Ja zijn er mee bezig...maar een plekje bemachtigen is nog niet zo makkelijk We hebben het nu 2 weken verschoven om uit de ski/voorjaarsvakantie drukte te komen en voor de paasdrukte... 8) Ik heb er steeds meer zin in maar of het gaat lukken? Butterfly is pas op d'r vroegst om 10.00 uur wakker zei ze gisteren..nog ff geduld!
@Julita: ja, apart he? Mijn temp wordt eindelijk weer een beetje stabiel, maar nou gaat íe weer de verkeerde kant op! En heb net nog gecheckt, maar ben ECHT niet ongi hoor! Misschien was alle 'prut' al op van de wekenlange spotting of zo? Weet je wat het nou is. Als ik me nou nog ziek, zwak en misselijk zou voelen, dan zou je denken dat er iets mis was. Maar da's ook niet zo. Heb wel 'ns buikpijn, maar dat valt ook wel weer mee. Het enige wat extreem aan me is, is m'n temperatuur! En ik probeer toch echt zo veel mogelijk op dezelfde tijd te tempen! Zal zo eens knutselen in Ff. Kijken of dat nog iets oplevert. Butterfly! Waar blijf je nou?!
@ julita ik weet niet of de clomid invloed had op mijn lf, ik ben pas gaan tempen/testen toen ik al begonnen was met clomid. Maar ik had altijd een korte, van 11 a 12 dagen. @ tezzz en ik dacht dat IK een raar lijf had..... naar hoor, die onzekerheid allemaal! @ beastie gaat iedereen tegenwoordig 5x per jaar op vakantie ofzo? van de kerstdrukte naar de carnavalsdrukte die overgaat in de voorjaarsdrukte en dan weer de paasdrukte.....vind daar maar ns een rustige periode in! Sterkte met boeken meis! @ butterfly.....WAKKER WORDEN!!!!!
@mielenl, oh dus zelfs met clomid vrij kort dan...Klopte dus wat gyn zei. @Beastie, ik hoop dat het toch lukt om iets te boeken, zou wel leuk zijn.
Goedemorgen dames, Nou, ben weer even terug van weggeweest en wat zie ik: ZICO! Gefeliciteerd meid! Enne, wat is er met Butterfly aan de hand? Moet ik duimen? Verder alles goed hier? Ben niet zoveel aanwezig, maar ik heb ook echt veel aan m'n hoofd op het moment. Komt wel weer goed. En ik heb het 1000-feestje gemist....
@Cynthia: ik miste je al! Maar we hebben de lijst op de 1000ste gezet hoor, dus je was er wel een beetje bij! Mannetje al weer een beetje bij zinnen gekomen? Of heeft íe nog steeds een bord voor z'n kop? Butterfly gaat testen vandaag! Mupkuh is trouwens ook zwanger!
Oh gelukkig maar! Voel ik me niet zo buitengesloten Nee hoor, hij blijft bij zijn beslissing, dus ik ben bezig met verwerken en verder gaan. Niets meer aan te redden. Helaas. Aha, dat is inderdaad spannend! En Mupkuh, gefeliciteerd!
@Cynthia: wat ongelofelijk balen voor je zeg! Ik heb het m'n man vertelt wat je overkomen is en het eerste wat hij ook zei: kan zeker de verantwoordelijkheid niet aan! Maar ondertussen zit jij mooi met de gebakken peren! Ja, 't is wel spannend. Maar butterfly moet nou wel snel komen, want ik moet weg! BUTTERFLY! WAAR BEN JE?
ik hoop dat butterfly naar een dikke posi test zit te staren! @CS, hoi! leuk dat je weer even bent komen buurten.
Dames jullie moeten me nu wel volgen he Thkx iedereen, het lijkt zo onwezelijk Kreeg gisteren van een collega te horen dat ik wel een buikje begon te krijgen, krijg geen enkele unifombroek meer dicht zeg. Ze weten nog van niets , ik genieperig gelachen natuurlijk
ZWANGER en wel dus laat de roze koeken maar komen kan het echt niet geloven heb 3 testen gedaan allemaal positief en niet zo een beetje ook. Ben alleen erg moe en heeeel soms wat misselijk maar voel me eigenlijk kiplekker!! Sta helemaal te shaken. Belde me mannetje op en die was er stil van hahahaha. Zico jij ook gefeliciteerd!!! Liefs
@Butterfly: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! ER IS ER EEN ROZE, HOERA HOERA! Wat een goeie week! =D> {|= \/ \/ Gefeliciflapsteerd roze meiden! p.s. je banner staat nog niet helemaal goed denk ik ? Krijg je met dat shaken he?
JAAAAAAAAAAAA! Fantastisch! Weer eentje erbij! Dit gaat heel goed zo! Hartstikke gefeliciteerd Butterfly!