Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Goeiemiddag!

Zico en Butterfly, GEFELICITEERD!! :)

Rainstarrr, beterschap, hoop dat je je snel wat beter voelt...

Tijgertje, spannend... hoop voor je dat het nu raak zal gaan zijn!

Ben heel beroerd vandaag, volgens mij aangestoken door de moeder van de meiden die zondag zo beroerd was :-?... misselijk, diarree, krampen in mijn buik.... Ga zo maar even mijn bedje in denk ik :-?
    Wel eindelijk een duidelijke streep op mijn ovu-test, gooi er vanavond nog maar een testje tegenaan, misschien dan al positief, anders denk ik morgen wel (hoop eigenlijk morgen, als ik me zo voel heb ik denk ik weinig zin in een smep ;))

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @miepie: beterschap! Smeppen als je je beroerd voelt is nie leuk! :(

Mannetje is thuis vanavond, dus denk niet dat ik nog online kom! Tot morgen!

Liefs Tezzz

3. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Middag!

@ Butterfly: GEFELICITEERD! Heerlijk zeg! Goed genieten nu van dit bijzondere gevoel!

@ Miepie: Beterschap! Echt super *&%#^$@

Verder snel bijgelezen (kletskonten!) en ga d'r weer vandoor! Naar kantoor om Ikea spul verder in elkaar te zetten!

Liefs

4. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Hier beginnen flinke steken te verschijnen rond mn eierstokken. En pijn in de rug komt ook langszaam op gang. Mannetje straks ff bij de drogist lkangsgestuurd en er toch nog maar een ovu test tegenaan gegooid. En ja hoor ik zie eindelijk een tweede streepje. Hij is aanwezig maar nog niet duidelijk. Hopen dat die komende dagen duidelijker word.

Iedereen veel smepplezier

5. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ butterfly GEFELICITEERD meis, kon eigenlijk bijna niet missen he, drie dagen overtijd.....Geniet maar lekker van dat kleine grote wonder in je buik!

@ nyncke dus toch je ei in aantocht? Gelukkig maar meis, want al die onzekerheid is ook vervelend!

@ julita hier nog iemand die een paar nachtjes alleen in dat grote bed ligt....wel stil zonder mijn mannetje maar ik moet wel eerlijk bekennen dat ik heeeeeeel lekker slaap :oops:

Zo, nou, als de roze koeken weer een beetje ingedaald zijn dan doe ik nog een rondje priklimonade met gebak, want:

IK BEN GESLAAAAAAAAAAGD!!!!!

Ben zo enorm blij dat ik er helemaal vanaf ben, ik trok het nauwelijks meer de laatste paar weken. Nu kan ik lekker gaan uitrusten en tegelijk werken aan ons eerstvolgende project: het uitbroeden van ons "keesje"

6. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Gefeliciteerd, Mielenl! [​IMG]
    Nou kan het grote genieten gaan beginnen...

Go4baby, shop ze ;) Jij koopt heel Ikea Amsterdam leeg, of niet?
    Julita, trusten.

Heb net even 2 uurtjes geslapen na een noodstop boven de wc sorry voor de details, maar zelfs mijn ontbijt kwam er nog uit :confused: Maagje heeft het zwaar gehad vandaag... Vind misselijk zijn al heel naar, maar helemaal als het niet is omdat ik zwanger ben ;). Voel me nu een stuk beter, net alweer 2 beschuitjes op.

7. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Hallo,

Mielenl gefeliciteerd! Fijn dat je je daar niet meer druk om hoeft te maken.

Miepie, balen dat je zo misselijk bent. Heb je morgen een drukke dag?

Wij hebben net de eerste echo gehad. Omdat het nog geen 10 weken was en mijn darmen wat opgezet zijn kreeg ik een inwendige echo. Was wel even wennen want behalve mijn mannetje (en weinige ex-vriendjes) is daar verder nog nooit iemand geweest haha. Maar het was voor een goed doel. Ons minimensje is 2,9 cm en we zagen het hartje goed kloppen gelukkig. Ik vond het wel spannend maar vind het nog steeds een raar idee dat dat minimensje in mij groeit. Over 2,5 week krijgen we de volgende echo, dan zal er wel al wat meer te zien zijn.

Zo, ik ga nog even wat computeren en dan naar bed. Doei!

8. Ellenk

Ellenk VIP lid

Leuk Leentje zo'n echo.... En dan al zo snel weer een....

@Julita ik heb deze maand niet ge-ovutest ivm de carnaval, nam aan dat het een verloren maand zou zijn (ondanks al mijn pendels hihihi ;) ) Normaal heb ik dag 14 ei en een lf van 13. Ik weet dus niet of deze banner klopt....

Ooooh ik hoop zo dat ik zwanger ben. En dat ik vanmiddag mijn laatste broodje filet american heb gegeten...

@Miepie sterkte meid. Ik had dat vrijdag echt ver-schrik-ke-lijk ook net voor ei trouwens ;) gelukkig had ik er maar anderhalve dag last van.....

9. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Spannend Ellenk, ik hoop het voor je...

Hier is de misselijkheid wel over geloof ik. Heb al 4 beschuitjes en een bakje bouillon op, blijft goed hangen ;)
    Morgen naar de HA, wel spannend...

10. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Hee daar!

@ Mielenl: Gefeliciteerd! Wat een ontzettend lekker gevoel moet dat zijn! Echt super dat je dat zo goed hebt afgerond! Lekker genieten en broeds ze ;)

@ Julita en Mielenl: inderdaad maar lekker genieten van zo'n groot bed alleen! (en alle andere dingen alleen, tv zenders, snoepsnaaismul eten etc etc.. ;))

@ Leentje: gefeliciteerd met jullie goede echo van mini-leen! Kan me voorstellen dat het heel bijzonder is omzoiets te zien en heel onwerkelijk! En tja, die inwendige echo is even wonderlijk... Maar je voelt er eigenlijk niet veel van. Een uitstrijkje (als je 30 wordt) is een stuk pijnlijker en minder gezellig (maar ook zo gebeurt).

@ SC: gewoon een super dikke knuf voor jou!

@ Miepie:
    Beterschap nogmaals want dit klinkt echt niet gezellig! Hoop dat het nu beter zal gaan en alles gewoon blijft waar het hoort ;)
    We hebben alleen maar 1 kast in elkaar gezet hoor. De spullen zijn al binnen (het shoppen is dus allang voorbij) maar het is altijd zo veel werk... En natuurlijk als echt bijna alles klaar is kom je er toch achter dat er 1 kastplank was met voorgeboorde gaatjes om de stelpootjes door te kunnen bedienen... en die plank zat natuurlijk ergens verankert boven in de kast... (het stond natuurlijk wel in de gebruiksaanwijzing maar ja... niet zo duidelijk...)
    Kortom: mn rug is echt aan gort want dat kreng was vreselijk zwaar en de tweede moeten we nog in elkaar zetten... net als nog wat andere dingen...

@ Ellenk: dat wordt hopelijk een Pink Panter optreden en anders als Biggetje met de Carnaval! Zal duimen!

Nou, lekker avondje allemaal! Ik ga nu nog even de facturen afmaken (lekker allemaal nagekomen dingen om weer aan te passen bleh!)

11. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    miepie van harte beterschap meis, en veel suc6 bij de ha morgen!

12. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Miepie: spannend naar de HA. Ik ben hel benieuwd wat je daar te horen krijgt (waarschijnlijk een verwijsbrief naar de gyn of fertiliteitsarts ofzo..) Laat je heir wel weten he? (ben wel weer de hele dag naar school!

13. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ja Miepie wij worden graag METEEN op de hoogte gehouden !

14. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, is goed ;)! Ben er rond 9 uur weer... ga nu lekker mijn mandje in (hoop dat mijn temp morgen niet raar doet nu net rond mijn ei... was net 38.2 :-?)

O, heb er alweer 4 uur opzitten.... stickie peace'n :)! Ben er zo dus nog heel eventjes.

15. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Aan de smep vanavond! :) Vruchtbaar slijm en net een posi ovu-test (maar goed dat ik zo eigenwijs was vanavond nog een keer te testen na dat lichte streepje van vanmiddag ;))

Lieve meiden, welterusten allemaal en tot morgen!

16. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Miepie smep ze! Doe je best!
    @Zico en Butterfly super gefeliciteerd!
    Tijgertje veel succes met je inseminatie vrijdag.
    Morgen ga ik ook weer ovutesten, dus moet ook maar weer eens aan de smep.
    Maar mijn vriend is ziek, keelontsteking, als dat maar goed komt,
    Groetjes Elba

17. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Ha Miepie; die heb je al beet... toch maar goed dat je bruut wakker werd gemaakt, netjes vanavond weer... ;) Aan motivatie ontbreekt het bij jullie niet ;)

Slaap lekker iedereen!

18. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @Miepie, veel strekte bijn de HA. Met deze timing zou hij meteen een sl test kunnen doen, komt mooi uit! Gaat je mannetje mee?
    @Leentje, wat leuk dat je mini leentje enidelijk heb kunnen zien. Ik ben nu wel gewend aan de echo's , ik krijg zo 4 van inwendige echos per maand om alles te meten enzo. Leuk is anders.
    @Beastie, ik heb geen naakte poes hoor, maar ik denk dat je dat denkt omdat ik ze wel heel leuk en lief vind en ik hebt er wel eens over met rainstarrr. Kijk maar in mijn album, die van mij hebben gewoon vacht.
    @Ellenk, ik hoop het ook zo dat je deze keer zwanger bent!
    @Mielenl, gefeliciteerd, en dat met je zwnagere koppie! Bravo! Nu lekker de hele dag van je 'keesje' genieten!
    @Nyncke, fijn dat je nu toch een ei krijgt!
    @Elba, beterschap aan je mannetje en smep ze!

19. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    goeiemorgen nederland !

@ go4baby jij weet ook precies hoe het werkt he, als de man van huis is! helaas moet ik nu wel de prijs betalen want ik werd wakker van de zure oprispingen...

@ leentje gefeliciteerd met die mooie echo! een inwendige echo is niet prettig als je het niet gewend bent, maar je kunt je beebje een heel stuk beter zien dan met een uitwendige!

@ ellen ik hoop ook voor je dat je zwanger bent hoor meis! maar wel gewoon lekker een biertje nemen met de carnaval he, kan nu echt nog geen kwaad in zo`n vroeg stadium!

20. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    heb barstende hoofdpijn en wordt al misselijk van water drinken.

Goed teken :oops:

Deel Deze Pagina