Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    zit nog steeds in :confused: hiero! Huh? En ik dacht dat ik nog wel zo goed was in rekenen! Krijg nou wat!

:confused:

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Wieffie: ik denk niet dat die van mij dat zal doen (als íe dat al mag)! Hij schrijft al niet eens antibiotica voor tenzij je echt hoge koorts hebt of zo! Hij is echt supervoorzichtig met dat soort dingen, wat best te begrijpen is trouwens. Is alleen niet zo handig natuurlijk voor als je ECHT iets hebt.

Denk toch dat ik deze maand nog ff afwacht.

3. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Tezzz, als het klopt dat je 11 DPO zit dan heb je wel een mooie dip gemaakt de afgelopen dagen... Ik hoop het voor je! Het zou wel zo kunnen zijn omdat je temp toen wel behoorlijk is gestegen... (hoger dan de 6 dagen ervoor) ben benieuwd...

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Wieffie: denk eerlijk gezegd niet dat ik m'n ei toen gehad heb, hoewel het met mijn wonderbaarlijke lijf natuurlijk best zou kunnen! ;) Je hebt wel gelijk dat mijn temp inderdaad wel op 'ei'-niveau is geweest, wat ik in mijn laatste 'normale cyclus' ook heb gehad, maar ik ga er maar niet van uit. Ik wacht deze maand gewoon nog af (en heb geluk, want februari is toch een daggie korter ;) ) en zal dan nog eens een test wagen. En bij negatief naar de dokter!

En nou ga ik m'n dochter vergezellen in bad! Ze zit de hele tijd te schreeuwen dat ik moet komen!

Tot straks! Mannetje is 1 nachtje logeren (SNIF!) dus ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeel alleeeeeeeen!

Liefs Tezzz

5. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Tezzz, succes in je eentje :(.
    Wieffie, ik ga nú nog een testje doen ;). Weet dat die test van eergister wat twijfelachtig was, maar vind het ook heel raar als dat mijn ei níét was, want ik heb eigenlijk elke keer rond dag 13 mijn ei gehad voor zover ik met ovu-testen heb gewerkt (al iets van 8 á 10 rondes)... en zit nu dus al op dag 15... Nou ja, ben zo weer terug ;)!

6. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hmmm, daar lijkt ie dan toch te gaan komen... na 1 minuut al een duidelijk zichtbare streep :)... ben er over 9 minuutjes weer ;)

7. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    En miepie? Is ie positief?

Ik ga zo ook weer een testje doen... zou 3,5 uur ook voldoende zijn?

8. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    3,5 uur moet ok zijn als je niet teveel gedronken hebt, hoor ;)!

Weet zeker dat mijn eitje geweigerd heeft:
    Wordt een iets langere cyclus dus....

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Miepie: dat wordt dus weer lekker doorsmeppen! Houdt je mannetje zo nog wel wat over? ;)

10. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    He, idd zeg! Straks hebben we idd nog een gelijk ei.. mijn testje geeft ook al een iets dikkere streep aan dan vanmiddag... Kom over een paar minuten wel vertellen of ie richting positief gaat...

11. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, hij was volgens mij vanmorgen al behoorlijk op... en begint ook een buikgriepje te krijgen :-? Hoop dus maar dat de zaadjes van vanmorgen in elk geval flink hun best doen en zal proberen hem morgen nog zover te krijgen ;).

we dachten deze week al hard voor het ei te gaan... en hij is meestal na 5x in 1 week (tenzij het vakantie is ;)) toch wel redelijk op.... Ben dus benieuwd of het nog wat gaat worden :-?

Test is nog iets donkerder geworden trouwens, maar zal morgenochtend nog een testje doen.

En, Wieffie, wat doet die van jou?

12. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Hij is helaas nog niet positief maar als je zo'n streepje op een zwangerschapstest had zou je niet meer twijfelen. Ik heb ook wel het gevoel dat mijn ei eraan zit te komen. Iedere keer wat pijntjes aan de linkerkant. Ik ben benieuwd wat de test morgen weer gaat doen.

Maar eh, miepie, je weet wat je te doen staat! Aan de smep voor de 2e ronde ;)

Baal een beetje, mannetje is voetbalaan het kijken... goddank hebben we een laptop....

13. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Wieffie: goh, toevallig naar NAC? Daar is mijn mannetje dus heen vanavond!

14. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, ik ben ook naar boven gevlucht vanwege voetbal ;). Mannetje maar wel even ingelicht over mijn toch-niet-ei, weet ie wat 'm te doen staat dit weekend :)

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Miepie: en weet ie ook dat het vanavond nog niet hoeft!?

16. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, ben allang blij als het morgen lukt ;)!

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    ik mis m'n mannetje... :( Stom he..soms is m'n man 's avonds pas laat thuis en de volgende dag al weer vroeg weg, maar nu ik weet dat íe pas morgen thuis is, mis ik 'm al de hele avond! 't is al 8 jaar geleden dat ik voor het laatst een nachtje alleen heb geslapen. EN IK VIND HET HELEMAAL NIET LEUK! Ik ben echt een huisje-boompje-beestje-mens.

18. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Moet veel bijlezen, maar daar heb ik nu geen tijd voor. Ben moe, en carnaval staat voor de deur. Ga veel werken bij vrienden van ons in de kroeg.
    Denk toch echt dat ik gister mn ei heb gehad. Ovutest was toen het meest positief.

Vandaag ook wat minder steken in mn buik gehad. Mss zo nog effe aan de smep. als ik niet al lig te slapen voor dat mn mannetje naar boven komt.

Probeer morgen nog ff bij te lezen.

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Nyncke: zou wel heel fijn zijn als je je ei nou hebt gehad zeg! Betekent wel weer een iets langere cyclus, maar dan heb je tenminste eindelijk een nod om naar uit te kijken! En je wachtbank duurt minder lang omdat je in elk geval dit weekend al weer lekker druk bent ;) Slaap lekker en veel plezier dit weekend!

20. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    wieffie blijven doorklussen he.

he meiden, goed nieuws hcg is van 81 naar 391 gestegen op 3 dagen tijd ;)

Deel Deze Pagina