He Miepie, Ik had het een na laatste cyclus ook. Dat was eigenlijk de eerste keer dat ik twee ovutesten op 1 dag deed. 's ochtends was er een licht tweede streepje en toen deed ik er 's avonds een en die was zo goed als positief. Ik twijfelde nog wel een klein beetje. Maar de dag erna was het tweede streepje al weer weg (ik deed hem toen ook best vroeg dus er zat niet eens veel tijd tussen) maar mijn temp ging toen wel omhoog. Ik zal eens in mijn album kijken of ik die test er ook in gezet heb. EDIT: ja het zijn de ovutesten van cyclus 9. Op de foto lijkt hij nog wel iets positiever dan hij in werkelijkheid was. Toen hij "opgedroogd"was waren de strepen niet gelijk. Maar toch een ei (temp ging omhoog). Maar als je twijfelt zou ik gewoon doortesten. Bij cyclus 8 had ik een bijna ei dacht ik maar toen ging mijn temp niet omhoog en had ik 7 dagen later een pos test. Misschien is je temp iets hoger doordat je niet fit bent.
haha nee hoor zat even heel geinteresseerd t nieuwe van die halloway te luisteren en te bekijken online... tis allemaal wat... t mag van mij wel weer 7 feb zijn eigelijk hahaha
Even off-topic maar die Peter R. de Vries zal hoge kijkcijfers hebben komende zondag. Ik ben benieuwd of het klopt dat hij zegt de zaak op te kunnen lossen.
Nou meiden Heb weer een positieve ovulatie test maar nou weet ik niet of het ook van de pregnyl komt Staat in me album Morgen de inseminatie en hoop dat er een of 2 wordt bevrucht maar dat zien we na 2 weken wel weer Liefs Tijgertje23
suc6 morgen tijgertje! zal voor je duimen! leentje, ik ga ook zeker wel kijken zondag....er zijn allemaal alweer sites over dat joran op die beelden zou hebben bekent dus ben wel heel benieuwd! spannend dus
Tijgertje, volgens mij bestaat pregnyl uit zwangerschapshormoon dus misschien beinvloed dat de test. Maar ze hadden toch al gezien dat de eitjes op springen stonden dus dan zal deze test toch wel kloppen. Morgen zal ik de hele dag voor je duimen. Ben je zenuwachtig of valt het mee?
moest ff kids in bed zien te krijgen. Nou hopen dat ze zo slapen, want over een half uurtje moet ik weg naar 10-min. gesprek! In dit snertweer... Helemaal geen zin in! Maar wil wel heel graag weten hoe het met m'n dochter gaat natuurlijk! Ze hebben afgelopen weken de citotoets voor kleuters gedaan. Ben zo benieuwd of ze nog steeds zo slim is! Voor de zomervakantie had ze het heel goed gedaan. Beter dan ik had gedacht eigenlijk! Hier zeggen we altijd tegen elkaar (stiekum zodat de kids het niet horen): Laila is best slim, maar Yoeri is slimmer! Maar wat Yoeri gaat doen weten we natuurlijk nog niet. Bij de jongste kleuters doen ze de cito pas op het einde van het jaar omdat ze anders nog zo jong zijn of net zijn ingestroomd. Ben trouwens ook benieuwd of ze nog steeds zo kattig kan zijn! @Tijgertje: heel veel succes morgen! En mogen jullie maar mooi raak schieten!
tja, ik vind het ook wel apart hoor, een cito voor kleuters. Maar het schijnt tegenwoordig te moeten dat in alle groepen getoetst wordt. Ze gaan dan 'werken uit het boekje' zoals ze het zelf noemen. En het zijn gewoon spelletjes als 'zoek het grote plaatje bij het kleine', 'kleur het kind ACHTER de tafel blauw' etc. En of ze ook zelf dingen kunnen benoemen enzo. Ik vind dat ze het hier wel goed aanpakken hoor, aangezien ze het zelf eigenlijk ook maar onzin vinden om dat bij dat jonge spul al te doen. Ze doen het verdeeld over een aantal middagen en weken, zodat als ze eens geen zin hebben je toch een redelijk beeld krijgt. En in groep 1 doen ze het dus pas aan het einde van het jaar omdat er nog zo veel kids instromen tijdens het jaar. oh! Little brittan is op op ketnet! Zoo leuk! Tot later! Liefs Tezzz
oo oke, ja nou ja t zal vast wel ergens goed voor zijn hihi maar begrijp me niet verkeerd hoor maar naar mijn mening moeten kinderen lekker kind kunnen wezen... en nog lekker spelen en aan t onderwijs wennen als ze in de kleuterklas zitten.. vind het een beetje een naar idee als ze kinderen van 4 a 5 jaar al gaan toetsen! dan denk ik: kom op mensen dat kunnen ze nog minstes de komende 13 jaar van hun leven doen.. maar goed zoals jij t uitlegd HOE ze het doen is t misschien best leuk voor de kids zelf hoor.. vind het zelf alleen zon raar idee hahaha
't is wel iets landelijks volgens mij hoor! Net als dat je al een gesprekje krijgt met de juf als ze 3 worden op de peuterspeelzaal! Is ook sinds een jaar of 2 verplicht! En nou ga ik me een weg naar school waaien! WWWWWWWWWOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!
Hmm you are so absolutely helemaal gelijk! Maar to be honest... Mr en Mrs go4baby zijn al een klein beetje oververmoeid... 't is heel dubbel maar ik zou het ook niet erg vinden om de komende tijd niet zwanger te zijn... Alhoewel ik ook flink zal balen als ik weer ongi wordt... Lekker dubbel dus allemaal. Maar ik heb het zo druk op dit moment, moet straks echt alles op alles gaan zetten om te kunnen afstuderen (heel wat gemist de laatste tijd) en ondertussen van alles voor ons bedrijf blijven doen. Als het zo goed blijft gaan kunnen we hopelijk over een jaar iemand in dienst nemen voor al die kleine rotklusjes waar je de hele dag mee zoet bent zonder dat je hebt gedaan wat je eigenlijk moest doen... *einde ego klaagzang*
Avond! (deze stond nog open... was weer eens op twee schermen tegelijk berichten aan het typen!) Wat een ovutest verhalen! Ik heb niet veel meer toe te voegen denk ik behalve @ Miepie: misschien is ie niet altijd zo knetter positief! Ik denk dat ie gewoon posi was maar zou gewoon doorklussen! En dan na paar dagen hoge temp als je een kruis van FF krijgt zie je wel of het klopt! en dan mannetje maar flink verwennen voor als hij met dat potje aan de slag moet... wat een gedoe lijkt me dat toch. Blij dat ik geen man ben en alleen maar met gespreide benen voor de gyn hoef te liggen @ Tezzz: Goede gesprekje gehad? Altijd fijn als je van anderen ook positieve dingen over je kids hoort lijkt me! @ de rest: knuffs en tot later!
he meiden, het is bij die veeg gebleven van bruin slijm, nu is het gestopt en hopelijk heeft het niets te betekenen
Zico, gelukkig maar! Je moet gewoon straks een wolk van een baby in je armen houden hoor! Ik zal een extra kaarsje voor je branden dat het nu wel goed blijft gaan! Miepie, ik denk ook dat je gewoon een speedy-ei hebt gehad Kijken of je temp morgen ook mooi hoog is! Ik heb net uit nieuwsgierigheid ook maar een extra testje er tegenaan gegooit en het streepje wordt dikker! Oei zou ie morgen al positief zijn.... *droom droom* kan het me haast niet voorstellen een ei voor CD 25!
Go4baby, ik kan me voorstellen dat jullie oververmoeid raken. 't is ook allemaal niet niks, verbouwen eigen zaak e.d. Pas maar een beetje op julie zelf!
@ Wieffie: oei oei wat zou dat lekker zijn als je zo snel lekker al een ei zou krijgen! Als dat zo is, wat is dat clomid dan een wondermiddel Truste allemaal want zo te zien zijn alle kippen al op stok!
Ja dat zou het zeker zijn! Maar het streepje is echt al veel dikker...Ben echt al helemaal blij! Tot dusver liggen we precies op het smepschema.. hahaha.. Slaap lekker allemaal...
oo spannend wieffie! zou idd wel erg fijn zijn als je ei lekker vroeg kwam een keer! hier is er een enorm geil, nee, voordat jullie verkeerde dingen gaan denken..tis onze jongste poes.. ze is nu 1,5 jaar en is 1 keer eerder krols geweest, maar dat viel erg mee.. toen was t alleen een beetje raar miauwen op zn tijd en verder niets.. maar nu, hahaha, ik lig echt in een deuk om t beestje...alles wat ze tegen komt rijd ze tegen aan en miauwt erbij.. ligt ook continu met dr kontje omhoog te draaien hihi tis maar goed dat de andere 2 waaronder 1 kater wel geholpen zijn! als t erger word moeten we dr toch maar laten helpen. wilde we eerst niet doen omdat t toch binnen katten zijn en de laatste tijd hoor je zoveel nare verhalen over sterelisaties die niet goed gaan.. maar ja, dit is nu nog lachwekkend maar als t vannacht ook zo is word t natuurlijk minder pff zo dat was t voor vandaag.. ga nu zo slapen.. truste dames en tot morgen!
Goedemorgen dames, Ik ben een beetje van slag want ik heb gisteravond weer zo'n walgelijke nachtmerrie gehad. Eigenljk is het geen nachtmerrie , het heet in het engels 'night terror' en het is heel erg naar. Ik voel me daarom vandaag een beetje fragiel.