Ja ik temp iig wel maar als je temp omhoog is is je ei al geweest dus daar schiet je helaas niet zoveel mee op. Ik wil mijn ei graag voor zijn Ik ga het gewoon vanavond nog eens proberen....
zo dames ik ga de laptop afsluiten.. over een klein uurtje is t laden en dan opweg naar de carnaval! gaan we eens even een mooi feestje maken daaro hahaha tot morgen!
pffff kletskousen! verschillende dames waarvan het ei nog niet in zicht is, maar van de poesjes dus wel? Wij hebben twee katers uit het asiel en die waren dus al 'geholpen' toen we ze kregen. De poesjes van mijn ouders zijn trouwens aan de pil! Is ook een optie hoor! Werkt prima! @Tijgertje: wat fijn dat alles er zo positief uitziet! Nou die test ook positief over twee weekjes en dan is het helemaal fantastisch he! @Zico: wat een schrik zeg van die veeg! Vandaag alles weer goed hoop ik? @Julita: brrrrrrrrrr wat een eng verhaal! Ik hoop dat je nou wel goed slaapt hoor! Zulke dromen zijn mij iets te levendig! @go4baby: wat fijn dat het zo goed gaat met jullie bedrijf. Dan krijg je in elk geval wel veel voldoening van al het werk dat je doet. En tussendoor flink veel blijven forummen als pauze! @carnavallers: veel plezier dit weekend! Mijn temp vanmorgen was 36.6. Ik hoop dat dat een paar daagjes aanhoudt, want dan zou ik wel weer een ei kunnen verwachten. Mijn laatste 'gewone' cyclus ging ik ook van gem. 36.3 naar gem. 36.6 naar 36.9. Afwachten maar weer. Dames, ik ben heel trots op mijn dochter! Ze heeft zowel op het rekenonderdeel als op het taalonderdeel een 'A' gescoord met de citotoets! Het hoogste dus! Cool he? Maar ze heeft wel een 'probleem'. Ze is heel onzeker/verlegen van zichzelf. En hoe veel complimentjes we haar ook geven, ze praat zichzelf altijd naar beneden. Als iemand nog tips heeft wat we daar aan kunnen doen: graag! Ja, wij wisten dat al lang, maar de juffen zijn er nu ook eindelijk achter. Ze zou nog veel meer kunnen als ze wat zekerder van zichzelf was. Nou zijn mijn man en ik ook altijd nogal verlegen geweest, dus dat heeft ze niet echt van een vreemde, maar ze schiet altijd zo door! Zoals nu met het fietsen. Ze kan perfect goed fietsen, maar heeft nu een nieuwe fiets met handremmen. En aangezien ze pas 6 is, is dat natuurlijk best moeilijk. Maar het is best te leren. Maar nou heeft ze zich dus in haar hoofd gehaald dat ze dan dus maar meteen helemaal niet meer kan fietsen ! Dus ze zit in hevige paniek op de fiets! Tot aan het laatste stukje bij huis dan dus. Want dat kent ze extra supergoed en daar is het fietsen opeens geen enkel probleem meer! Wat moet je daar nou mee? Al vanaf dat ze geboren is, proberen we juist haar veel zelfvertrouwen mee te geven door bij alles wat misschien maar een heel klein beetje knap is haar al echt te complimenteren. Maar het lijkt wel of ze dat juist ziet als dat ze het eigenlijk stiekum helemaal niet kan! Terwijl ze dat dus echt wel kan! Heeft iemand een gouden tip? Zucht...opvoeden is heus wel moeilijk hoor! Offuh...complex eigenlijk. Liefs Tezzz
Goeiemiddag! Carnavallers, veel plezier! Tezzz, volgens mij is het enige wat je nu kan doen idd complimentjes geven als ze iets goed doet (ook niet te overdreven) en als dingen niet lukken of als ze dingen fout doet, daar niet teveel aandacht aan besteden. Vaak onthouden ze "negatieve aandacht" veel beter dan complimentjes. En als het zo blijft zou ze als ze iets groter is een faalangsttraining of assertiviteitscursus kunnen doen (bieden de meeste middelbare scholen aan voor leerlingen die erg onzeker zijn). haha, klink alsof ik het allemaal precies weet, maar heb ik ook allemaal maar geleerd met mijn opleiding, hoor Wieffie, ook al zo'n raar ei? Vervelend he, die onzekerheid :-? Beastie, hylarisch wat die mannen nou weer bedacht hebben... wel lief Go4baby, goed te horen dat je even lekker hebt uitgeslapen! Tuurlijk kan je ook veel energie uit je werk halen, maar ook jij hebt grenzen.... Vruchtbaar slijm heb ik sinds woensdag gehad, eergisteren en gisteren heel veel. Nu een beetje moeilijk te bepalen ivm ochtendsmep Net weer een testje gedaan, 2e streep blijft zo licht als gisteren. Afwachten wat mijn temp morgen doet dus....
@Miepie: best kans dat je dus toch idd je ei hebt gehad dan dus! Zal ik eens wat raars vertellen? Ik had gister slijm wat precies op 'smep'-slijm leek oops: ), alleen had ik toen nog helemaal niet gesmept! Dus wel rekbaar maar niet geheel doorzichtig! (hihi geroerd eiwit terwijl ik niet op en neer had gesprongen of mijzelf had geschud) Nog best veel ook. Weer wat nieuws dus. Ik zie steeds weer wat nieuws! Best interessant eigenlijk. Ik wou dat ik een echo-apparaat had. Ik wist niet dat ikzelf zo interessant was
Haha, hoe je lichaam elke keer weer iets nieuws weet te bedenken, hĆØ? Vraagje; lukt het jullie foto's in je album te plaatsen? Ging gisteren niet, maar vandaag weer niet. Ik heb er JPEG bestanden van gemaakt, verkleind... en krijg elke keer de melding "bestandstype niet toegestaan" :-?
@ Tezzz: ik heb hier laatst iets over gelezen. De strekking was ongeveer: Niet zeggen dat jij trotst bent op haar (omdat ze iets kan/doet/zegt etc), maar zeggen dat ze zelf trots op zichzelf kan zijn omdat ze dat kan/doet/zegt etc. Daardoor zal ze zekerder worden van haar eigen kunnen en niet afhankelijk zijn van complimenten van een ander! Ik heb hier even over na zitten denken en dacht toen : daar zit wel wat in! Vaak zeg je tegen een kind: ohh wat heb jij dat mooi gemaakt, wat kan jij dat goed zeg, of ik ben echt trots op je. Daarmee kan en kind denken dat het alleen goed is als een ander dat echt zegt. Maar ook als een ander niets zegt mag een kind zeker worden en het gevoel geven dat wat hij/zij doet goed is. Hopelijk werkt dit (duurt wel even natuurlijk!)
@ Miepie: is het bestand niet te groot? Er staat ergens iets over de afmetingen (of is dat alleen als je 'm hier op de pagina zet?)
Nee, dat was het probleem niet, had ze juist via de site hier verkleind. Nu uiteindelijk in paint opgeslagen als jpeg en via fotoverkleinen.nl verkleind en heb dus eindelijk mijn testenreeks en tempkaartje up-to-date in mijn album staan. Pffffff
Hmmm, Tezzz, net even die van jou zitten bewonderen... als ie nu hoog blijft lijkt dat toch wel errug veel op een ei (met wel een raar hoge temp ervoor, maar je had daarvoor ook niet echt een "echte" cyclus... :-?)
Mmmm, miepie ik weet het niet hoor..? Ik vraag me af of je je ei al wel gehad hebt. Je hebt vandaag wel een hele grote daling weer dan... Ben echt erg benieuwd naar je temp morgen. Ik heb ook maar ff mijn kaartje weer upgeload. Ach ja dan zijn we allemaal weer bij Tezzz, ik ben bang dat je nog geen ei gaat krijgen van ff ook al blijft je temp nu hoog Je temp moet nl. hoger gaan dan de 6 dagen ervoor en aangezien jij een paar dagen geleden ook al hoge temps hebt gehad Het begint toch aardig op PCO te lijken, hoe vervelend dat ook is. Ik zou toch eens overwegen of je niet aan de clomid kunt. Als ik het goed heb begrepen heb je ook al lang geen "goede" ongi meer gehad toch?
Sluit me aan bij Wieffie, Tezzz.... zou er toch wel over na gaan denken misschien eerder dan maart naar de HA te gaan. Wieffie, ben benieuwd wanneer ie bij jou wat spannender gaat worden! Ik snap 'm zelf bij mij ook echt niet meer, heb dit nog nooit eerder gehad. Heb nog 3 ovutesten en twijfel erg of ik er vanavond nog 1 doe... kan ook eerst mijn temp van morgen even afwachten. Hoe lang duurt het bij een mislukte spring-poging voordat het eitje een nieuwe poging doet, iemand een idee?
@Miepie: bij mij 'leek' het erop dat m'n eitje na een weekje steeds weer een nieuwe poging probeerde te wagen! Maar van mij kun je niet op aan natuurlijk Ik ben raar! Ik weet het niet hoor dames. Aan de ene kant wil ik nou wel eens weten of er iets 'mis' is (Bijv. pco), maar aan de andere kant heb ik wel vaker van die rare cycli gehad. Alleen stond ik er vroeger nooit zo bij stil omdat ik daar helemaal niet op lette. Heb ik al wel eens vertelt dat ik de cyclus voor ik zwanger raakte van m'n zoon ook al zo overtijd was? We hadden toen eigenlijk alleen buiten een eventuele vruchtbare periode 1 keer onveilig gevreeƫn, maar ik was toch erg laat (3 mrt ongi en toen uiteindelijk pas 23 april weer, die keer ervoor trouwens pas half januari). De dag dat ik m'n tests binnenkreeg werd ik toen ongi! En de ronde erop was het in 1 keer raak! Ik heb nog steeds het idee dat het zichzelf ook wel kan herstellen. Het verschil deze keer is alleen dat ik er op zit te wachten en dat was de vorige keer helemaal niet zo! (was eigenlijk op dat moment ook nog helemaal niet toe aan een tweede, hoewel ik er wel heel blij mee was hoor! Maar vond het eigenlijk te snel ) edit: verrek! Realiseer me nu pas dat ik die laatste cyclus dus er ook 1 van 51 dagen had Noooooooooit bij stilgestaan! Krijg nou wat! En ik weet de data heel zeker, want 3 mrt was m'n vader jarig en op 30 april heb ik 'gekletst' met de koningin in Deventer en zijn we zeiknat geregend. En ik weet nog dat ik tot in m'n onderbroek EN m'n maandverbandje zeiknat was geregend!)
Miepie, ik twijfel een klein beetje of je test wel positief was eerlijk gezegd. Hij lijkt redelijk positief maar helemaal zeker weet ik het niet. Ik heb ook vaker positieve ovutetsen gehad en toen bleek er geen ei te volgen... Ben dus altijd een beetje sceptisch gebleven over die testen. Nisschien heeft je ei zich bedacht en groeit nog ff iets door om straks een super mooi wondertje te kunnen worden Ik ga er straks ook nog 1 doen en ben benieuwd of het lijntje nu weer donkerder is. Misschien wordt ie geduurdende de dag wel donkerder en andere dag dan weer iets minder
Tezzz, ik denk dat je het alleen zelf kunt bepalen. Ik weet wel dat er waarschijnlijk wel iets aan de hand is want je kunt er geen pijl op trekken. Misschien is het idd ook wel anders omdat jullie al ouders zijn. Ik weet wel dat ik blij ben dat ik naar de fert. arts ben gegaan want het duurt me nu gewoon allemaal te lang om zo door te gaan. Maar om voor jezelf eens te weten te komen hoe of wat zou ik me voor kunnen stellen dat je eens navraag zou kunnen doen. Ik weet eerlijk gezegd ook niet of je ha Clomid voor mag schrijven maar je zou het eens kunnen navragen.