. Heb tot en met morgen nou alleen nog maar twee kleine maaltijdzakjes vleesjes. Da's dus niet genoeg voor 2 uit de kluiten gewassen stoere katten! Stom he! Was er van overtuigd dat er nog brokjes waren, maar had dus tijdens de 'grote schoonmaak' van vorige week tussen de bedrijven door ook even de megazak leeggemaakt (wij halen altijd de brokjes in zakken van 10 kilo tegelijk). Nou dus maar hopen dat m'n buuv zo thuis komt en nog wat brokjes over heeft voor de jongens... Ik heb al 7 jaar zelf katten en dit is me nog nooit gebeurd! Ik schaam me diep! verder nog nieuws? Ehm...we hebben gister nog lekker gesmept! We waren niet de enige lees ik? Liefs Tezzz
Goedenmorgen meiden, Nog steeds geen 1000.... ach ja vergeet ff dat het weekend is... Ook hier al vruchtbaar slijm gevonden Voor mijn gevoel klopt het niet maar dat zal wel door die lange cyclussen komen ofzo... Hopelijk deze week ook mijn ei! Lang leve de clomid! Jeetje, we gaan gewoon idd voor een babyboom zorgen! Allemaal zitten we zo'n beetje tegelijk op de wachtbank... Ik heb wel eens gehoord dat vrouwen hun ongi op elkaar afstemmen wanneer ze bij elkaar in huis wonen (wat overigens klopt kan ik zeggen uit ervaring met 2 zusjes) maar dat dat ook werkt wanneer je samen gaat forumen is nieuw voor me Hahahaha...
Hahah, Tezzz, Beastie had dat alleen maar gedroomd! (hoop dat de droom nog uit gaat komen...) Beastie, na-aper Heb ook een ochtendsmep, afbakbroodje gehad en daarna hard aan de poets gegaan. Hele huis is weer lekker schoon (ok, niet helemaal, badkamer moet nog), ga nu eerst even peace'n op een stickie (ga jij vast niet ook doen )en douchen. Tot straks!
okee...het ge-etter van mijn kat is begonnen... dat doet íe altijd als er geen brokjes zijn...hij ligt nu bovenop de muis! De computermuis dus. Ik heb inmiddels de afbakbroodjes ook op (goh, zou het zondag zijn?) en de was gevouwen. Ik ga me nu dus aankleden en naar de buuv! @Wieffie: daar zat ik ook al aan te denken! grappig he! Of zou het door die volle maan komen van vorige week? (Of Uri Geller! hihihihihihihihihi!) muis valt... MICKEY! Oh, en even over 'de meeting': ik kan helaas niet op zondagen! Dan hebben we de winkel open (en daar moet ik savonds altijd ff heen) EN heb ik dus geen oppas! En geloof mij maar, hoe lief en schattig mijn kids ook zijn, (-muis valt nu al voor de tweede keer -) je wilt ze er echt niet de hele dag bij hebben hoor! Dan worden ze moe en gaan ze zeuren enzo. Idd erg lastig dat je maar 1 persoon tegelijk kan pb-en! Dan maar zo!
@Leentje, je hebt een PB! Alle anderen heb ik ook terug ge pb't... Maar er staan er nog een aantal in mijn wachtrij...
JA! goed plan! MAAR NIET VOOR 10 uur graag @ TEzzz en wieffie en de rest: zondag inderdaad niet! @ allen mega SMEP dozen! waar zo'n feestje en meeting wel niet goed voor is.. iedereen zet zn beste beentje voor edit: krijg ik weer een pop-up dat er nieuw pb is... is er weer niets... gaat lekker!
ja, het is meteen een stuk drukker hier in het weekend he! Als we zo doorgaan redden we het niet tot morgenochtend hoor! Ik vind het trouwens niet zo erg dat iedereen er nu wél is, want anders zit ik op zondag middag meestal in m'n uppie! ik krijg gewoon geen pop-ups. heb ik geblokkeerd.
Middag! Kids zijn er nog niet, dus kom nog even buurten voor de drukte begint . Wieffie, vroeg ei door de clomid zou wel fijn zijn... zou voor de zekerheid zeker aan de klus gaan !
@Miepie: alles al klaar staan voor de kids? Goed uitgeslapen? kunnen ze wel samen in het bedje slapen? magnetron klaar? biscuitjes ook? (en de pleisters? ) mannetje er ook klaar voor? Succes!
Haha, bedje 1 staat klaar, en mijn vriendin neemt zelf ook een bedje mee. Alle kleine prulletjes zijn op veilige hoogte gezet. Zijn alleen een aantal dingen die ik pas gisteravond/vanochtend bedacht... wij hebben geen washandjes (gebruiken we zelf nooit)... geen kinderstoel, had ik best ergens kunnen lenen.... Maar de liga's, appelsap, smeerkaas en melk staan klaar
hahaha wij hadden ook afbak broodjes, alleen kwamen we erachter dat deze al enige dagen over datum zijn en ze ons al bijna tegmoet liepen... zijn dus maar even naar t tankstation gereden om verse duitse broodjes te halen (jaja dat doen ze in de achterhoek hihi)..dus zaten net heerlijke verse broodjes en croisantjes te nuttigen.. probeerde net vriendlief nog even te verleiden voor een after smep...want denk dat mn ei nu nog wel goed is haha maar helaas.. vanavond zegt ie.. dus vanavond na mn werk maar after smeppen.. lijkt me wel leuk om strax met zn alle te kunnen verhuizen naar de oktober mama's en dan gaan de dames die al zwanger zijn maar gewoon mee hahahaha
@Miepie: buggy's werken ook goed als kinderstoel hoor! En je vriendin zal zelf wel wat spuugdoekjes meenemen of slabbertjes. Die werken ook prima als washandje (gebeurt hier ook nog wel 'ns ). Houden ze wel van appelsap? Mijn dochter vind het wel lekker maar raakt er altijd gelijk van aan de diarree en m'n zoontje lust het niet! Toen ze nog zo jong waren gaf ik ze meestal roosvicee. En pap, want gewone melk lustten ze ook al niet! Ja, rare kids heb ik he? Tegenwoordig doen we gewoon melk met nesquick (heb je nu ook in bananensmaak en aardbeiensmaak). Krijgen ze tenminste nog iets van melk binnen!
Nog gefeliciteerd marieke! En wat heb je gekregen? (een ei! ) En nou niet meer schrijven hoor! Anders mis ik morgen het feestje ook nog!
hihi dank je tezz heb gisteren idd mn ei gekregen .... toch een leuk kadootje haha ik zal nu niet meer schrijven.. moet vanavond werken dus als ik thuis kom dan wacht ik t wel af of er een dubbel feestje komt!