Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ butterfly je gaat het toch niet alleen tegen tezzz vertellen? ik wil het ook weten! Spannend hoor meis, ik duim voor je!

ik heb (nog) geen plannen om naar de 9 maanden beurs te gaan. Misschien ga ik nog wel met een vriendin ofzo, kweenognie

2. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hoi, wat een spanning hier! :) Allemaal roze :)! Mupkuh, gefeliciteerd... Butterfly en Zico, hoop dat ik jullie vanavond/morgen ook mag feliciteren ;)!

Go4baby/Julita; hij heeft zijn zin gekregen hoor ;). Heb nou alleen wel de hele dag al moeite wakker te worden/blijven :-?
    En had vandaag wel weer een dikke streep op mijn ovu-test verwacht (temp was vanmorgen heel laag, en zit op dag 12), maar het bleeft akelig wit... ben benieuwd wat ie morgen doet.

3. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Nee mielenl ik vertel het aan jullie allemaal en schreeuw het van de daken! hahahha.

Spannend miepie80 hopelijk zie je gauw een 2e dikke vette streep op je ovutest! En dan weer lekker smeppen hahaha.

Liefs

4. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    zie toch nog een hoop bekende hier dames hoop dat het deze rond een hoop rose geeft hier mupkuh gefeliciteerd!
    en andere dames succes...lees nog regelmatig mee hoor....gr heidi

5. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Heidi, leuk dat je nog even komt buurten ;).

Poeh, zat net even een foldertje van onze huisartsenpraktijk door te lezen... had ik beter niet kunnen doen geloof ik. Word er helemaal moedeloos van, wat kan er veel mis zijn met een mens (of in dit geval 2 mensen ;))

6. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Thanks Heidi!

7. Ellenk

Ellenk VIP lid

Tja miepie.... het is van veel factoren afhankelijk en bij alles kan er een foutje liggen.
    Maar volgens mij is het in de meeste gevallen een hormonaal probleem als ik hier zo rond lees op het forum dan is dat 9 van de 10 keer de uitkomst en goed te behandelen/ondersteunen ;)

8. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Mukpuh, gefeliciteerd!

Hier zit iemand met keelontsteking, ben benieuwd of het m'n eisprong beinvloed.
    Iemand ervaring?

Groetjes Elba

9. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hoi hoi

Wat lees ik nu weer 2 zwangere bij gaat goed meiden

Morgen weer naar het ziekenhuis krijg ik weer een echo en waarschijnlijk vrijdag de inseminatie
    Hoop dat me eitjes groot genoeg groeien

Vandaag me ovu testen binnen gekregen
    Had er nog 3 liggen dus ik kan zo verder testen

Mag ik ook op de lijst zit al in ronde 8 maar voor de smep de 2de ronde

Liefs Tijgertje23

10. goedeavond! daar was ik weer!
    en zico? ik las net dat als ik terug kwam dat je t dan wel zou weten hihi dus ben benieuwd!

butterfly, nog steeds niet getest ;) zal voor je duimen in mn slaap.. hihi

spannend tijgertje23!

11. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Harlootjes!

SMEPLADIES!

Ik kom ff wat roze strooien ik begrijp dat er al heeeel veel op de wachtbank zitten op dit moment dus...

STROOI, STROOI, STROOI, PINK DUST!

Groetjes
    Silla
    (SMEP November 2007)

12. dank je silla! heb ze gevangen! niet allemaal natuurlijk, gun de rest ook wat hihi

hoe is het verder met je?

13. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hier gaat het redelijk.
    Erg gespannen in afwachting van de uitslag van de vruchtwaterpunctie...deze verwacht ik volgende week.
    Verder erg moe en ik heb al zp'n buik dat ie me erg in de weg zit. Maar goed het is maar tijdelijk hihi.

14. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    hallo meiden ben net thuis van m'n werk..

Aan de foon kreeg ik horen dat de test positief werd bevonden, de waarde was nog maar 81 maar kwam overeen met een prille zwangerschap als je nog niet overtijd bent.

Ik zei , meen je het?

Ja, maar donderdag moet ik bellen om te vragen of ik nog eens bloed moet laten prikken of dat het zo verder kan. Ze zei ook dat de waarden nu per dag verdubbelen, dus mag zw testen blijven doen om zwangerschap te zien bevestigen op plastiek ;)

het lijkt allemaal zo onwerkelijk en wil het nog niet geloven

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    navond!

Zico nog niet thuis van het werk? Of zou ze slecht nieuws hebben...:(
    Ik wacht in spanning af!

@Silla: leuk dat je ff langs komt! Zit je buik je nou al in de weg? Tjee, da's ook snel! :confused: Ik hoop dat je punctie een positief resultaat geeft!

Edit: ZICO! JE BENT ER! Prille zwangerschap? Dus je bent ECHT ROZE! YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS! JIPPIEJAJEEEEEEEEEE!
    HEEEEEEEEEEEEEEEl EEEEEEERG GEFELICITEERD!

16. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ik ben ook benieuwd naar de uitslagen van Zico! Maar na die mooie test kan het haast niet missen...

Miepie, foldertjes kijken is ook niet echt hoopgevend. Ik heb ook een boekwerk gekregen maar lees alleen de hoofdstukken door die nu voor ons van toepassing zijn anders wordt je er ook echt niet vrolijk van. Maar je moet je niet gek gaan maken... het gaat echt goedkomen!

Ik heb net een ovutestje gedaan en het streepje wordt een beetje zichtbaar nu. Afgelopen dagen was er nog niets te zien. :D

17. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Goed zo Zico! Van harte proficiat meid! Ik ga heel hard duimen dat deze zwangerschap helemaal goed gaat meid! Jullie hebben er ook lang genoeg op moeten wachten! Ik ben blij voor je! :D

BTW was dit niet jouw eerste ronde met clomid?

18. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    hallo meiden ben net thuis van m'n werk..

Aan de foon kreeg ik horen dat de test positief werd bevonden, de waarde was nog maar 81 maar kwam overeen met een prille zwangerschap als je nog niet overtijd bent.

Ik zei , meen je het?

Ja, maar donderdag moet ik bellen om te vragen of ik nog eens bloed moet laten prikken of dat het zo verder kan. Ze zei ook dat de waarden nu per dag verdubbelen, dus mag zw testen blijven doen om zwangerschap te zien bevestigen op plastiek ;)

Ik kan het nog steeds niet geloven en denk dat het een droom is.

ben wel bang dat het weer verkeerd gaat lopen

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Zico, je bent echt wel zwanger, je valt in herhalingen ;) :)

Lekker de komende dagen doortesten om je streepje zteeds iets duidelijker te zien worden! Komt het vast goed met de onzekerheid!

Iedereen slaap lekker! En morgen gezond weer op!

wauw, wat hebben we een goeie roze dinsdag gehad zeg!

20. gefeliciteerd zico!!!

silla: mag ik vragen waarom je die punctie hebt gedaan? gewoon uit voorzorg of is er een specefieke reden? (sorry als je t misschien al een keer hebt gezegd maar dan heb ik daarover heen gelezen)

Deel Deze Pagina