Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Yep... nou maar weer afwachten wat ie morgen doet ;).

2. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Euuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhh heb nog eens een testje gedaan deze keer clearbleu digi, heb je daar niet al wat hcgkes voor nodig tegenover een andere test

3. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Heb nog 4 testjes :oops:

4. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    jaaahahaha..goed he zo'n test-text! :D ;)

5. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    morgen terug bloed he, dan zijn we zeker

6. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Hoi Meiden
    Mielenl gefeliciteerd meid!
    En de rest bedankt voor de felicitaties.
    Mijn mannetje kan het nog niet geloven en ik moet eerst naar de dokter van hem voordat ik een afspraak mag maken bij de verloskundige. En ik vind dat ik nu wel een afspraak kan maken. Weet niet of het mannen eigen is of mijn hormoonhuishouding maar ik denk toch het eerst! haha. Ik heb 3 positieve testen liggen hahaha. Zal er zo wel een foto van in mijn album doen als het lukt hahaha.

Liefssss

7. Butterfly1

Kan iemand mij vertellen hoe ik dat doe hahaha

Liefs

8. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    weet je wat die huisarts zegt? GEFELICITEERD..en doet verder geen test, zijn testen zijn nix beter dan die van jou ;) ...ik zou je mannetje mee nemen, lachen! Mijn huisarts weet nog van nix!

9. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    foto op je compi zetten..hierzo op album klikken en liks boven "uploaden"...foto selecteren en klaar is Klara :D (als je foto niet te groot is...anders even verkleinen)

10. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    he meiden...

kwam weer even melden hahaha

@ mielen...van harte meis...weer een zorg minder..en dan de tijd die je overhoud hahahah..nu lekker genieten van je aanstormend beebje..
    @Butterfly ...ook jij van harte gefeliciteerd met je zwangerschap..heerlijk genieten !

Voor de rest..moet nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel terug lezen....maar zag dat er nog steeds gewacht word op eieren, en positieve testjes...
    We duimen hier aan deze kant !

SHOOOTTTTT..heb de 1000 gemist....zucht....

11. Butterfly1

Ik moet urine meenemen en dan doen ze nog een keer zo een test haha.
    Zei ik dus ook al tegen mijn mannetje. Plus dat ik 3 testen heb gedaan en die waren allen positief. Hij kan geen vrij krijgen denk ik maar wel een goed idee ja om hem mee te nemen!

Liefs

12. Butterfly1

Dank je wel Daantje

Liefss

13. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Mijn huisarts weet ook nog van niks. De vk zei wel dat het verstandig was om het te vertellen zodat ze op de hoogte zijn. Maar je kunt direct de vk bellen.

Tezz, ik zal je zo even pb'en. Miepie, ik heb je nog eens gepb't.

Beastie, het plaatje komt vanavond. Ik zit nu op mijn werk.

Zico, nu is het echt duidelijk, je kunt er niet meer omheen. Genieten nu.

14. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ladies, ik ben er ook weer!
    @Zico, YEAH! Gewoon hartstikke zwanger!

15. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    hier de temp nog steeds laag. steken zijn wat minder maar nog wel aanwezig. Nog effe iets ophouden en dan kan ik een ovutest ertegenaan gooien.
    Heb daarover nog een vraagje: mn mannetje heeft gister ut nood testen bij de drogist gehaald. en heeft predictors meegenomen. Weet hij veel.
    maar in die gebruiksaanwijzing staat niet dat je 4 uur niet moet plassen en 2 uur niet te veel moet drinken. Terwijl dat bij die staafjes van matcare wel zo is. Betekend dat dat ik nu gewoon kan testen met die van predictor. Die staafjes komen vanmiddag pas binnen (dan ben ik er niet) en heb niets anders meer.

16. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Zou het 4 uur niet plassen enzo aanhouden...voor het geval dat het niet te geconcentreed is. Meet kans op een betrouwbaardere uitslag ;) suc6

@leentje..ik kijk uit naar de plaatjes :D

17. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    oja ik sta op de lijst als ronde 7 maar zit in ronde 5. Kan iemand dat ff veranderen weet nl niet hoe dat moet
    Bedankt

18. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    oh sorry nyncke, dat had ik gedaan want je head er niet bijgezegd en onder je banner dacht ik te begrijpen dat het de 7de ronde was...

19. Butterfly1

OHHHHHHHHHH ik begin al aardig te schelden waarom lukt het nou niet? Ben echt alles aan het doen om de foto kleiner te maken en dan pakt ie hem weer niet. Goed ik ga ff verder schelden of heeft iemand een tip die kan ik wel gebruiken;)

20. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Geeft niet hoor julita. Ik ben in ronde 7 na het stoppen met de pil. Om te kijken wat mn cyclus ging doen. Toen die normaal was was zijn we begonnen. Maarja daarna was die dus niet meer normaal. We zijn dus nu in ronde 5 voor het echie.

Deel Deze Pagina