Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    O zo slim heeft me poes het niet
    Maar ze komt zo vaak naar je toe en kopjes geven en voor je rollen van RAAK ME AAN hi hi hi
    En dan aai je haar dan wordt het spinnen van haar alleen maar erger

Liefs Tijgertje23

2. Ellenk

Ellenk VIP lid

Tijgertje mooi bericht nu afwachten :) Naast me op de bank is nog wel een plekje ;)

Zo ik ga me ff optutten en dan met mijn vriendin naar Arnhem. Hoop dat we niet weg waaien.\\Mijn vriendin heeft een postnatale depressie (is niet te begrijpen) en is nu chemisch blij maar voelt zich nu echt stukken beter met die medicijnen dus we gaan lekker eten/drinken en shoppen..

dagdag... Ik weet niet of ik verder hier nog ben ivm carnaval etc anders prettig weekend en tot dinsdag ;) :)

3. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ellen, fijne dag en veel plezier met Carnaval! :D We zien je hopelijk na het weekend niet al te brak weer ;)

4. rainstarrr

rainstarrr Niet meer actief

De sterillisatie van mijn kat kostte me net iets over de 100 euro.. :(
    Maar dat kwam wel omdat ik haar in Den Haag heb laten helpen.
    In dorpen is dit meestal goedkoper..

@All ik moet behoorlijk wat teruglezen zie ik al!

@Wieffie ik heb al paaseitjes gehaald :oops: KON het gewoon niet laten..

@alle dames met krolsche poezels in huis; volgens mij is het een beetje de tijd.. de siamees van mijn schoonouders was ook al krolsch.. heb altijd wel een beetje medelijden dan.. hahah.. helemaal uitgeput door het kabaalmaken en aandacht trekken van een grote zwarte kater in de tuin.
    Gelukkig is mijn poes al geholpen..

@beastie Ik vind het wel super geinig dat ze zo met je meedenken! Maar ik kan me er eigenlijk geen goede voorstelling van maken. een plank met een halve maan eruit. ;)

@EllenK Carnavalsze!

Ik ben trouwens mij ovu-testjes kwijt. Willen het een beetje geheimhouden voor onze schoonouders.. en nu hebben we ze TE goed verstopt! *()&£$"$^("$ :evil:
    Nu doen we het dus op de gok. Had gister wat vruchtbaar slijm, dus ik denk dat mijn ei er bijna is.. Smeppen er wel weer op los en als de donder nieuwe testjes bestellen dus :(

5. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Tijgertje, wat super...super eitjes en super zwemmers!..dat wordt een super kind! ;)

Marieke...we hebben hier een werkplaats dus werd zo even gezaagt ;) Voor poes knippen reken op 100 euro en nog wat centen ivm prikjes ...maar binnen een week is je kat weer "normaal" :D

Pfff..sorry ...maar je schijft het zooooooooooo nuchter...en natuurlijk helemaal waar..chemisch blij! ;) (gebruikt ze die term zelf ook?)
    Maar er wat leuks van!

Nou **weer even ego** we gaan 13 Maart op vakantie! Dan ben ik 23 weken en nog niet zo mega...wat ik van plan ben te worden. Met de trein naar parijs (Mark is 2x in parijs geweest maar nooit in de eiffeltoren :rolleyes: ) En 1 dag Disney, waarschijlijk kan ik in niet zo veel atracties...maar het is natuurlijk altijd leuk :D
    Dan door naar Zwitserland, Zermatt, na wat daagjes met de gletsjer express (toeristen atracctie) naar st.moritz en volgende dag door voor 2 nachten in een kuuroord **waar go4baby zo jaloers op is ...sorry**en dan via duitsland weer naar huis! Met pasen weer thuis :D ;)

gewoon grote plaat met aan de zijkant een hap er uit...die gaat iver me bureau en dan compi wat naar voren...zit ik niet zo ver van de compi straks... :rolleyes:

6. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    SMEPpers van s(m)eptember:

Mielenl \:D/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) It's a surprise
    Diaantje17 \:D/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a girl!!
    WishfulDreaming \:D/(ronde 5, 1x SMEP) It's a boy
    Pebbels [/b] \:D/ (ronde 8, 1x SMEP) It's a surprise
    Fiona23, \:D/ (ronde 2, 1x SMEP)It's a girl!!

32 SMEP - kandidaten
    27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger
    * MOAS => Mother of all smeppers! ;)

******************************************************************************************
    SMEPpers van oktober:

Eevitaa \:D/ (ronde 1, 1x SMEP)
    Coco \:D/ (ronde 6, 1x SMEP)
    Linda221 \:D/ (ronde 1, 1x SMEP)It's a girl!!
    Daantje82 \:D/ (ronde 11, 2x SMEP)It's a girl!!
    Erannick \:D/ (ronde 13, 1x SMEP)It's a girl!!
    Mijntje, \:D/ (ronde 5, 1x SMEP)
    Ger78 \:D/ (ronde 2, 1x SMEP)
    Nin0 \:D/ (ronde ?, 1x SMEP)It's a surprise
    Daantje86 \:D/ (ronde 10, 1x SMEP)

37 SMEP - kandidaten
    26 Ongi.... 9 Zwanger.... 2 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 2 mk :(
    ******************************************************************************************
    SMEPpers van november:

Beastie \:D/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a surprise
    Liesje76 \:D/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a surprise
    Pas getrouwd \:D/ (ronde 3, 1x SMEP)
    Silla \:D/ (ronde 21, 2x SMEP) It's a boy
    Heidi77 \:D/ (ronde 4, 2x SMEP)
    Jeldou \:D/ (ronde 6, 1x SMEP)
    Diddl9 \:D/ (ronde ? 1x SMEP)

31 SMEP - kandidaten
    23 Ongi.... 7 Zwanger.... 22.58% zwanger

SMEPpers van december:

CynthiaB (SC)\:D/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a surprise
    Linda78 \:D/ (ronde 9, 1x SMEP)
    Leentje79 \:D/ (ronde 10, 4x SMEP)

20 SMEP - kandidaten
    17 Ongi.... 3 Zwanger.... ...15% zwanger

SMEPpers van Januari:

Shedevil \:D/ (ronde 20, 3 x omgekeerde smep)
    Klavertje44 \:D/ (ronde 9, 2 x smep)
    Flo1975 \:D/ (ronde 5, 1 x smep)
    Butterfly1 \:D/ (ronde 7, 2 x smep)

21 SMEP - kandidaten
    17 Ongi.... 4 Zwanger.... 19.04% zwanger

SMEPpers van Februari:

1. Zico \:D/ (ronde ?, 4 x smep)
    2. Mupkuh \:D/ (ronde 6, 1 x smep)
    3. Imke, ronde 2, NOD 2 feb
    4. Marieke1610, ronde 14, NOD 8 feb
    5. Julita, ronde 12, NOD 8 feb
    6. Go4baby, ronde 7, NOD 9 feb
    7. Nynke1980, ronde 5, NOD 10 feb
    8. Nyncke, ronde 7, NOD 10 feb
    9. Ellenk, ronde 4, NOD 11 feb
    10. Miepie80, ronde 13, NOD 13 feb
    11. Wieffie, ronde 9, NOD 14 feb
    12. Wannabemommie, ronde ?, NOD 15 feb
    13. Hanne9, ronde 6, NOD 15 feb
    14. Rainstarrr, ronde 13, NOD 19 feb
    15. Elba, ronde 9, NOD 20 feb
    16. Jes1, ronde 6, NOD 24 feb
    17. Tezzz, ronde 7, NOD 29 feb

17 SMEP - kandidaten
    0 Ongi.... 2 Zwanger.... 0 Negatieve test... 0 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger

UP! ;)

7. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    hoi, was ik weer.
    @Beastie, leuk hoor dat je collega's er zo mee omgaan! thnx voor Nyncke veranderen op de lijst ;)
    @Miepie, wat vaag dat je tempen en ovu's niet duidelijk een ei aangeven. Idd gewoon doorsmeppen en dat komt het helemaal goed.
    @Tijgertje, nou dat kan niet missen deze keer he? Ik duim ook voor je!

Die 'nachtmerrie' was dus zo dat ik uit mijn bed ben gegaan en dat ik naar de andere kamer ben gelopen en daar de balkondeur open heb gedaan en daar stond ik dan op het balkon, pas toen werd ik echt wakker.
    Best gevaarlijk. Sommige mensen springen uit het raam enzo. brrrr

8. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Moguh! Uhhh middag... Was wel moe ja, werd om 11.30 wakker...

@ Beastie: heb me rotgelachen om jou en je nieuwe bureaublad! Echt heel grappig! Past ie goed? Ben benieuwd of mannen beetje kunnen inschatten hoer groot die buik gaat worden en niet te wijd maken! Wel lekker dat je dan je armen ook goed kunt steunen!
    En heerlijk dat jullie vakantie nu geboekt is! Dat wordt lichtgewicht pakken natuurlijk, niet teveel meeslepen ;)

@ Miepie: hmmm wonderlijk met die temp! Maar ja, als je dat patroon eerder hebt gehad dan hopelijk nu ook. Veel vruchtbaarslijm al gezien dan? Want dat blijft ook altijd een goede graagmeter (als je dat veel hebt natuurlijk, maar dat weet ik niet precies van iedereen!).

@ POEZEL (zo'n lief woord) DAMES... jullie zijn wel bikkelhard voor jullie poezen hoor... 'even laten helpen' ;) Die beesten volgen ook maar hun natuur... Misschien willen ze ook alleen maar roze worden ;) en Beastie; poes knippen... :) ik dacht even iets anders :)

@ Julita: Voel je je alweer wat beter? Ik ken dat soort dromen. Dan wordt je wakker en voel je je zo verschrikkelijk. Dat duurt dan best een tijd voor dat gevoel echt weg is. Ga maar lekker op pad om je gedachten te verzetten!

@ Tijgertje23: zo, dat klinkt echt goed? Begrijp ik goed dat je dus net de iui achter de rug hebt? De duimen gaan in de hoogste versnelling!

@ Wieffie: ben heel benieuwd nu of je test weer veel donkerder zal zijn!

@ Rainstarrr: hihi ik heb dat ook, steeds dingen verstoppen als er bezoek komt... Vond gister het doosje met de Clearblue ergens terug.. :)

@ Ellenk: veel plezier met je vriendin in de stad! Hoop dat ze zich even lekker kan ontspannen en genieten. Ook al is het chemisch, het zal vast een positive fibe genereren.
    Heel veel plezier dit weekend met de Carnaval! Ik had ook wel gewild met wat vrienden die naar Maastricht gaan, maar helaas...

@ all: thanks voor jullie lieve [-X waarschuwende en zorgzame opmerkingen! Maar ik krijg gelukkig ook heel veel energie van het werk hoor! Dat we dat toch samen van de grond trekken enzo! Daar kan ik best wel trots op zijn. En er zal een moment komen dat niet alles meer helemaal nieuw is en alle kinderziekte eruit zijn...

Ga nu foto's bewerken van het tripje naar Oxford. Straks een afspraak met de uitgever van het boek. Wil toch wel wat laten zien natuurlijk.

liefs en lekker Carnavals weekend voor degene die er pas dinsdag weer zijn!

9. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Julita: nou kan me helemaal voorstellen dat je je lam geschrokken bent, ik ook nu ik dit lees! Misschien de sleutel van de balkon deur (laten) verstoppen? Volgens mij wordt je dan wel wakker als je die gaat zoeken!
    Wanneer is je man weer terug?

10. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    komt vanavond terug.
    Op de balkon deur zit een soort schuifslot, en die heb ik dus geopend...

11. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Aiaiaiaiai ...best eng! :confused: :confused: :confused:

Had ook veranderd in de lijst dat Silla een jochie krijgt! ;)

12. zozo beastie dat is wel een vakantie om jaloers op te worden... gelukkig heb ik alle plaatsjes die je noemde al gezien dus weet hoe mooi t is :D

100 euro om de kat te laten helpen? deden ze dat bij jullie met een gouden mes ofzo ;)
    ik hoor hier in de omgeving prijzen tussen de 40 en 60 euro.. sjees wat een verschil.. ga nu maar even die dierenarts bellen...wil t toch ff weten hihi

ellenk have fun in arnhem en met carnaval vieren.. misschien zie ik je nog wel ergens rondhossen van t weekend haha.. o nee.. weet niet hoe je eruit ziet dus dat word lastig whahaha EDIT: o zie nu pas je foto in je album, dus weet nu wel hoe je eruit ziet zonder apepakkie dan he!

go4baby, daarom hadden wij de poes ook nog niet laten helpen.. omdat ik t zo zielig vind en ze vind het nu nog heerlijk om onder haar buikje gekroeld te worden.. maar uit ervaring bij meerdere katten weet ik dat als ze geholpen zijn ze dit niet meer op prijs stellen dus ik stel t laten helpen ook zo lang mogelijk uit, maar nu hebben we een katteboek en daar staat in dat de tussenpose van t krols worden steeds korter word nu en dat ze er op een gegeven moment zelf in kunnen blijven hangen, en dat vind ik helemaal zielig voor ze... dus weet nog niet wat ik precies moet doen

13. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Slaapkop! :D

Het gat is wel wat breed en niet zo diep...ach kan het toetsenbord op het end wel op me buik zetten! hahaha :D

Zat te denken samen 1 weekend tas moet te doen zijn ;)

Tis wel hun natuur maar als er elke keer natteplekken op schoenen/kleden/meubels achter blijven is dat niet al te fris...gaat hier over een poes die niet eens naar buiten gaat! Da's al tegen natuur! ;)
    **niets van aantrekken hoor Marieke!!**
    Ze knippen de eierlijders door..en scheren de buik!..blote buik poes! :rolleyes:

14. tjee, jullie hadden idd gelijk..
    bel net de dierenarts hier in diem op om te vragen wat t kost om te laten helpen.. kost 97,20.. maar tussen 14/2 en 1/4 krijg je 15 euro korting. pfff hebben ze ook acties 2 voor de prijs van 1 ofzo? of 3 halen 2 betalen!

naja voor dat geld zou t idd wel goed gedaan worden denk ik, neem ik aan... mag ik toch hopen...
    je hoort zoveel nare verhalen en is mij ook al 3 keer overkomen die nare ervaringen dus denk dat ik t dan maar uitstel.. tot t heel erg word die krolsheid..

15. hihi heb je ook gelijk in hoor dat t eigelijk tegen de natuur is: mn vriend had die katten al en waren al binnen katten, bij ons thuis gingen ze gewoon naar buiten vroeger.. maar ook ik ben nu van gedachten veranderd: WIJ hebben er voor gekozen om 3 katten te nemen, dan vind ik niet dat een ANDER last van onze katten moet hebben door middel van: gejank, vechten, poep in de tuin, dat ze de vissen uit de vijvers halen enz :D
    en in de zomer komen ze buiten.. alleen aan een touwtje hihi de oudste vind dat heerlijk.. de middelste is heel schuw die kunnen we niet eens oppakken en de jongste was vorig jaar nog te klein voor t tuigje dus gaan we dit jaar es proberen..

16. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Hier is het slipstaren weer volop bezig! (Bah, ik haat wachten...)

17. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ik heb mijn poes ook laten 'helpen', ( heet dat zo?)
    vorig jaar. Arme kleine beesie, ik weet nog dat de dierenarts toen heel boos op me was , want ze was toen kennelijk krols ( viel niks van te merken op dat moment) en kennelijk is dat gevaarlijk want dat hele gebied is dan meer doorbloed.
    Het is allemaal goed gekomen. Moest wel van arts zo'n toeter om haar nek, was echt heel vervelend voor haar en voor mij.

18. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ik heb net nog weer een ovutestje gedaan maar het streepje wordt weer lichter :( Waarschijnlijk te vroeg geschreeuwd. Wat denken jullie zal ik vanavond nog eens moeten testen?

19. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Hoi Wiefie,
    Zit met het zelfde, ook wachten op die positieve streep. Maar als ik smiddags test na 4 uur niet plassen, wordt hij niet zo duidelijk. Als sochtens. Dan is hij wel even donker als de controlle streep. Smiddags niet. Misschien heb jij dat ook. Misschien kun je het aan je temp zien of je je eisprong hebt gehad. Succes, ik zal voor je duimen deze ronde!
    Liefs Elba

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    ben eindelijk weer thuis! eerst ff alle blz doorlezen hoor! Zo terug!

Deel Deze Pagina