Ik hoop het echt, jeetje, ik weet niet of ovutesten normaal zonder clomid nu ook een streepje zouden laten zien omdat ik normaal nu nog niet zou testen. Maar ik hoop echt dat ie deze week springt!
ik ga voor je duimen wieffie! duimen voor een ei heeel groot hihi en dat ie ook maar meteen bevrucht mag worden!
Thnx, ik hoop het ook! Volgens mij zijn we ongeveer evenlang bezig voor ons wondertje he? Ik hoop echt dat we allebei deze maand mooi roze kleuren! Jij bent nu ook wel eens aan de beurt hoor! Aan je smep deze ronde zal het iig niet liggen!
zijn idd ongeveer net zo lang bezig.. tis wat met ons! na deze ronde gaan we echt naar de dokter...dan hebben we er echt zelf alles aangedaan... wij gaan gewoon lekker deze ronde zwanger worden! PUNT!
dames ik ga naar bed! hoop dat als ik morgen online kom er weer roze bij zijn gekomen! tot morgen! truste
Zico: gefeliciteerd! Ben je er al een beetje aan gewend. Ik heb maar weinig tijd maar kom straks even kijken of er nog nieuws van Butterfly is, want dat is wel spannend. Doei
jippieeeeeeee alweer roze koeken vandaag! Zico, van harte gefeliciteerd, echt super gaaf voor je. Het is je zo gegund meis, probeer er maar lekker van te genieten! * echt superspul he, dat clomid *
Ik ben behoorlijk slaperig vandaag ( ja, NOG meer dan normaal gesproken...) en ik geloof dat dit best wel eens door de progesteron zou kunnen komen. Mannetje is er vandoor naar een congres, maar komt vrijdag alweer terug. Ik vind het geen punt, zelf best lekker een beetje alleen rommelen. Hoe is het met de rest?
Allereerst: ZICO, Gefeliciteerd! \/ Goed gedaan meissie!! Vandaag weer roze koeken! Sorry dat ik me ermee bemoei...maar Silla is net als mij een Juli mama. Ze heeft de punctie laten doen ivm een gromosoonafwijking aan de kant van haar mannetje. Ze heeft het gedaan om te checken of de beeb wel levensvatbaar is ... als het niet zo is zal ze het waarschijnlijk niet uitdragen. Maar het ziet er tot nu toe allemaal goed uit .. ze heeft een aantal mk's gehad maar nooit verder gekomen dan week 7 en alle echo's zien er goed uit! Goede hoop dus!
Nee sorry, en vanavond wordt nix .. gaan we naar reisburo, morgen avond bij schoonouders eten en kadotjes kopen voor neefje...vrijdag neefje jarig...dus of weekend of ik vind nog een gaatje
SMEPpers van s(m)eptember: Mielenl \/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) It's a surprise Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a girl!! WishfulDreaming \/(ronde 5, 1x SMEP) It's a boy Pebbels [/b] \/ (ronde 8, 1x SMEP) It's a surprise Fiona23, \/ (ronde 2, 1x SMEP)It's a girl!! 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger * MOAS => Mother of all smeppers! ****************************************************************************************** SMEPpers van oktober: Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP) Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP)It's a girl!! Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP)It's a girl!! Erannick \/ (ronde 13, 1x SMEP)It's a girl!! Mijntje, \/ (ronde 5, 1x SMEP) Ger78 \/ (ronde 2, 1x SMEP) Nin0 \/ (ronde ?, 1x SMEP)It's a surprise Daantje86 \/ (ronde 10, 1x SMEP) 37 SMEP - kandidaten 26 Ongi.... 9 Zwanger.... 2 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 2 mk ****************************************************************************************** SMEPpers van november: Beastie \/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a surprise Liesje76 \/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a surprise Pas getrouwd \/ (ronde 3, 1x SMEP) Silla \/ (ronde 21, 2x SMEP) Heidi77 \/ (ronde 4, 2x SMEP) Jeldou \/ (ronde 6, 1x SMEP) Diddl9 \/ (ronde ? 1x SMEP) 31 SMEP - kandidaten 23 Ongi.... 7 Zwanger.... 22.58% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van december: CynthiaB (SC)\/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a surprise Linda78 \/ (ronde 9, 1x SMEP) Leentje79 \/ (ronde 10, 4x SMEP) 20 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 3 Zwanger.... ...15% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Januari: 2. Shedevil \/ (ronde 20, 3 x omgekeerde smep) 3. Klavertje44 \/ (ronde 9, 2 x smep) 14. Flo1975 \/ (ronde 5, 1 x smep) Mouse, ronde 8, Nod 26 jan Butterfly1, ronde 8, Nod 28 jan 22 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 3 Zwanger.... 0 Negatieve test... 0 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Februari: 1. Zico \/ (ronde ?, 4 x smep) 2. Mupkuh \/ (ronde 6, 1 x smep) 3. Imke, ronde 2, NOD 2 feb 4. Marieke1610, ronde 14, NOD 8 feb 5. Julita, ronde 12, NOD 8 feb 6. Go4baby, ronde 7, NOD 9 feb 7. Nynke1980, ronde 7, NOD 10 feb 8. Nyncke, ronde 7, NOD 10 feb 9. Ellenk, ronde 4, NOD 11 feb 10. Miepie80, ronde 13, NOD 13 feb 11. Wieffie, ronde 9, NOD 14 feb 12. Wannabemommie, ronde ?, NOD 15 feb 13. Hanne9, ronde 6, NOD 15 feb 14. Rainstarrr, ronde 13, NOD 19 feb 15. Elba, ronde 9, NOD 20 feb 16. Jes1, ronde 6, NOD 24 feb 17. Tezzz, ronde 7, NOD 29 feb 17 SMEP - kandidaten 0 Ongi.... 2 Zwanger.... 0 Negatieve test... 0 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger ****************************************************************************************** UPERDEPUP
Morgen! Butterfly nog niet wakker? Heh, en wij maar in spanning afwachten! Dames, ik heb een omgekeerd ei! Mijn temp is nou al drie dagen zo laag dat je zou verwachten dat ik ongi zou worden! Maar na weken van spotting is er nu dus niks meer te zien! Snap er helemaal niks van! Zal zo weer eens een kaartje uploaden! 't is echt heel apart! Liefs Tezzz
hihi, nou maak je er maar niet al te druk om hoor. We vinden het gewoon leuk om naar die groeiende buikies te kijken! Ga je je treinreis boeken?