Julita, wat naar... waar heb je allemaal over gedroomd dan? Go4baby, rustig aan jij [-X Wieffie, spannend, zo vroeg al een dikke streep. Ik hoop voor je dat dat eitje een keer mooi op 30-dagen schema mag komen! Hier vanmorgen weer 36.2 na de 36.7 van gisteren... Nou is mijn temp afgelopen 2 maanden ook na mijn ei eerst gestegen, de dag erna weer laag, en dan omhoog, dus moet nou maar weer afwachten wat ie morgen doet :-? En we smeppen en testen vrolijk door ondertussen
Hoi Miepie, je droomt dan niet echt over iets...het zijn meer gevoelens... Je bent gewoon in een totale paniek, en ik denk altijd dat ik dood ga... sorry dit is een beetje 'dark' Het gaat wel weer nu. Ik heb dinsdag weer een audtitie dus ik zal maar weer een beetje actief worden anders nemen ze me nooit!
goedenmorgen... @Go4baby... jullie :-$ moeten wel goed voor elkaar en zelf zorgen hoor. :-s @Miepie...schijnbeweging van ei? @Marieke...he wordt alleen maar erger..en tafel poten worden "genomen"en blijven nat achter...nog even en schoenen zijn niet meer veilig...je kan er het best wat aan doen hoor. Katten kunnen ook aan de pil. 1x per week is voldoende...en anders knippen..Bij alle poezen die ik ken is dat goed gegaan... @Julita...erg hé hoe een droom met je gevoelens aan de haal kunnen gaan...en dan was je ook nog alleen! @Wieffie..party! pasen valt ook vroeg dit jaar! @Zico..gelukkig maar dat alles verder goed gaat! 8)
AAAAAAAAAAAAHHHHHHHH!! Nou hier op me werk komen ze net aan met een plaat om op me bureau te leggen met een halve maan eruit (voor me buik!). Zodat ik straks, over xx weken, nog goed aan het werk kan. hahahaha lach me rot hierzo!! =D>
@ zico gelukkig maar dat het bij die ene veeg bleef. Heb ik ook gehad hoor, bij 5 weken. Ik was ook heel erg geschrokken maar achteraf was het waarschijnlijk gewoon wat innestelingsbloed oid. Dikke knuffel en maak je niet te druk he @ go4baby neem je wel je rust af en toe, want je hebt er helemaal niets aan als je straks overspannen thuis zit oid! Hoe lang duurt je studie nog? Wel afmaken he meis, vergt een hoop van je maar het papiertje is het dubbel en dwars waard! @ wieffie heeeeeeerlijk meis als je deze cyclus een vroeg ei hebt. Lekker smeppen nu en straks positief testen! We stellen valentijnsdag wel een paar dagen uit speciaal voor jou @ julita vervelend zeg zo'n nachtmerrie.....doe maar oefenen/trainen voor die auditie dan ben je dat nare gevoel vast snel kwijt! Ik zie trouwens dat je van de week een samenlevingstest gehad hebt.....na je eisprong? Was hij daarom misschien negatief? @ miepie met een korte LH piek kan het ook hoor! Ben je weer een beetje opgeknapt inmiddels? Ja die mannen worden ineens zuinig op hun zaad he, als het in een potje moet (zo'n plastic potje bedoel ik) Die van mij heeft altijd een grote mond als het om zijn potentie gaat, maar hij durfde pas in de auto te zeggen dat dat potje veel te klein was
hahaha ja dat was hier ook al een voorstel.......maar ons keesje trapt wel van zich af als ik te dicht op mijn bureau zit
da's wel handig! Maar ik heb er eerlijk gezegd geen last van hoor, dat mijn buik in de weg zit.... maar wel heel lief van je collega's dat ze daaraan gedacht hebben!
Liep er vandeweek over te geinen en nu komen ze met zo'n plank aan...en heb alleen nog maar een bobel!
goeiemorgen! hahaha wat leuk van je collega's beastie! wel grappig dat er dus meegedacht word julita ik heb dat ook een tijdje gehad, is idd erg naar en de volgende dag ben je er ook erg mee bezig omdat het allemaal zo echt leek en voelde... heel vervelend! zico gelukkig dat het bij die ene keer is gebleven!
Goedemorgen dames Nou we zijn zeer verrast Hebben me manneke zijn zaad in het lab afgegeven ong een uur later konden we het ophalen Manneke had 72 milj zaadjes Waarvan de beweeglijke zaadjes 87% IS Dus super vruchtbaar zei de gyn En ik was ook behoorlijk vruchtbaar Dus we gaan nu echt duimen dat het nou goed komt Liefs Tijgertje23
Hoi Marieke Bedankt dat je mee duimt We gaan nu echt alles uit de kast halen wat er maar te halen valt hi hi Me manneke vond het ook geweldig nieuws Hij zei tegen mij nu maar hopen dat we straks zwanger zijn en hij druktte mij tegen zichzelf aan Het is ook een schatje hi hi Hoe is het met jou marieke? Liefs Tijgertje23
o hier is t goed hoor gaan gewoon vrolijk door he met alles hihi 18 feb staat er in mn agenda dat we dan naar de dokter gaan.. eerst natuurlijk kijken wat deze cyclus doet, maar heb er toch geen vertrouwen in.. dat vergaat je wel na 13 rondes
Dat doen we zeker hoor! Ik ben nog steeds heel positief over deze ronde! Hahaha, ik heb gister al in twijfel gestaan om choco-eieren mee te nemen Nou, dat lijkt me een prima idee! Maar als ie vandaag of morgen springt dan zit ik nog 14 febr. op 12 of 13 DPO en dan gooi ik er denk ik toch wel een testje tegenaan.. ik ken mezelf onderhand wel een beetje... te nieuwsgierig Beastie, leuke collega's heb je! Fijn zo'n leuke sfeer op je werk. Julita, wat raar wakker worden is dat dan he? Ik ken het. Hoop dat je snel weer een beetje in je doen bent! Miepie, vreemd je lage temp Misschien een fallback-rise? Morgen maar ff afwachten en door klussen maar zou ik zeggen... Marieke, ik hoop dat je poes je niet heeft wakker gehouden vannacht Misschien is het idd voor haar wel beter dan om dr te laten helpen.
Tijgertje, wat een goed nieuws meid! Ik hoop zo dat het jullie deze ronde gaat lukken! Ik ga ook heeeeeeeel hard meeduimen!
hahaha wieffie mijn poesje heeft me gelukkig niet wakker gehouden vannacht, wel om half 7 wakker gemaakt met dr gejank hihi ga vanmiddag even een dierenarts bellen over wat de kosten hiero zijn enzo... want heb geen zin in kattengejank naast mn bed hihi
O marieke Is jou kat ook zo krols Mijn poes ook zoooooo vreselijk nou is ze rustig maar als ik haar aanhaal o o o gaat ze op de grond rollebollen en dan precies ja de kont omhoog echt een hele rare positie hi hi Maar nu is ze rustig dan geef ik haar ook geen aandacht Soms is dat best wel leuk om te horen maar af en toe Snap wat je bedoelt hi hi Liefs Tijgertje23
haha ja t was ook rustig hier... nu begint ze weer zo ontzettend raar te miauwen en te rollen.. zo van : DOE IETS! stom beest hihi ik negeer t maar.. gisteren hebben mn vriend en ik een half uur naar de staan kijken toen ze mn schoenen aan t verkrachten was...best komisch!