Middag! @Nyncke: jouw tempkaartje begint erg op de mijne te lijken...ik HOOP voor je dat je lage temp van vandaag een ei betekent, maar echt een duidelijk ei heb je nog niet gehad Ik snap precies hoe je je voelt! @Tijgertje: drie eitjes om op raak te schieten? Dat klinkt goed! @Zwangere dames: ik ben van nature al erg vergeetachtig, kun je nagaan hoe erg dat bij mij was toen ik zwanger was Zolang je niet vergeet dat je zwanger bent komt alles wel weer goed hoor
@Silla, Ik weet niet of je dit nog leest maar ik ben zo blij voor je dat het allemaal goed gaat! @Ellenk, ja we lopen gelijk! Had je je ei met ovu tests gevonden? Gezellig met elkaar aftellen!
Butterfly1 gefeliciteerd! Echt leuk om die lijst zo te zien met de 1e 2 al vet roze! Ik denk dat ik roze deze maand wel kan vergeten, want ik had vannacht giga koorts van die antibiotica.. :'(
wat vreemd dat je koorts krijgt van de antibiotica meid! anders moet je even terug gaan naar de dokter want dat lijkt me niet echt gezond hoor als je ziek word van je antibiotica... dan ben je misschien wel allergies voor een bepaalde stof ofzo.. ik heb die kuur ook al een paar keer gehad maar kreeg er nooit koorts van
@Rainstarr: zoals Marieke ook zegt: zou maar ff bellen of dat wel goed is! Trouwens, koorts kan je ei uitstellen, dus alle hoop is nog lang niet verloren hoor!
Hallo allemaal, Allereerst, Butterfly, van harte proficiat meid! Super dat je het % van januari nog een beetje opkrikt Nu lekker gaan genieten hoor! Rainstarrr, ik denk dat je koorts hebt van de ontsteking en niet van de ab Ik ben bang dat je echt een flinke ontsteking hebt en dat de AB ff tijd nodig heeft om daar tegen te kunnen vechten. Hoeveel dagen neem je de AB nu? Normaal zou je je met een dag of 3 wel iets beter moeten voelen. Helaas ben ik expert in ontstekingen Nyncke, oei, nee ik zie nog geen ei en aangezien je temp op dag 23 wel redelijk hoog was zal je temp ben ik bang eerst nog een paar dagen laag moeten zijn voor je je ei kan vinden. Maar ik zie dat jouw cyclussen ook wel erg schommelen. Ik hoop voor je dat het niet een al te lange cyclus gaat worden.
@rainstarrr, wat vervelend meis...Maar geef niet de moed op voor deze maand alsjeblieft. Je moet erin blijven geloven! @Wieffie, ben je al met ovu testjes begonnen? Ik ga nu mijn bedje al in, lekker nog even lezen en dan slapen. Een nachtje niet wakker worden van gesnurk!...Ahhh, die zakenreisjes zijn toch ook wel lekker hoor.
@beastie: Julita is alweer bij geloof ik hoor! @Rainstarr: in elk geval maar goed drinken als je koorts hebt dan he! En beterschap!
@ Tezzz ah! Gelukkig! Met late eieren kan je gelukkig ook kindjes krijgen @Wieffie Ik slik de AB pas 2 dagen. Dus ja, het zou van de ontsteking kunnen komen, maar eergister had ik geen koortsaanvallen 's nachts alleen overdag een lichte verhoging. Morgen zit ik op dag 3, dus we zullen zien! @Julita Ben gewoon nog door aan het SMEPpen, ontsteking of niet. haha Vind het mannetje ook niet erg. Maar vanavond even een rustdag. Behalve als ik straks posi test. Het is heel vreemd, maar de ovu testen zijn de afgelopen dagen precies hetzelfde geweest. Terwijl ik normaal echt van niets, naar iets ga. En vandaag een beetje vruchtbaar slijm. Om dan nog maar te zwijgen over die vent van mij "een streep is toch een streep? Je bent hartstikke vruchtbaar!" Die wil elke dag wel SMEPpen.. en leg die streep maar eens uit. hahaha
Je moet ze ook alles uitleggen, kerels! @Tezzzzz...da's mooi van Julita @Rainstarr..beterschap, koorts is nooit leuk!
@beastie thnx Ben overigens wel gewoon aan het werk. Want volgende week wo-do-vr heb ik vrijgenomen voor de mini-blote-poes die dan bij ons komt wonen.. Nog ff doorbijten..
hahaha...ik heb het altijd thuis tegen me mannetje over de meiden met de blote-poezen (jij en Julita) ....heb dan altijd ineens z'n aandacht! Leuk hoor zo'n beastie! hiihihi
Ja, ik ben al begonnen met testen en ik heb zelfs sinds gisteren al een licht 2e streepje. Maar goed of dat ook betekend dat ik deze week mijn ei al heb... afwachten maar... Iig ga ik geen voorbeeldige cyclus van 28 dagen halen aangezien ik iig morgen nog geen ei ga hebben. Nou ja dat was ook te mooi om waar te zijn. Als ik mijn ei gevonden heb zal ik mijn NOD wel aanpassen op de lijst. Slaap lekker (wel raar om te schrijven rond half 4 s'middags Rainstarr, ik zou het nog ff een paar daagjes aankijken mocht je geen verbetering zien toch ff bellen met de ha. Misschien moet ie toch een andere AB voorschrijven : Beterschap iig!