wat irritant meiden, ik kom maar niet uit die stomme dip van vorige week... Zelfs al gaat alles vrij goed op ei / smep gebied enzo.
Iets leuks doen/plannen? Nu het nog kan naar disneyland tokyo? Of jezelf trakteren op iets heeeel lekker of een dure tas Wanneer ga je je nieuwe reclame opnemen?
Hey meiden We zijn net thuis Heb 2 eitjes zitten 1 aan de rechter en de andere aan de linkerkant aan de rechterkant was ie 14mm en de andere 16mm Ik moet vanavond gonal-f 0,75mg en cetrotide 0,25mg spuiten en morgen ook Woensdag heb ik weer een echo dan gaan ze kijken of mijn eitjes verder gevorderd zijn en dan zou ik vrijdag me iui weer krijgen Het wordt weer erg spannend deze maand Heb net een ovu test gedaan maar de streep wordt wel weer dikker is nog wel licht van kleur dus denk dat ik overmorgen een posi ovu test heb Maar hou jullie op de hoogte GEFELICITEERDMET DE 1000STE PAGINA Liefs Tijgertje23
Tijgertje, dat ziet er allemaal heel goed uit! Ik hoop dat het gaat lukken deze keer. @Beastie, Disney is trouwens een goed idee. Het enige is de kou.. Het is hier nu overdag zo'n 4 a 5 graden brrrrr. Je hebt gelijk mss koop ik die tas... Het enige wat mij echt gaat helpen is om weer in een routine te komen waar ik elke dag standaard 3 uur dans. Ik moet meer discipline hebben. Reclame heb ik vorige week maandag al gedaan.
Heeeé, ik heb altijd goede ideeën Nou 4 a 5 graden dan keldert die temp daar echt super snel...in de herfst was het nog dikke 20 8) brrrr...dat wordt een mooie dure jas kopen! hahaha. Van dansen wordt je warm...zeker met 3 uur achter elkaar! En? wat was het..ging het lekker? die reclame
reclame is heel goed gegaan, ik was er heel blij mee! Moest een sportsvrouw zijn dus dat was wel te doen. Toen was ik ook op een enorme high, vandaar dat die rest van de week toen een beetje tegenviel... Temp is idd gekelderd! In Dec. liepen we nog in een vest en nu brrr. Wanneer krijgen we weer nieuwe buikfotos van je? Als Mark zegd dat het zo hard gaat wil ik dat ook wel even zien!
Sports vrouw, kan ook niet anders met al dat dansen Vanavond wordt denk ik nix...maar ik zal morgen aan je denken Miepie is lekker druk met die kleine meisjes denk ik...tis zooooooo stil!
ja, het is hier inderdaad heel stilletjes! Iedereen hard aan het werk! Ik ga er ook vandoor. Ik hoop dat ik morgen nou eens eindelijk een positieve sl test mag meemaken...zou wel leuk zijn.
middag! iedereen in een after-1000ste-party-dipje? Ze willen allemaal graag naar die 1000 toe, maar naar die 2000? Hallooooooooooooooooooooo! was zelf ook weg hoor! Kids naar school, werken, kids van school, wasje draaien en nu....lekker ff zitten! @Julita: veel plezier met de smep! (tenminste...ik neem toch aan dat als je morgen een sltest hebt, dat er vandaag weer gesmept wordt he? ) En natuurlijk succes met de test! @Beastie: Ik zeg maar 1 woord: buikfoto!
Lieve Ladies, Ff een vraagje. Ik ga zo naar de dokter, want ik heb een ontstoken lymfeklier bij mijn oor wat doortrekt naar mijn wang.. Nou krijg ik waarschijnlijk een ontstekingsremmer of antibiotica. Heeft het consequenties voor de vruchtbaarheid? Liefs
Hoi, ben er weer... meiden zijn net opgehaald door opa en oma Beviel me eigenlijk best wel, gezellig keutelen met die 2 grietjes (op de 5 poepluiers en een baby die bellen probeert te blazen tijdens het eten van een oranje prakje na ) Ze hebben vanmiddag nog een uur geslapen, nog even rustig zitten nakijken... Rainstarrr, zou bij de dokter even aangeven dat je probeert zwanger te worden, dan kan ie er rekening mee houden.
getver rainstarr, lijkt me een naar gevoel! Volgens mij heeft gewone antibiotica wel invloed op je cyclus. @miepie: tja...poepluiers horen erbij he? Net als alles oranje hebben trouwens! Geen banaan gegeten hoop ik? Krijg je bruine vlekken van die er mooi niet meer uit gaan!
Haha, ja, ook bananentroep gehad met de oudste (eet zelf al, maar kiepte haar bakje geprakte banaan half over zichzelf heen).. heb het gelijk even uitgespoeld en een schoon shirtje aangedaan, dus hoop dat de vlekken er goed uit zijn. Begin jij al te wennen aan de dagen zonder Yoeri (goede spelling?) om je heen?