Moge..ladiezzz @Julita...huh? dacht dat jij ook blote had? **zwangerschapsdementie** @Mielenl...GEFELICITEERD! Goed gedaan \/ nou lekker optimaal gaan broeden @Miepie .... suc6 vandaag, hoop dat de ha niet al te streng/nors/onbegripvol is @Leentje...leuk hé!, Ik had ook 2x inwendige gehad...nou als er wat te zien vals had Beastie in no time d'r broek van d'r kont hahaha ik had er ook even moeite mee @tijgertje..3 vette kansen top! @Ellen...carnaval/kermis baby's zijn het gezelligst! hihihihi..komt goed! Maare waarom kan ik geen texten meer verkleinen? :-s hoe moet dat straks met de lijst? :-k
Miepie, succes bij de ha, laat maar even weten hoe het was. Ik had je trouwens een pb'tje gestuurd, had je dat ontvangen?
wordt vandaag al misselijk van water drinken zeg. Moet morgen terug bloedwaarde laten nemen, dames duimen dat ze enorm gestegen zijn he
Moggol! Lekker geslapen zonder de mannen ? Leentje, niks gehad... Kan je het nog een x proberen? (mailbox zit niet vol, dus dat kan het niet zijn) Kom net bij de ha vandaan, was eigenlijk wel prima. Potje en een aanvraagformulier mee naar huis voor zaadonderzoek bij het labaratorium in Utrecht, n.a.v. de resultaten daarvan (begreep van hem zowel bij positief als negatief resultaat) doorverwijzing naar gyn voor verder onderzoek. En hij was helemaal blij met mijn kaartjes .. zagen er volgens hem prima uit. Vond zelf wel iets raar: vanmorgen was mijn temp al 0.5 omhoog... toch vanwege dat buikgedoe gisteren, of zo snel na mijn + test al een eisprong (gistermiddag nog negatief, om 21.00 positief > kan toch eigenlijk bijna niet?)
Goeiemorgen! @Mielenl: hartelijk gefeliciteerd! En nou lekker niks meer doen oke? Alleen maar liggen en groter worden @Go4baby: wat zal jij een spierpijn hebben vandaag! En nog naar school ook! Pfffffff ...sterkte! @Nyncke: eindelijk je ei in zicht? Joepie! @Zico: ik denk dat je waardes wel gestegen zijn vandaag. Als je al misselijk wordt van water ook Joepie! @Miepie: wat fijn dat er actie wordt genomen nou! Idd wel raar dat je temp al omhoog is gegaan. Maar je was natuurlijk wel ziekies gister. Vanmiddag maar weer ovu-testje doen? Je hebt in elk geval prima geklust gisteren @Leentje: bij mij was nog niemand (behalve mijn man) daar 'beneden' geweest voor mijn eerste zwangerschap! Ik kreeg gelukkig ook m'n eerste echo uitwendig. Mijn eerste inwendige onderzoek ooit was bij mijn bevalling toen de vk mijn ontsluiting moest meten! Ik vond het ook erg wennen toen in het kraambed de kraamhulp steeds m'n hechtingen moest checken. Mij eigenlijk net iets te intiem Maar goed, wat moet, dat moet. Mijn uitstrijkje deed trouwens helemaal niet pijn. Niks van gevoeld! @All: nou, ik weet niet of ik uberhaupt een ei heb gehad, maar ik zit nu wel duidelijk ná m'n ei. Mijn temp is nou voor de 4e dag laag. Geen ongi gezien overigens, maar kan me voorstellen dat er ook weinig nog uit zou hoeven na mijn dagenlange spotting (die overigens sinds zondag echt weg is). Ik heb in tijden niet zo'n constante temp gehad! Nou maar hopen dat dat betekent dat ik nu eindelijk weer een normale cyclus kan verwachten! Ik heb met mijzelf afgesproken dat ik de maand februari nog ff aanzie en probeer met tempen en ovu-tests m'n ei te vinden en anders ga ik in maart naar de ha. Dan is het 9 maand na m'n laatste pil. Maar dat mijn temp zo constant is, ben ik al wel heel blij mee! (Nou nog constant en hóóg !) Verder iedereen ok? Liefs Tezzz
oh oh die Mielenl toch! Beetje uit je dak gegaan natuurlijk na dat goede nieuws.. Nu maar weer lekker neutraliseren met wat worteltjes en brocolli @ Beastie: inderdaad zeg: de kleur en de vergroot/verklein functie zijn weg... Maar die kunnen het toch nog wel doen? Even testen: test JOEHOE doet het nog, moet je zelf even van die [] zetten en dan invullen size=7 en dan weer die haken met /size... @ Miepie: wat snel gedaan weer en meteen een potje meegekregen! Hmmm dan moet ik toch ook maar eens een afspraak maken binnenkort! Ik had namelijk verwacht dat je dat potje pas bij de gyn zou krijgen ofzo... @ de rest... ben de draad even kwijt... moet ook zo weg...
Hé Tezzz, fijn dat ie in elk geval stabiel is nu... maar ik denk dat het zeker geen slecht idee is eens naar de ha te gaan als je maar geen duidelijke cyclus blijft houden (dan waren die lange cycli van 49 dagen toch zo gek nog niet )
Hup hup...naar school jij!! **YES! Gelukt** Altijd al iemand naar school willen sturen hihi Goed plan Tezzzz...niet leuk om te zeggen en om te horen maar als ikjou cyclussen bekijk/spotting/geen/wel ei raare temp...denk ik toch dat je tegen PCOS aan zit... ondanks dat je al 2 bloedjes heb. Hoop heel erg dat ik het mis heb
Haha, mooi! Ik deed het eigenlijk al zelden met de kleurtjes-functie. Vraag me wel af waarom ze dat eraf hebben gehaald... :-? (misschien omdat er meiden waren die constant hun teksten dik en in kleur neerzetten?) Nou ja, fijn dat het met de codes nog wel kan !
@ Beastie: jij tovenaar ze hebben ons niet kunnen foppen! Zal eens even kijken of er iets over gezegd is...[/url]
denk idd dat hun server het niet zo trekt...ja ja, wij verzinnen wel wat...onverslaanbaar de smep-knokploeg!
O, mijn ovu-test net was weer negatief (nog wel een duidelijke streep)... blijkbaar een héél korte LHpiek gehad dit keer (16.00 negatief, 21.00 positief, 09.30 weer negatief).
@Miepie: maar goed dat je dan in de tussentijd wel gesmept hebt dan! Ik ga er vandoor! Heb nog van alles te doen. Tot laterrrrrr! LIefs Tezzz