Het grote SMEP-topic

Discussion in 'Zwanger worden' started by Miepie80, Aug 21, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Julita

Julita Fanatiek lid

Apr 11, 2007
    3,923
    0
    0
    Danseres
    :oops:

2. mielenl

mielenl VIP lid

Jun 29, 2007
    6,257
    0
    0
    wieieieiieieiee al heb ik dan het millennium-feestje gemist, gelukkig ben ik op tijd voor de roze koeken van mupkuh!

Gefeliciteerd meis, geniet er maar van!

En zoeffff ze is er weer vandoor....

3. Ellenk

Ellenk VIP lid

Mupkuh, gefeliciteerd meis..

Zie we maken er gewoon een roze februari van. Januari was bagger hier ;)

4. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

Oct 10, 2007
    6,442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Dank je wel meiden. Ik duim nu super hard zodat jullie me snel volgen. Ik kan het alleen nog niet geloven.

5. wat is het hier dan rustig hihi iedereen aan t werk?
    ik moet om 17.00u beginnen tot 22.00u en daarna heb ik lekker 5 dagen vrij! jahoe!

6. strooi even wat hcgtjes dan ;)

7. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

Oct 10, 2007
    6,442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Durf ik nog niet :oops: ben bang dat ik er zelf nog te weinig heb. Maar ik strooi ze zodra ik er genoeg heb.

8. wieffie

wieffie Fanatiek lid

Feb 26, 2007
    2,750
    0
    0
    Mupkuh, gefeliciteerd meid! Wij gaan je allemaal zo snel mogelijk volgen hoor! :D

Marieke, hoe gaat het met je? Lekker zeg, 5 dagen vrij... ga je nog iets leuks doen?

9. moet nog even bij mn ouders schoonmaken in die 5 dagen en natuurlijk mijn eigen huisje eens onder handen nemen hihi
    verder moet mijn vriend vrijdag draaien (dj) voor de carnaval en ga ik mee. en zaterdag denk ik lekker rustig dagje van maken en ons orienteren voor de vakantie voor van de zomer.. en zondag moet mn vriend weer de hele dag draaien dus ben ik alleen thuis.. weet nog niet wat ik dan ga doen...waarschijnlijk languit op de bank filmpje kijken ofzo :D

verder gaat t wel oke hier, ben alleen een beetje bang dat we toch niet goed geklust hebben ofzo haha had de 26e dus een positieve ovu test en savonds goed geklust, maar de 25e hebben we niet geklust...

en hoe is het bij jou wieffie?

10. go4baby

go4baby Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    4,845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    JOEHOE hier is het echt wel SUPER - ROZE- TUESDAY!!!

Een super goed begin van februari of een mooie afsluiting van januari ;)

@ MUPKUH: GEFELICITEERD \:D/ :whistle: \:D/ wonderlijk he? Om opeens zo'n streepie te zien! Bijna niet te geloven, maar geniet er dan maar lekker van!

@ Tezzz: er komt een dag... dan leer ik je averecht breien ;)

Volgens mij zitten de meeste nu op de wachtbank dus ik zou zeggen:
    Lang leve de BREICLUB ;)

11. wel toevallig idd dat bijna iedereen nu op de wachtbank zit :D waar je mee omgaat word je mee besmet he ;)

12. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ja, dat is zo...ik hoop jullie snel te zien op mijn hele lange wachtbank! ;) Met roze limo en koeken! :D

13. dat hoop ik ook :D met zn alle gewoon aan beasties roze limo en koeken, wat zullen wij misselijk zijn hihi

14. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ja idd. Iedereen op die oude roze sofa.
    Mag ik ipv breien ook een kussentje kantklossen ?:)

15. zo moodswing :( :confused: :oops:

zag net dat een oud klasgenoot van mij ook al zwanger is...
    zag dr eerste echo vrolijk op hyves staan...had even niet verwacht dat t weer een klap in mn gezicht zou zijn.. heb niet zoveel contact verder met r dus dat scheelt wel hihi ben wel blij voor dr hoor, heb ze ook heel lief via een krabbel gefeliciteerd.
    maar toch...

zooo einde klaagzang weer haha

think positive, think pink!!

16. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    wat ruik ik nou? een ROZE Mupkuh?

17. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    feli meid!

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    *klaagmomentje *

Ik wil ook op de wachtbank zitten!

*einde klaagmomentje*

19. tezzz...maar je had toch je ei op dag 12? of dacht je dat alleen maar? las wel dat je temp steeds zo schommelt... dus je weet dan eigelijk niet of je ei nu wel of niet is geweest?

en jij mag klagen van mij hoor :D

20. wieffie

wieffie Fanatiek lid

Feb 26, 2007
    2,750
    0
    0
    Ik hoop deze week ook bij te schuiven op de wachtbank... jeetje wat zou ik dat super vinden :D

Aan de zwanger smeppers ff een klein vraagje;
    Gaan jullie naar de 9-maandenbeurs komende maand? (ook leuk in combi met de huishoudsbeurs... ;) )

Ik wilde vorig jaar al (toen in jan positieve testen gehad) toen hoopte ik op dit jaar maar ga daar ook maar weer niet vanuit... oei ook een klaagmoment :confused:

Share This Page