SMEPpers van s(m)eptember: Mielenl \/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) It's a surprise Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a girl!! WishfulDreaming \/(ronde 5, 1x SMEP) It's a boy Pebbels [/b] \/ (ronde 8, 1x SMEP) It's a surprise Fiona23, \/ (ronde 2, 1x SMEP)It's a girl!! 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger * MOAS => Mother of all smeppers! ****************************************************************************************** SMEPpers van oktober: Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP) Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP)It's a girl!! Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP)It's a girl!! Erannick \/ (ronde 13, 1x SMEP)It's a girl!! Mijntje, \/ (ronde 5, 1x SMEP) Ger78 \/ (ronde 2, 1x SMEP) Nin0 \/ (ronde ?, 1x SMEP)It's a surprise Daantje86 \/ (ronde 10, 1x SMEP) 37 SMEP - kandidaten 26 Ongi.... 9 Zwanger.... 2 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 2 mk ****************************************************************************************** SMEPpers van november: Beastie \/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a surprise Liesje76 \/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a surprise Pas getrouwd \/ (ronde 3, 1x SMEP) Silla \/ (ronde 21, 2x SMEP) Heidi77 \/ (ronde 4, 2x SMEP) Jeldou \/ (ronde 6, 1x SMEP) Diddl9 \/ (ronde ? 1x SMEP) 31 SMEP - kandidaten 23 Ongi.... 7 Zwanger.... 22.58% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van december: CynthiaB (SC)\/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a surprise Linda78 \/ (ronde 9, 1x SMEP) Leentje79 \/ (ronde 10, 4x SMEP) 20 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 3 Zwanger.... ...15% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Januari: Shedevil \/ (ronde 20, 3 x omgekeerde smep) Klavertje44 \/ (ronde 9, 2 x smep) Flo1975 \/ (ronde 5, 1 x smep) Butterfly1 \/ (ronde 7, 2 x smep) 21 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 4 Zwanger.... 19.04% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Februari: 1. Zico \/ (ronde ?, 4 x smep) 2. Mupkuh \/ (ronde 6, 1 x smep) 3. Imke, ronde 2, NOD 2 feb 4. Marieke1610, ronde 14, NOD 8 feb 5. Julita, ronde 12, NOD 8 feb 6. Go4baby, ronde 7, NOD 9 feb 7. Nynke1980, ronde 7, NOD 10 feb 8. Nyncke, ronde 7, NOD 10 feb 9. Ellenk, ronde 4, NOD 11 feb 10. Miepie80, ronde 13, NOD 13 feb 11. Wieffie, ronde 9, NOD 14 feb 12. Wannabemommie, ronde ?, NOD 15 feb 13. Hanne9, ronde 6, NOD 15 feb 14. Rainstarrr, ronde 13, NOD 19 feb 15. Elba, ronde 9, NOD 20 feb 16. Jes1, ronde 6, NOD 24 feb 17. Tezzz, ronde 7, NOD 29 feb 17 SMEP - kandidaten 0 Ongi.... 2 Zwanger.... 0 Negatieve test... 0 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger ****************************************************************************************** YEZZZ....nog meer roze koeken!! \/ =D> Gefeliciteerd Butterfly!!
staat raar? Staat prachtig! Geniet er lekker van! Ik moet nu echt weg! Ik word van m'n eigen lijf niet echt vrolijk (hoewel ik vanmorgen op de weegschaal trouwens toch weer 3 kilo kwijt was van mijn overtollige 7 ), maar de nieuwe zwangeren maken m'n dag weer helemaal goed! Hartstikke goed! *en fluitend verlaat Tezzz het pand *
JIPPIE! Butterfly, geweldig joh! Gefeliciteerd! Ik neem een roze koek hoor! Dikke knuffel! Hoorde trouwens vandaag dat m'n baas, die vorige week een kindje heeft gekregen, gisteren met het kindje naar het ziekenhuis moest. Ze vrezen dat ze hersenvliesontsteking heeft....echt minder hoor....
Hoi meiden Butterfly van harte proficiat Ik ben net thuis van het ziekenhuis was in de kamertje en heb de echo gehad maar ik sloeg gelijk achterover Heb 2 hele grote eitjes zitten in me rechterkant van de eierstok en 1 hele grote aan de linkerkant en de groote schelen niet echt veel Dus als de behandeling goed maar dan ook echt goed aanslaat verwacht ik een 2-ling en een 3 ling is ook maar zeer weinig kans Pffff mijn moeder was er ook bij en die schrok zich te apenzuur hi hi Vrijdag is me iui en dan wachten we wel weer af Liefs Tijgertje23
Volgens mij heb ik iets niet goed door gegeven Mijn nod is 17 feb en zit in ronde 8 en we zijn met de 2de keer smep bezig Heb ik nou wel goed nu doorgegeven want volgens mij had ik niet erbij gezegt wanneer me nod was Liefs Tijgertje23
Nee, hij mag die auto van mij gebruiken. Ik gebruik nu de auto van m'n ouders, dus zo gaat het ook. Zolang ik hem maar niet hoef te zien.
Cynthia, ja dan hoef je hem in ieder geval niet meer te zien, maargoed...Hij heeft wel weer zijn zinnetje gekregen.
Ja vonden wij ook Maar als het nou niet lukt dan weet ik het ook niet meer Maar we wachten maar gewoon af meer kun je toch niet doen Denk dat febr zooooo roze wordt denken jullie het ook niet Liefs Tijgertje23
Butterfly, gefeliciteerd zeg! Kijk gaat helemaal goedkomen hier weer. Pfff moet nog zo lang wachten Julita wij lopen gelijk qua dpo we gaan gewoon samen zwanger worden deze maand goed!
butterfly ook hier nogmaals gefeliciteerd geniet ervan! beastie bedankt voor je uitleg over silla! tijgertje das goed nieuws sjonge zou t dan toch echt roze februari gaan worden? spannend hoor
Butterfly en zico gefeliciteerd en dat er nog maar velen van ons jullie mogen volgen. Ik snap er echt niets meer van. Ovutesten nog steeds nega (1 streepje maar) en mn temp is ook de weg kwijt (zie album) Kan een van jullie hier iets uithalen. Nou nog effe snel ovutesten betsellen en dan werken
@ Butterfly & Zico... GEFELICITEERD! @ Tezzz...je kep echt al een mega buik (was al niet de slankste hoor), en ik WAGGEL ook (al). Mijn vriend vind me erg komisch als ik loop hihi @ Beasty! Thanks voor de info aan Mariekje , had er dus gewoon voorbij gelezen whahahaaha. Mijn korte termijn geheugen laat de wensen over, maar goed het hoort erbij.
Wis niet of je nog op korte termijn langs zou wippen ...vandaar! idd dat geheugen...dat is hier ook een stuk minder