dan is er vast een probleem met de site die jullie banner geeft... durf bijna niks meer te schrijven, de spanning stijgt. Ik vraag me af of ik mijn ei ga voelen omdat de follikel zo'n joekel is deze keer...
Moge damesss, Nou eindelijk weer eens de puf gevonden om op de fiet te werk te gaan da's alweer 2 weken geleden.. @Miepie...nee geen stokkie gepeace'd...die laatste neem ik wel mee naar de meeting...voor een liefhebber 8) Verder zag de dag er idd heeeeeeeeeel anders uit..iets met behang, schuren en plamuren @Julita.neee, geen tas gekocht. Vind het wel wat centen....wacht wel tot ik a. me niet meer kan inhouden of b. in de uitverkoop is @Leentje...helemaal vergeten maare goed dat je voor BV gaat. En waarom vind je dat raar? Je lichaam hersteld wel sneller van de zwangerschap (lees vet verbranding) en je heb minder kans op borstkanker. Laat staan wat he voor je beebje doet! @ Mielenl...yesss, vanavond laatste flessen weg! scheelt weer in de wc 8) @Go4baby..WAKKER WORDEN! we zijn bijna op 1000! @iedereen knuffels! ...ook speciaall voor SC!! **Super Cynthia** Oja gister heeft Mark volgens mij het hartje online gezet...www.skoltiez.nl => via de beschuitjes (mielenl...)
Hebben ze de mazzel dat ze weeer een nieuwe banner mogen uitzoeken Goed joh, zo'n joekel van een ei! \/ Grappig hoor dat je weet dat ie zo flink is!
Banners zullen vanzelf wel weer gaan lopen . Hier even rust, de oudste gaf aan even naar bed te willen shock en de jongste zit heerlijk in haar wippertje met haar tenen te spelen . Julita, idd een superei! Meestal zijn ze rond de 20 mm als ze springen, toch? Beastie, lief van Mark . Ga gelijk even luisteren...
@Miepie, normaal is dat zo, maar als je aan de clomid bent dan springen ze pas als ze groter zijn 22 -24mm. (heeft gyn verteld)
Maar goed dat je begonnen bent met 50 mg Clomid...ander was het ei met 100mg mischien wel 48mm hahahahha Nou dan heb je wel ei kramp! pfff
Haha is dit dan het laatste 999 berichtje? \ Julita succes en nog een keer goed smeppen hoor. NOu iedereen feest ze met pagina1000. ik ga werken
SMEPpers van s(m)eptember: Mielenl \/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) It's a surprise Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP) It's a girl!! WishfulDreaming \/ (ronde 5, 1x SMEP) It's a boy Pebbels \/ (ronde 8, 1x SMEP) It's a surprise Fiona23, \/ (ronde 2, 1x SMEP) It's a girl!! 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger * MOAS => Mother of all smeppers! ****************************************************************************************** SMEPpers van oktober: Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP) Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP) It's a girl!! Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP) It's a girl!! Erannick \/ (ronde 13, 1x SMEP) Mijntje, \/ (ronde 5, 1x SMEP) Ger78 \/ (ronde 2, 1x SMEP) Nin0 \/ (ronde ?, 1x SMEP) It's a surprise Daantje86 \/ (ronde 10, 1x SMEP) 37 SMEP - kandidaten 26 Ongi.... 10 Zwanger.... 2 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 2 mk ****************************************************************************************** SMEPpers van november: Beastie \/ (ronde 6, 3x SMEP) It's a surprise Liesje76 \/ (ronde 4, 1x SMEP) It's a surprise Pas getrouwd \/ (ronde 3, 1x SMEP) Silla \/ (ronde 21, 2x SMEP) Heidi77 \/ (ronde 4, 2x SMEP) Jeldou \/ (ronde 6, 1x SMEP) Diddl9 \/ (ronde ? 1x SMEP) 31 SMEP - kandidaten 23 Ongi.... 7 Zwanger.... 22.58% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van december: CynthiaB \/ (ronde 6, 3x SMEP) It's a surprise Linda78 \/ (ronde 9, 1x SMEP) Leentje79 \/ (ronde 10, 4x SMEP) 20 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 3 Zwanger.... ...15% zwanger ****************************************************************************************** Smeppers in Januari 2008: SMEPpers van Januari: 1. Lauwtje, ronde 6, NOD 1 jan 2008 2. Shedevil \/ (ronde 20, 3 x omgekeerde smep) 3. Klavertje44 \/ (ronde 9, 2 x smep) 4. Nyncke, ronde 4, NOD 6 jan 5. Go4baby, ronde 6, NOD 7 jan 6. Julita, ronde 11, NOD 7 jan 7. Marieke1610, ronde 13, NOD 8 jan 8. Tezzz, ronde 5, NOD 12 jan 9. Ellenk, ronde 3, NOD 15 jan 10. Miepie80, ronde 12, NOD 17 jan 11. Wendy1983, ronde ?, NOD 17 jan 12. Nynke1980, ronde 6, NOD 18 jan 13. Wieffie, ronde 8, NOD 18 jan 14. Flo1975 \/ (ronde 5, 1 x smep) 15. Sookie, ronde ?, NOD 19 jan 16. Jikke27, ronde 6, NOD 20 jan 17. Mouse, ronde 8, Nod 26 jan 18. Elba, ronde 8, NOD 26 jan 19. Tijgertje23, ronde ?, NOD 27 jan 20. Jes1, ronde 5, NOD 28 jan 21. Mupkuh, ronde 6, NOD 30 jan 22. Tigger84, ronde 9, NOD 31 jan 22 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 3 Zwanger.... 0 Negatieve test... 0 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Februari: 1. Zico, ronde te veel, NOD 1 feb 2. Imke, ronde 2, NOD 2 feb 3. Marieke1610, ronde 14, NOD 8 feb 4. Go4baby, ronde 7, NOD 9 feb 5. Nynke1980, ronde 7, NOD 10 feb 6. Ellenk, ronde 4, NOD 11 feb 7. Miepie80, ronde 13, NOD 13 feb 8. Wieffie, ronde 9, NOD 14 feb 9. Wannabemommie, ronde ?, NOD 15 feb 10. Hanne9, ronde 6, NOD 15 feb 11. Rainstarrr, ronde 13, NOD 19 feb 12. Elba, ronde 9, NOD 20 feb 13. Jes1, ronde 6, NOD 24 feb 14. Tezzz, ronde 7, NOD 29 feb 14 SMEP - kandidaten 0 Ongi.... 0 Zwanger.... 0 Negatieve test... 0 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger ****************************************************************************************** Iedereen is vermeld! Met ZEEEEEEEEER SPECIALE VERMELDING: RAINSTARRR \/
1000 knaller! EDIT: dit is het: (op verzoek van Beastie!!!) Millennium chandelier The chandelier is made of 1000 exploded Party Poppers collected ( on 01.01.00 ) after the Millennium celebrations in London. Each Popper is suspended on a line from a platform above. The sculptural shape sways and moves like an organic form when hit by a breeze of air. Although this original light is a ' one off ' piece due to the narrative it will be recreated using new party poppers. I will be making an edition of 20. Goedemorgen allemaal! Iedereen GEFELICITEERD met de 1000ste pagina!!!! Hoop dat iedereen aan bod komt! Dat zou gezellig zijn!
Jippie! Ik ben er ook nog even bij om het feest te vieren! (wel een plekkie vrijhouden voor Rainstarrr!)
happy 1000! Edit; moest natuurlijk wel eerst mijn plekje wegkapen! Dan kan ik nu uitgebreid feest vieren en weer rustig slapen!
Yes, jij er ook bij Jes, je staat er op hoor, sorry! Go4baby...in bed geplast? Je bent zo vroeg wakker! Wat voor'n lamp/kroonluchter is dat? 8) Miep, stond het hartje op de site? (ik kan namelijk niet op die pagina vanaf hier...) Maar weet dat Mark er mee bezig was, weet alleen niet op ie het definitief op de site heeft gezet...
@Beastie Ja dankzij miepie! Die heeft me geheime inlichtingen gegeven over de nadering van de 1000! =D>