ff een kort berichtje dan... super dat je ei er ook al is Marieke! nu nog even smep, ben benieuwd hoe het er allemaal uitziet bij de gyn morgenochtend! Ik geef wel een verslag. Iedereen een fijne zondag middag nog!
@Julita: veel succes bij de gyn! Ik hoop dat het deze maand raak is! @Marieke: nee, dat mocht niet meer! Owwwwwwwww nou doe ik het zelf ook! moeilijk hoor, niet praten!
ik heb de badkamer ook overgeslagen ... Wc heeft ultra veel aandacht gehad want ik heb vanaag de laatste moeders v moeders fles gevuld...weg met die flessen (best wel een opgaaf..moet ze zelf ophalen en wegbrengen...) Heb nog wel ovu testen..dussssss kan nog wel even peacen Suc6 straks met die kids ...wat zal jij slapen vannacht..of niet! Oja tezzzz....je kan toch wel een zakje kopen bij de benzinepomp : Of verkoopt die bij jullie alleen maar benzine en diesel?
hey dames nog even een vraagje over die ovu testen he.. gisteren was die toch echt positief toen ik na 10 minuten keek, t test lijntje was net zo donker als t controle lijntje.. vandaag was de test lichter dus negatief. maar nu keek ik net nog even naar die van gisteren en nu is t lijntje vervaagd.. en dus een stuk lichter als de controlestreep... klopt dat? dat ie na verloop van tijd vervaagd of was die dan toch niet positief? die van gister staat dus in mn album, wel beetje wazig maar opzich duidelijk te zien dat ie net zo donker is...
Mn zussie heeft net 't hondje opgehaald Raar hoe snel 't went en hoe gezellig het is! Kunnen we morgen ochtend weer 'ns een ochtend SMEP maken anders was mannetje al aan de wandel met de hond... Dus NIET TE VROEG FEESTEN LIEVERDS! Truste allemaal en SMEP ze
Ben ik sinds gister weggeweest. Verjaardagsfeestje van oma die 85 werd. Kom ik terug zijn we nog niet op de 1000. Zo te lezen ook niet veel gebeurd. Hier begin ik eindelijk wat steekjes rond mn eierstokken te voelen maar de ovutest zijn nog steeds nega. Maar nu een vraag kan je een eisprong hebben en nega ovutesten hebben?
navond! @go4baby: aaaaaah wat jammer voor je dat hondje weg is! Misschien dan toch maar zelf eens een hondje gaan zoeken? Een kleintje misschien? @Marieke: wat binnen de tijd er staat, telt hoor! Denk dat je echt (het einde van) je lh-piek te pakken had gister. Nou hopen dat het succes heeft! @beastie: buuv had gelukkig net gisteren wél oops brokjes gehaald voor de katten, dus mijn katten zijn weer helemaal blij! Hebben ze nog een ander smaakje ook! Hier bij de benzinepompen heb je trouwens vooral benzine en misschien een paar snoepjes en chips enzo. Kleine stad, kleine benzinepompen. Je woont hier wel prachtig hoor, maar wat winkels betreft is het hier zwaar knudde! En de enige winkel die hier op zondag open is, is dus die van ons. En wij verkopen dus heeeeeeeeel veeeeeeel, maar geen kattenbrokjes! Ik hoop trouwens dat ik het feestje morgen niet mis. Grote kans dat ik pas tussen de middag online kan komen. Hebben jullie nou ook het gevoel dat dat al bijna net zo spannend begint te worden als wachten op je nod? Geeft ons in elk geval wel wat te doen tot NOD he! Heb ik nog meer te vertellen? Ehm...ik probeer nou dus alles wat ik kwijt wil in 1 berichtje te plaatsen om berichtjes te 'sparen'... . Maar heb dus niks meer. DUS Slaap lekker allemaal! En smepse! Liefs Tezzz Edit: @ leentje: heb pbtje gelezen! @ Marieke: wil je nog ff bij je pb zetten dat ik alleen op de zaterdagen kan?
Nou, van mij ook een kort berichtje zodat we morgenochtend pas aan de 1000 zitten. @Marieke ik heb je gepb't. @Iedereen die afbakbroodjes heeft gegeten: lekker hoor. Ik moest vanochtend snel eten want ik moest volleyen. Helaas geen afbakbroodjes voor mij dus. Na de wedstrijd was ik kapot dus ben ik wat uurtjes gaan slapen. Dus ook geen schoonmaak helaas. En de boekhouding is ook helemaal mislukt. Ik was gisteren misselijk en moe dus heb lekker lang in bed gelegen. Dat is normaal niks voor mij, maar vond het nu wel even lekker. Dus deze week moet alles afzijn blegh... Iedereen nog een fijn avondje, en SMEP ze bijna iedereen . Doei! EDIT: mijn banner blijft volgens mij hangen. Ik vond het al gek dat hij ineens 2 dagen terug was gesprongen maar het is nog steeds niet veranderd. Morgen nog maar eens kijken.
Hey meiden Hoe gaat het verders met jullie Ook al druk aan het smeppen ik zit op cyclusdag 8 alweer dus vanaaf nog smeppen Morgenvroeg weer naar het ziekenhuis krijg ik een echo hoe groot me eitje is geworden Denk zelf aan me rechterkant omdat die het meest pijn is Ik was 20 jan ongi geworden heb de assistente gebeld of het kon dat je 10 dagen na de iui ongi kon worden En dat kan was er zelf verbaasd over Tempen doe ik niet meer alleen met ovu testen en smeppen Liefs Tijgertje23
@ go4baby, aaah das idd dan weer stil in huis he als zon beesie weer weg is! miss idd een idee om er zelf een te nemen? @nyncke nog gefeliciteerd met je oma! @tezzz gelukkig dat je katten toch wat te eten hadden haha anders werd t een onrustig nachtje voor je denk ik hihi ik las eerst t mailtje en die heb ik doorgestuurd, daarna zag ik pas wat jij er neer had gezet over de zaterdagen dus sorry heb ik er niet instaan! mailtje is nu naar ellenk! @ellenk, je hebt een PB! @leentje, lekker rustig aan doen! goed naar je lichaam luisteren dus @tijgertje suc6 met je echo morgen, hopelijk groeit je eitje goed!
Dankje marieke. Tijger succes morgen Maar wie heeft er antwoord op mn vraag: kan je een eisprong hebben en nega ovutesten hebben?
@Nyncke: ja maar we mogen eigenlijk niet meer praten! Rainstarr moet eerst weer aanwezig zijn en Miepie en go4baby en... iedereen! Maar om je antwoord te geven: ja, je kunt best een ei hebben zonder dat je ovutest dat aangeeft. Soms heb je gewoon een hele korte lh-piek die net tussen twee tests in valt. Er zijn er wel meer zwanger geworden zonder posi ovutest hoor! (was leentje er niet 1?) En nou ga ik naar bed! Trusten! Liefs Tezzz
Ben ik nog even snel! Nyncke, kan zoals Tezzz al zei idd wel, maar meestal heb je dan toch ook wel ergens een test met een heel duidelijke 2e streep. Je LH-piek kan iets aan de korte kant zijn, waardoor je met 1x per 24 uur testen net de piek mist. Aan de andere kant; ik heb ook al 2 dagen het gevoel dat mijn eitje op springen staat, en dat zal nog wel een dag of 2/3 duren... Tezzz, fijn dat je poezen weer te eten hebben. Typt een stuk makkelijker zonder poes op je muis Tijgertje, succes morgen! Leentje; Uri Geller? Go4baby, als je het te rustig vindt... mag best een dagje hier komen helpen hoor Beastie, nog op een stickie gepeace'd? Denk wel dat jouw middag er wat anders uitzag dan die van mij Moeder van de meiden kreeg flinke diarree vanmiddag en de jongste lijkt ook last te hebben van haar buikje ... Mams is net lijkbleek vertrokken, kleintjes liggen (eindelijk) rustig te slapen en mannetje ligt al een paar uur op 1 oor... en slaapt door alles heel . Ik ga zo ook niet te laat mijn mandje in, morgen weer een drukke dag.
welterusten dames en vermeld morgen even mijn naam op de 1000e pagina! ik moet namelijk tot 11 uur werken en denk dat de 1000e pagina dan wel bereikt is aangezien we nu al op 999 zitten hihi dus een fijn feesie en bewaar een stukje taart voor me als ik tussen de middag online kom!
Goedemorgen ! We zijn al bijna op de 1000... Mijn follikel was wel 24 mm. vanmorgen dus die staat echt op springen, vanavond of mss morgen volgens gyn. hij heeft ook bloed afgenomen om lh te meten. Ik moet morgenochtend weer terug voor een samenlevingstest. We gaan dus vanavond weer smeppen, mannetje is een beetje bezorgd want dit word dan al de 4 keer achter elkaar aan, en hij vraagt zich af of er nog wat bruikbaars tussen zit.... @beastie, heb je die tas uiteindelijk gekocht?
Goedenmorgen meiden, Ik zal ook ff helpen richting de 1000 Julita, fijn om te weten dat je ei op springen gaat. Ik blijf het toch wel een beetje vreemd vinden dat ik geen fm krijg ondanks mijn 1e ronde clomid... Nou ja, ik ben benieuwd of je nu ook een positieve ovutest krijgt... Verder ben ik de hele nacht al misselijk.. bah, ik heb geen oog dicht gedaan en nu is het al weer bijna 07.00 uur. Ik ga vast het feestje missen
goeiemorgen! Even heel snel, kwam even spieken of we al aan de 1000 zitten... Gelukkig maar 1x wakker geweest vannacht, meiden gedragen zich voorbeeldig Julita, fijn dat je ei er bijna is!
goeiemorgen meiden! Wauw, ook ik ben nog op tijd voor het 1000 pagina feestje! Dat wordt straks dringen wie er op mag @ Beastie lekker he, die laatste flessen wegbrengen.....(lijkt nu alweer een eeuwigheid geleden voor mij)