Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @rainstarr, wat een schatje is jincx zeg!

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    zijn er nog meer waar we op moeten wachten of mag ik weer kletsen nou?

Had gisteravond heel veel buikpijn (het voelde alsof er een zenuw bekneld zat in m'n bm? iemand wel eens zoiets gehad?) en vanmorgen was mijn temp slechts 36.2! ff is m'n ei weer kwijt, maar het zou me niks verbazen als ik 'm gisteren had. Afwachten en hopen maar weer dus!

Wat is het heerlijk om op 1000 te klikken! Jammer dat íe bijna weer voorbij is!

@Julita: wat een groot ei! Die kunnen de zaadjes toch bijna niet missen lijkt me! Smepperdesmepperdesmep!

En nou moet ik aan het werk. Eerste weekje school van m'n zoontje lekker kalm aan gedaan, maar nu moet er toch eens wat gebeuren!

Tot later!

Liefs Tezzz

3. rainstarrr

rainstarrr Niet meer actief

Awww thnx!
    Ja, hijs echt super cute!
    Mag hem 6 februari ophalen.. kan echt niet wachten..
    Denk dat ik toch de fokker maar even ga bellen dat ik em dinsdag avond al wel kan ophalen.. :D

4. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Beastie, hij is goed te horen. Wat een gaaf geluid :)!
    Tezzz, werk ze ;) Ben benieuwd of het idd je ei was...
    Rainstarrr, graag gedaan :)... konden het toch niet laten gebeuren dat je het feestje weer zou missen ;)

Begin hier bijna te denken dat ik iets fout doe... beide meiden liggen te slapen, ik verveel me (had me ingesteld op niks kunnen doen vandaag, zat er volgens hun moeder écht niet in). Diksap en lange vinger/broodkorstje ligt al klaar voor als ze zo wakker worden.

5. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    maar miepie, dat komt toch omdat ze niet lekker zijn? Jij word echt een super moeder hoor, daar is geen twijfelen aan.
    @Tezzz, ik hoop echt dat je een keer je ei hebt nu... Dan kan je ook weer een beetje gaan aftellen enzo.
    @rainstarrr, ja joh, vraag gewoon of ie niet al wat eerder mag komen, zou ik ook doen

6. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    :cry: Zit ik maar te wachten op plaatjes van lekkere taarten, champagne ontbijtjes, slingers en feesthoedjes....

Heb ik met moeite een heuze party popper 1000 knaller op de kop kunnen tikken voor het luttele bedrag van 787,500 YEN tax incl. (Julita: hoeveel in € is dat?) zitten jullie te ouwe wijven... ;)
    Stelletje mutsen! Het is toch geen maandagochtend! Het was toch party time ;)

@ Miepie: :confused: ben je zo slaap verwekkend ;) :) Ach, geniet je even van een moment rust. Hoe laat, ehh vroeg waren ze dan al wakker?

7. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hihi, gaat wel goed hoor ;). De jongste gaat altijd even naar bed rond deze tijd en de oudste is gisteravond wakker gehouden door haar zusje, zal dus wat slaap moeten inhalen. Ik hoor haar inmiddels wel weer bewegen in haar bedje, dus ga haar er maar uit halen.

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Miepie: hihi zal je net zien! Misschien moeten ze wel even bijkomen van hun moeder ;) Mijn nichtjes waren ook altijd de rust zelve als ze hier kwamen. Mijn zus was altijd zelf zo druk dat ze echt even op adem kwamen bij mij! óf ze worden natuurlijk zometeen tegelijk wakker en willen twee compleet verschillende dingen. Dan ben je in 1 keer dubbeldruk! Geniet er in elk geval maar van zo lang het duurt! ;)

zo. Thee is op. En dan nu...aan het werk!

9. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Go4baby, half zeven waren ze wakker... ik sta zelf altijd om 6 uur op, dus heb nog even rustig kunnen douchen ;).

En ik heb een mooi "feest" bijgedragen aan pagina 1000! :-? (maar je hebt helemaal gelijk, feestje op maandagochtend is het toch niet helemaal...)

10. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @go4baby, een eurotje of 5000

11. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Julita: ja, zou wel heeel fijn zijn als ik nou eindelijk eens m'n ei echt had! We smeppen ons suf, maar zonder eitje schiet het natuurlijk niet op he!

12. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    aan het werk jij :eek: :x ;) ;) ;)

13. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Je heb het eigenlijk heeeel relaxed..ipv achter ze aan hollen ;) Da's mooi! :D

[​IMG] en slingers voor go4baby!! :D

14. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    jaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh!

GEFELICITEERD MET DE 1000 PAGINA'S!
    joehoeee partytime! :D

15. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    goedemorgen!

ik heb vanmorgen getest, hartstikke negatief natuurlijk... stom he! : ( kweet ook niet precies wanneer ik ongi moet worden...
    maarja heb nog steeds last van zeurderig gevoel bij mn liezen (vooral links)
    mn buik is gevoelig, maakte zaterdag een of andere beweging en had t gevoel dat mn ingewanden geplet waren.. bleeeehhh
    maarja tzal wel weer tussen de oren zitten en wacht mn ongi maar gewoon af..

16. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    er word voor je geduimd hier lauwtje

17. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    @lauwtje....klinkt allemaal bekend en goed. Echt nog even wachten met testen hoor...is echt te vroeg. ;) duimerdeduimduim!

18. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    wat lief van jullie! :D

19. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Oh nee he, heb ik het gemist! Ben ik eens even goed aan het werk, vergeet ik te kijken en nu sta ik al weer op pagina 1001... En ik had nog wel mijn beschermbril voor het vuurwerk op.

Nou ja, iedereen gefeliciteerd met de 1001ste pagina ;). EDIT:1002ste pagina alweer.

Julita, wat een joekelei, flink aan de slag dus.

Lauwtje, je hebt wel een beetje vroeg getest. Ik had op 8DPO (ja ik weet het ...veel te vroeg) een negative test en pas op 11DPO een heeeeeeel licht streepje. Op 13 DPO werd hij duidelijker.

Miepie, gaat wel goed dus met die kleintjes. Wel fijn.

Tezzz, dus vanaf morgen zal je temp weer omhoog moeten gaan omdat je gisteren die krampen had?

Cynthia, hoe gaat het met jou?

Hier alles verder goed, het lijkt nog een eeuwigheid te duren voordat het woensdag is en we zien of er daadwerkelijk iets rond aan het zwemmen is.

20. goeiemorgen!
    he bah heb ik t weer gemist!
    nou ja nog gefeliciteerd iedereen :D :D

hier verder niets bijzonders te melden eigelijk... op t wachtbankje maar :D

Deel Deze Pagina