Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hihi als we nou allemaal ff klagen dan dan is dit niet alleen roze dinsdag maar ook klaag-momentjes dinsdag :D;)

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Marieke: Ff is m'n ei alweeeeeer kwijt! :(
    @Wieffie: ik ga niet naar de 9mnd-beurs. Nooit geweest en zou misschien best leuk zijn als je zwanger bent, maar op dit moment moet ik er niet aan denken! Kost me waarschijnlijk ook alleen maar geld, want dan zie ik weer van alles! ;)

3. pfff das balen tezzz hopelijk vind ie snel je ei weer terug! en kom je snel bij ons op de wachtbank zitten!

4. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Hoi meiden
    Ik heb even een vraag.
    Vandaag is mijn 2e dag overtijd nu wil ik morgenochtend gaan testen en heb nog een clear blue digitaal (zwanger/nietzwanger) en heb net een van kruidvat gehaald. Ik vroeg me af of kruidvat gevoeliger is dan clear blue of dat het niet uitmaakt?

Liefs

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Butterfly: ik zou de kruitvattest doen als ik jou was! Die is veel gevoeliger! Spannend! Morgenvroeg dus? Hoe laat? Kom je het meteen vertellen? Ah?

6. rainstarrr

rainstarrr Niet meer actief

Middag dames!

Ben weer ff hier.
    Had het ongelooflijk druk en heb ondertussen een kuurtje van de HA voorgeschreven gekregen die je ook mag slikken als je eventueel zwanger bent. (Amoxicilline PCH 500 MG)
    Heeft dit invloed op mijn cyclus?

@Mupkuh Gefeliciteerd meid!

7. Butterfly1

Hahaha! Tuurlijk kom ik het vertellen en ik ga hem doen als ik wakker ben dus uiterlijk 10 uur. Ik denk dat ik ze maar allebei doe en dan zie ik wel, al vind ik het wel reuze eng hoor! Heb nu met ovutesten gewerkt en gesmept! (hield het al bij met ovutesten vandaar dat ik precies weet hoeveel en wanneer ik ongi moet worden)
    Dus hoop voor het beste.
    Liefsss

8. rainstarr: ik heb laatst ook amoxiciline gehad, dezelfde als jij nu hebt en bij mij had t geen invloed op mn cyclus hoor...

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Butterfly: op welke dag van je cyclus zit je nu dan? Wat is je lf? (altijd goed je huiswerk doen voor een test he ;)

10. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ik heb ook vorige week dezelfde kuur gehad. Ik heb hem toch al veel vaker gehad, geloof ook niet dat hij uitwerking heeft op je cyclus. Bovendien stond er geloof ik bij dat je hem ook mocht hebben als je zwanger bent.

Butterfly, spannend meid! FF dat je het weet het is vandaag SUPER ROZE DINSDAG! ;)

11. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Oh zo herkenbaar... ik dacht ook te gaan een paar maanden geleden...
    Misschien dat ik ga om te fotograferen... Mooie serie van zwangere huisvrouwen ofzo ;)

@ Tezzz: kom maar op de wachtbank voor je ei hoor! Het is wel een raar gedoe zo! Ik ben ook niet zo fan van naar de HA gaan dus ik snap wel dat je dat niet direct doet. Aan de andere kant, misschien hebben ze wel iets om je cyclus weer even in het gareel te schieten ;)

Heb net mn computer en externe harde schijven getrakteerd op een groot glas melk... Sukkel die ik ben! Gelukkig lijkt alles nog heel te zijn, maar ik wacht even tot de melk is ingedroogd voordat ik de harde schijven weer aan zet...

Zo weer naar kantoor als vriend thuis is. Spullen zijn gebracht en ik was al dapper begonnen aan het in elkaar zetten van vanalles (en een kras op de grond gemaakt... hopelijk komt de bank daar net over heen!
    Maar wat een werk zeg! En natuurlijk past dan weer iets niet wat wel zou moeten... Je houdt altijd schroeven over... :x :( #-o

12. ik ga werken dames! tot vanavond!

13. Butterfly1

@ Wiefie Ja ik zag idd dat het roze dinsdag is! Zullen we er ook een roze woensdag van maken?

@ Tezzz Ik heb altijd mijn huiswerk gedaan hahaha heb altijd alles bijgehouden wanneer ik mijn ei heb en dan wanneer ik ongi wordt. De laatste cycles heb ik er weinig aan gedaan en niet getest met ovu testen en die cycles van 31 kon ik mijn ei niet vinden. Die cyclessen ervoor was op dag 13 ei dag 26 ongi (dus 25 dagen) en op dag 14 ei dan dag 27 ongi (dus 26 dagen). Nu vond ik weer heel overduidelijk mijn ei op dag 14! En ik zit nu op dag 28. Mijn LF is dus altijd 12 dagen en zit nu op dag 14. Wat denken jullie?

Liefs (hoop dat het nog begrijpbaar is hahaha)

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek

tja...ben er nog niet helemaal over uit. Aan de ene kant mijn altijd al rare cycli, aan de andere kant sinds 10 november al geen normale ongi meer gezien. Zal eens met m'n man gaan overleggen, maar ja, die heeft he-le-maal geen verstand van biologie! :rolleyes: En trouwens ook niet van dingen in elkaar zetten! (DINGEN dus he, kids kan íe wel! ;) )
    Enne...go4baby... de schroefjes die je meestal over houdt zijn als het goed is de reserveschroefjes :rolleyes:

15. rainstarrr

rainstarrr Niet meer actief

Ok, gelukkig!

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Butterfly: ik snap je helemaal! Jij moet morgen testen! Yessssssssssssssssssss! Weer een tester die roze gaat worden!
    @Marieke: werkze! En als je thuis bent, zal zico waarschijnlijk ook al met zekerheid kunnen zeggen of ze zwanger is!

@All: ik ga! Vanavond mannetje thuis, dus ik zie morgen de roze berichten wel weer! (heel misschien dat ik nog een sec. inlog vanaaf voor Zico )

Fijne avond nog!

Liefs Tezzz

17. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja, wel goed om er na te laten kijken. Dat had je misshcien ook wel gedaan als jullie niet zwanger wilden worden denk ik! Dan had je steeds gedacht dat je zwanger was omdat je maar niet ongesteld werd en dan was je daar heel nerveus van geworden.. ;)

@ rainstarrr: Hoop dat het goed helpt! Mijn vriend is voor dat spul trouwens allergisch... dus als je rare rode vlekken krijgt.... ;)

18. Butterfly1

Hahahaaha tezzz je hoort morgen van me

Liefs

19. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Butterfly: JA TESTEN! Dat klinkt goed!

20. Butterfly1

Ik hoop het go4baby. Tot nu toe nog niks te bekennen en de krampjes/steekjes in mijn buik zijn nihil tot niet meer aanwezig. Verder ben ik alleen erg moe, vergeet veel (maarja ben blond dus dan mag dat) en was vanmiddag ff misselijk maar na een paar uurtjes voelde ik me kip lekker. hahahaha.
    Maar je gaar het zeker horen morgen! Ga gewoon beide testen tegelijk doen. Met welke test heb jij toen getest en na hoeveel dagen?

Liefs

Deel Deze Pagina